تهران

چطور رنگ چشمم رو تغییر بدم

روش های تغییر رنگ چشم
رنگ چشم افراد بستگی به ربشه های ژنتیکی و رنگ چشم والدین دارد اما عده زیادی روش های مختلف تغییر رنگ چشم را امتحان می کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا روش های تغییر رنگ چشم از قبیل لیزر، عمل، لنز، بیوکنزی، سابلیمینال و ... را بررسی کنیم.

روشهایی تغییر رنگ چشم

برای همه افراد یکی از اعضای حیاتی و مهم بدن چشم می باشد. چشم انسان دریچه ای به روی دنیا است و با کمک آن می توان زیبایی های خلقت را مشاهده نمود. از لحاظ ساختار کلی چشم همه انسان ها شبیه به یکدیگر است اما از نظر رنگ و ظاهر چشم ها با یکدیگر متفاوت هستند. افراد رنگ چشم را از والدین به ارث می برند و از لحاظ علمی رنگ چشم به میزان ملانین موجود در عنبیه بستگی دارد یا بهتر است بگوییم به میزان پراکندگی ملانین بستگی دارد. هرچی ملانین ها کمتر باشند رنگ چشم روشن تر و هرچه میزان ملانین و رنگدانه بیشتر باشد رنگ چشم تمایل بیشتری به تیرگی دارد. قهوه ای، سبز و آبی رنگ چشم های رایج می باشند که در این بین آنها رنگ قهوه ای آمار بیشتری دارد اما رنگ های آبی و سبز طرفداران  بیشتری دارند و عده زیادی در سطح جهان تمایل به تغییر رنگ چشم خود به آبی دارند. در ادامه به این سوال که چگونه رنگ چشم خود را تغییر دهیم و راه های رایج برای تغییر رنگ چشم خواهیم پرداخت.
 

تغییر رنگ چشم

امروزه تغییر رنگ چشم در بین افراد جامعه بسیار رایج شده و بحث پرطرفداری است که کنجکاوی افراد مختلف را بر انگیخته است. برای این امر روش های زیادی تبلیغ می شود که در این مقاله به بررسی تعدادی از آن ها خواهیم پرداخت

  • تغییر رنگ چشم با لیزر و عمل
  • تغییر رنگ چشم با لنز
  • تغییر رنگ چشم با سابلیمینال و بیوکنزی
  • تغییر رنگ چشم با قطره
  • تغییر رنگ چشم با طلسم و تلقین


تغییر رنگ چشم با لیزر

تغییر رنگ چشم با لیزر
تغییر رنگ چشم با لیزر

در سال های اخیر استفاده از لیزر نوع ان دی یاگ جهت تغییر رنگ چشم بسیار رایج می باشد. در روش تغییر رنگ چشم با لیزر، با لیزر ان دی یاگ لایه ای از عنبیه و قسمت رنگی چشم را بر می دارند که توسط ماکروفاژها هضم می شوند، پس از طی این مراحل رنگ قهوه ای تبدیل به رنگ خاکستری مایل به آبی می گردد. امروزه عمل تغییر رنگ چشم با لیزر مورد تائید بسیاری از محققان و متخصصین می باشد.

 

تغییر رنگ چشم با لنز

تغییر رنگ چشم با لنز
تغییر رنگ چشم با لنز

یکی از روش های ساده تغییر رنگ چشم با لنز می باشد که بسیار مرسوم است. افراد می توانند تحت نظر پزشک و با رعایت اصول بهداشتی و نگهداری صحیح، لنز مورد نظر خود را از اماکن معتبر سازمان بهداشت تهیه نمایند و به راحتی رنگ چشم آبی، خاکستری، عسلی، قهوه ای و .... را تجربه کنند.

 

سابلیمینال تغییر رنگ چشم

یکی از روش هایی که در سال های اخیر رایج شده است سابلیمینال تغییر رنگ چشم می باشد. سابلیمینال که پیام های مخفی بر روی ذهن هستند،  بر روی هورمون ها و اعضای مختلف بدن از طریق ضمیر ناخوداگاه تاثیر می گذارند. محققان اعتقاد دارند که با پیام های مخفی و امواج صوتی و شنیداری می توان ژن ها را وادار به تغییر رنگ چشم نمود اما تاکنون تائید و صحت این ادعا اعلام نشده است.

 

بیوکنزی تغییر رنگ چشم

بیوکنزی تغییر رنگ چشم  یعنی استفاده از قدرت ذهن و نیروهای روانی برای تغییر ساختار ژنتیکی و DNA جهت تغییر رنگ چشم به رنگ مورد نظر شخص. طرفداران بیوکنزی تغییر رنگ چشم اعتقاد دارند که با تلقین، هیپنوتیزم و دیدن فیلم هایی که حاوی پیام های مخفی موثر بر ضمیر ناخودآگاه هستند می توان رنگ چشم را تغییر داد. امروزه روش های تغییر رنگ چشم با تلقین و پیام های مخفی طرفداران زیادی دارد.
 

قطره تغییر رنگ چشم

قطره تغییر رنگ چشم
قطره تغییر رنگ چشم

یکی دیگر از روش های تغییر رنگ چشم استفاده از قطره های چشمی می باشد. قطره iCOLOUR یکی از داروهای ساخت آمریکا می باشد که هنگام استفاده وارد لایه عنبیه می شود و آنزیم هایی که وظیفه تولید ملانین را مهار می کند و با کاهش میزان ملانین رنگ چشم، روشن و مایل به ابی و خاکستری می گردد. قطره icolour در مدل ها و طیف های مختلف تولید می شود. مثلا در مواردی شخصی که تمایل دارد رنگ چشمش قهوه ای گردد باید از نوعی استفاده نماید که ملانین عنبیه بیشتر تولید شود.

 

آیا تغییر رنگ چشم صحت دارد؟

در قسمت های بالا ادعاهای تغییر رنگ چشم را ذکر نموده ایم. علاوه بر موارد بالا عده ای اعتقاد دارند که تغییر رنگ چشم با طلسم و دعا نیز امکان پذیر است. در انتها لازم است متذکر شویم که سایت تیجور ادعاها و روش های ذکر شده را تایید نمی کند و اعتقاد ما بر این است که برای مسائل مرتبط با جسم باید با پزشکان متخصص مشورت نمود و از روش های علمی تائید شده و بدون ضرر استفاده شود. امیدواریم که مطالب این مقاله مورد نظرتان واقع گردند و بتواند در تصمیم گیری درست بویژه در خصوص مسایلی که با سلامتی جسم و روان شما مرتبط است به شما کمک نماید.

 

مطلب مفید بود؟
77
16
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی