تهران

برجسته کردن لبها بدون جراحی با روغن حجم دهنده لب

حجیم و برجسته کردن لب با روغن
امروزه داشتن لب هایی پر و برجسته جزئی از معیارهای زیبایی شده و بویژه بانوان سعی دارند با استفاده از روش های مختلف به این هدف برسند. ما در این مطلب به بیان روشهای طبیعی که با استفاده از روغن های حجم دهنده و بدون نیاز به عمل جراحی، می توانند لب های شما را حجیم و برجسته کنند خواهیم پرداخت.

برجسته کردن لبها بدون جراحی با روغن حجم دهنده لب

امروزه داشتن لبهای برجسته و پر به یکی از معیارهای زیبایی صورت تبدیل شده که اتفاقا طرفداران زیادی نیز کسب کرده است. در گذشته ای نه چندان دور هر کس با چهره خدادای خود کنار می آمد و خصوصیت های ظاهری والدین و ژنتیک، اساس شکل و صورت ظاهری هر فرد را تشکیل می داد و شاید کمتر کسی به فکر ایجاد تغییرات کلی به شکل امروزی در ظاهر خود می افتاد.
برخی افراد هستند که به صورت طبیعی دارای لبهایی برجسته می باشند ولی این ویژگی امروزه بسیار فراگیر شده و اغلب افراد سعی می کنند با استفاده از روشهای مختلف لبهای خود را برجسته تر کنند.

برجسته کردن لبها
حجیم و برجسته کردن لب

لب ها یکی از قسمتهای جذاب صورت هر فرد هستند و امروزه داشتن لب های برجسته و حجیم بسیار محبوب و پر طرفدار شده است. در علم زیبایی شناختی هم یکی از مولفه های بدیهی برای داشتن چهره ای متناسب و ایده آل داشتن لب های بزرگ و حجیم است. روش های خیلی متنوعی برای برجسته کردن لب ها وجود دارد که عمل های جراحی یکی از این موارد هستند که با پیشرفت های روز افزون علم پزشکی تنوع خیلی زیادی یافته اند.
ولی روش جراحی و شیوه های مشابه آن علاوه بر کاربرد مواد شیمیایی که می تواند خطرات و عوارضی را در پی داشته باشد هم هزینه بر هستند و هم احتمال اینکه باعث ایجاد یک حالت غیر طبیعی در لبهای شما شوند نیز دور از انتظار نیست. بنابراین با توجه به موارد مذکور می توان برای برجسته و حجیم تر کردن لب ها از روش های طبیعی که هم صرفه اقتصادی دارند و هم سریع و مفید هستند استفاده نمود.
 

برجسته کردن لب بدون عمل
برجسته کردن لب ها با روش های طبیعی و بدون عمل جراحی

 

در ادامه به ذکر شیوه هایی که بتوان با استفاده از آنها و بدون نیاز به جراحی لب هایی حجیم و برجسته و در نتیجه صورتی زیبا داشت اشاره خواهیم کرد.


روش های برجسته و حجیم کردن لب بدون نیاز به عمل جراحی

لایه برداری لب ها در هر سه روز یکبار برای از بین بردن سلول های مرده پوست و نرم و صاف شدن پوست می تواند مفید واقع شود. برای این منظور می توانید از اسکراب لب که از مخلوط عسل، شکر و وازلین حاصل می شود استفاده نمایید.
هر روز مسواک را به آرامی روی لب های خود بمالید. این کار علاوه بر بهبود ظاهر لب ها، باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست لب شده و سبب تحریک خون رسانی و بالا رفتن میزان گردش خون در لب ها می شود و در نتیجه حجم لب را افزایش داده و آنها را برجسته می کند.
سعی کنید همواره یک نرم کننده لب همراتان داشته باشید تا در مواقع لزوم استفاده نمایید.
روش دیگر برای برجسته و حجیم کردن لب، کشیدن کمی سایه سفید بالاتر از کمان لب و سپس کشیدن خط لب بالاتر از خط طبیعی لب است. بهتر است برای اینکار از خط لب همرنگ یا کمی پر رنگتر از رنگ طبیعی لب استفاده شود. نباید در این کار زیاده روی کنید و خیلی بالاتر بروید چون جلوه جالبی ایجاد نخواهد کرد.
استفاده منظم از رژ لب حجم دهنده نیز می تواند باعث افزایش حجم و جذابیت در لب ها شود.

روش های طبیعی برای برجسته کردن لب
روش های طبیعی برای برجسته کردن لب

نوشیدن به اندازه و کافی مایعات ساده مانند آب نیز نقش موثری در آب رسانی به لب ها داشته و باعث نرمی و شادابی آنها می شود.
خیس کردن لب با زبان منجر به خشکی و ترک خوردگی لب ها می گردد. پس بهتر است از این کار اجتناب کنید. اگر لبهایتان نیاز به رطوبت دارند از برق لب یا نرم کننده لب استفاده نمایید.

برجسته کردن لب ها
برجسته کردن لب با روش های طبیعی


در ادامه مطلب به تاثیر روغن های حجم دهنده در برجسته و حجیم کردن لب ها می پردازیم.


روغن های حجم دهنده لب


روغن خراطین برای برجسته کردن لب ها

روغن خراطین یکی از روغن هایی است که برای حجم دهی قسمتهای مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن با داشتن خواص طبیعی و قدرت حجم گذاری بالا جهت افزایش و برجسته کردن لب ها می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. استفاده از این روغن هم به صرفه است و هم خطرات و عوارض سایر روش ها بویژه روشهای جراحی را ندارد. در ادامه با روش استفاده از روغن خراطین جهت حجم دهی به لب آشنا خواهیم شد.

روغن خراطین با قابلیت حجم دهی به لب
روغن خراطین با قابلیت حجم دهی به لب


برای استفاده از روغن خراطین در لب ها، ابتدا بایستی برای پوست لب یک لایه برداری سطحی انجام دهید. برای این منظور، شکر و عسل را ترکیب و مخلوط بدست آمده را روی لب ها بمالید و 5 دقیقه صبر کنید. بعد برای اینکه سلول های مرده پوست کاملا از بین بروند پوست لب را مجددا ماساژ داده و سپس با آب ولرم شست و شو دهید.
پس از خشک شدن لبهایتان، به مقدار مناسبی از روغن خراطین را به لب ها بمالید و روغن را خوب جذب پوستتان کنید. بعد از این مرحله یک بطری آب منجمد یا یک تکه یخ را به لبها بمالید و اجازه دهید 4 الی 5 ساعت در همین حال بمانند سپس با آب سرد بشویید.
برای اینکه بتوانید به نتیجه مطلوب برسید بایستی این کار را هر روز به مدت 2 الی 2 و نیم ماه انجام دهید.

خواص روغن خراطین برای برجسته کردن لب ها
خواص روغن خراطین برای برجسته کردن لب ها

روغن زیتون و روغن نارگیل برای برجسته کردن لب ها

روغن زیتون و روغن نارگیل نیز روغن های گیاهی هستند که می توانند تاثیر زیادی در برجسته شدن لب ها داشته باشند. می توانید هر کدام از آنها را با شکر مخلوط کرده و به صورت خمیر درآورده و روی لبهایتان بمالید.

روغن قطره دارچین و روغن بادام برای برجسته کردن لب ها

یکی دیگر از روغن های گیاهی دیگر که در برجسته کردن لب ها می تواند موثر باشد، روغن قطره دارچین و روغن بادام است. برای استفاده از این روغنها کافی است مقداری وازلین را با رژ لب جامد دلخواهتان با استفاده از حرارت غیرمستقیم ذوب کرده و 2 الی 3 قطره به این روغنها افزوده و در یخچال قرار دهید تا خنک شوند و به عنوان رژلب استفاده نمایید. استفاده روزانه از این رژلب هم باعث خوشرنگی لبهایتان می شود و هم به آب رسانی و تغذیه پوست لب کمک کرده و باعث برجسته تر دیده شدن لب ها می شود.

 

شاید برای شما هم سوال باشد

  1. برجسته کردن لب برای چه کسانی لازم است؟

    کسانی که لب های بارکی دارند و از حالت و ظاهر طبیعی لب های خود ناراضی اند می توانند با استفاده از روش های متنوعی که وجود دارد لب های خود را حجیم و برجسته کنند.
  2. بهترین روش برای برجسته و حجیم تر کردن لب ها کدام است؟

    بالطبع هر کدام از روش های مورد استفاده به منظور حجیم و برجسته لب دارای مزیت ها و معایبی است. ولی روش های طبیعی بدون هیچ عارضه ای هستند و شما با داشتن مداومت در انجام آنها می توانید لب هایی پر و برجسته داشته باشید.
  3. داشتن لب های برجسته و قلوه ای چه اندازه در زیبایی تاثیر گذار است؟

    بدیهی است که لب های برجسته و خوشرنگ چقدر می توانند در زیبایی صورت موثر باشند و با کمی آرایش ملایم حتی زیبایی آنها چند برابر نیز خواهد شد ولی به شرطی که تعادل حفظ شود و لب ها به اندازه ای که جلوه ای طبیعی داشته باشند برجسته شوند.
مطلب مفید بود؟
16
2
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی