تهران

زیبایی بینی بدون جراحی تنها با تزریق فیلر بینی + عکس بینی

تزریق فیلر بینی
تب و تاب عمل‌های زیبایی مخصوصا عمل بینی بسیار تند است. اما با این وجود بعضی افراد از عمل جراحی بینی و عوارض بعد از آن وحشت دارند و ترجیح می‌دهند از روش‌های جدید مانند تزریق فیلر بینی برای خوش فرم شدن بینی‌شان استفاده کنند. هرآنچه که باید درباره تزریق فیلر بینی بدانید را در این مقاله بررسی کردیم.

زیبایی بینی بدون جراحی تنها با تزریق فیلر بینی + عکس بینی

از فرم بینی‌تون راضی نیستید؟ تصمیم به عمل جراحی بینی دارید اما می‌ترسید؟ می‌دانید امروزه با تزریق فلر بینی می‌توانید به فرم دلخواه خود برسید و نیازی هم به جراحی بینی نیست؟ همراه ما باشید تا فیلر بینی را باهم بررسی کنیم.

امروزه بسیاری از افراد برای آن که بینی زیبایی داشته باشند از روش جدیدی به نام تزریق فیلر بینی استفاده می‌کنند. این روش برای بسیاری از افرادی که از فرم بینی خود راضی نیستند و می‌خواهند بینی زیباتری داشته باشند مناسب است.

بسیاری از افراد بر این باورند که تنها افرادی که بینی استخوانی دارند می‌توانند از این روش استفاده کنند اما باید بدانید که افرادی که بینی گوشتی نیز دارند می‌توانند از این روش استفاده کنند و بینی زیباتری داشته باشند. به طور کلی بعد از انجام فیلر بینی تمامی افراد می‌توانند نتایج فوق‌العاده‌ای را دریافت کنند.

تزریق فیلر بینی
زیبایی بینی بدون جراحی تنها با تزریق فیلر بینی 

فیلر بینی چیست؟

فیلر بینی یا همان رینوپلاستی غیر جراحی یکی از روش‌های زیبایی بینی است که در میان آقایان و خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. طبق تحقیقات انجام گرفته نشان داده شده است که در سال گذشته تقاضای تزریق فیلر بینی 29 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر هم این روش زیبایی بینی یکی از روش‌های محبوب محسوب می‌شود. شما تنها با پرداخت هزینه کمی می‌توانید ظاهری زیبا و بینی خوش فرم داشته باشید.
با توجه به این که بینی در مرکز صورت قرار گرفته است و تغییرات جزئی در آن می‌تواند موجب زیبایی بیشتر شما شود می‌توانید از این روش استفاده کنید اما باید بدانید که شما با استفاده از فیلر بینی می‌توانید نواقص ظاهری مادرزادی خود را برطرف سازید و مشکلات تنفسی یا پلیپ با این روش درمان نمی‌شود. همچنین توجه داشته باشید که فیلر بینی برای کوچک کردن اندازه بینی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و تنها برای زاویه دادن و بهتر کردن ظاهر بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
تزریق فیلر بینی برای بسیاری از افرادی که علاقه‌ای به انجام عمل جراحی زیبایی بینی ندارند گزینه مناسبی است و شما می‌توانید با هزینه بسیار پایین بینی زیبایی داشته باشید همچنین پس از انجام این کار بدون دوره استراحت می‌توانید پس از انجام آن به کارهای روزانه‌تان برسید.

فیلر بینی چیست
فیلر بینی چیست؟

فیلتر بینی چگونه عمل می‌کند؟

در ابتدا باید به شما بگوییم که باید به سراغ پزشکی که در زمینه تزریق فیلر بینی تخصص دارد باید بروید زیرا او به بهترین شکل ممکن می‌تواند این روش زیبایی را انجام دهد و با تزریق صحیح فیلر بینی می‌تواند برجستگی بالا و پایین بینی را یک دست و بینی شما را یکدست و صاف کند. همچنین اگر کنار و یا نوک بینی شما نیاز به فیلر داشته باشد پزشک تزریق فیلر بینی را در این قسمت‌ها به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد تا بینی شما باریک‌تر و زیباتر دیده شود.
باید بدانید که هنگامی که فیلر بینی به داخل بینی تزریق می‌شود نوک بینی بالاتر می‌رود و عضله میانی بینی به سمت پایین کشیده می‌شود بنابراین بینی شما به فرم زیبایی در می‌آید.

عکس فیلر بینی
عملکرد فیلر بینی

فواید تزریق فیلر بینی نسبت به جراحی زیبایی

همانطور که می‌دانید برای داشتن بینی زیبا تنها روش جراحی وجود ندارد بلکه روش‌های دیگری هم وجود دارند که می‌توانید با خطر کمتری بینی زیبایی داشته باشید. تزریق فیلر بینی هم یکی از این روش‌های بی خطری است که شما می‌توانید پس از انجام آن بینی خوش فرم و زیبایی داشته باشید. علاوه بر این موضوع باید بدانید که دوران نقاهت و عوارض جانبی تزریق فیلر بینی بسیار کم است بنابراین اگر شما از عمل جراحی بینی می‌ترسید و یا قصد انجام این کار را ندارید می‌توانید از تزریق فیلر بینی استفاده کنید.
همچنین پس از تزریق فیلر بینی شما می‌توانید به سرعت تغییرات و زیبایی چشمگیری در بینی خود مشاهده کنید.

فواید تزریق فیلر بینی نسبت به جراحی زیبایی
فواید تزریق فیلر بینی نسبت به جراحی زیبایی

تزریق فیلر بینی به چه نحوی انجام می‌شود؟

ابتدا شما باید نزد پزشک بروید و با او مراحل انجام فیلر بینی را بررسی کنید و ببینید که این روش مناسب شما است یا خیر؟

پس از آن پزشک به شما نوبت تزریق فیلر بینی داد شما باید بر روی تخت مخصوص پزشکی استریل و تمیز دراز بکشید. پس از آن پزشک با استفاده از سوزن‌هایی که برای انجام تزریق فیلر بینی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اسید هیالورونیک را وارد سوزن‌ها کرده و آن‌ها را به بینی شما تزریق می‌کند. در این مرحله پزشک با استفاده از تزریق نواقصی که در بینی شما وجود دارد را از بین می‌برد. پس از اتمام تزریق فیلر بینی پزشک با استفاده از دست‌های خود نواحی مد نظر را ماساژ می‌دهد تا فیلر بینی به خوبی در جای خود بنشیند.

پس از انجام این کار پزشک به شما دستورالعمل‌هایی می‌دهد تا از عوارض بعد از تزریق جلوگیری شود. به عنوان مثال یک از این نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که پس از تزریق شما نباید از عینک آفتابی استفاده کنید زیرا عینک می‌تواند به بینی شما صدمه وارد کرده و فرم بینی‌تان را تغییر دهد. به طور کلی این روش زیبایی تنها 15 دقیقه زمان می‌برد.

تزریق فیلر بینی
مکانیسم تزریق فیلر بینی

کوچک کردن بینی گوشتی با تزریق فیلر بینی 

امروزه با توجه به این که علم بسیار پیشرفت کرده است یکی از روش‌های کوچک کردن بینی‌های گوشتی استفاده از فیلر بینی گوشتی می‌باشد. اگر شما قصد انجام این کار را دارید باید بدانید که به سراغ پزشک متخصص بروید زیرا اگر این کار توسط پزشک متخصص انجام شود ممکن است که بینی گوشی شما هیچ گونه تغییری نکند و یا حالت و فرم بدی به خود بگیرد. به طور کلی اگر شما قصد انجام تزریق فیلر بینی را داشته باشید پزشک روش‌هایی را برای انجام این کار به شما توصیه می‌کند.

تزریق فیلر بینی گوشتی
کوچک کردن بینی گوشتی با تزریق فیلر 

تزریق فیلر بینی استخوانی

در ابتدا پزشک برای انجام فیلر بینی استخوانی با شما مشورت می‌کند و اطلاعاتی را در این رابطه با شما در میان می‌گذارد و تمام اطلاعاتی را که باید در زمینه اجرای تزریق فیلر بینی استخوانی در نظر داشته باشید را به شما می‌دهد.
قبل از آن که شما از روش فیلر بینی استخوانی برای از بین بردن استخوان بینی خود اقدام کنید ابتدا باید برای انجام این کار خود را آماده کنید بنابراین پزشک قبل از انجام فیلر بینی استخوانی به شما آرام بخش تزریق می‌کند تا استرس شما کاهش پیدا کند، بنابراین شما در طول انجام تزریق هیچ گونه احساسی نخواهید داشت و امکان دارد که حتی خواب‌تان ببرد. همچنین پزشک در حین انجام تزریق فیلر بینی استخوانی به شما یک مسکن قوی تزریق می‌کند تا سلول‌های عصبی‌تان درگیر شوند و هیچ گونه احساس درد و احساس ناخوشایندی در حین انجام این کار نداشته باشید.

تزریق فیلر به بینی استخوانی
تزریق فیلر به بینی استخوانی

بعد از اتمام فیلر بینی استخوانی شما باید نکاتی را در نظر داشته باشید و پزشک در این رابطه تمامی نکات را به شما بیان می‌کند اما به طور کلی مهم‌ترین نکاتی که بعد از فیلر بینی استخوانی باید در نظر داشته باشید موارد زیر است:

  1. برخی از افراد تا چند هفته بعد از انجام فیلر بینی استخوانی احساس ناراحتی و یا درد می‌کنند همچنین برخی دیگر از افراد هم هستند که احساس می‌کنند بینی‌شان گرفته و یا چیزی در بینی شان گیر کرده است.
  2. باید بدانید که دوره بهبودی این عمل زیبایی یک هفته می‌باشد بنابراین شما باید در این مدت بسیار صبور باشید و از بد خلقی بپرهیزید.
  3. در روزهای اول فیلر بینی استخوانی ممکن است که بینی‌تان دچار خونریزی شود که این امر کاملا طبیعی است. بنابراین نگران نباشید.
  4. بعد از انجام فیلر بینی استخوانی ممکن است که احساس درد داشته باشید اما این درد پس از دو هفته از بین می‌رود.
  5. یکی دیگر از مواردی که پس از انجام فیلر بینی ممکن است با آن درگیر شوید سردردهای مبهم هستند. اگر دردهای شما تا دو هفته بعد از انجام این کار ادامه داشت باید به پزشک مراجعه کنید تا بینی شما را مورد بررسی قرار دهد.

مراقبت از تزریق فیلر بینی

فیلر بینی چقدر ماندگاری دارد؟

بسیاری از آقایان و خانم‌هایی که از این روش برای زیبایی بینی خود استفاده می‌کنند این سوال برای‌شان پیش می‌آید که فیلر بینی چقدر ماندگاری دارد؟ شما در این رابطه باید بدانید که ماندگاری فیلر بینی 6 الی 1 سال است. البته باید این را هم در نظر داشته باشید که تزریق ژل به بینی با مدت زمان ماندگاری تزریق فیلر بینی تفاوت دارد. به طور کلی با توجه به این که سیستم بدنی هر فرد با فرد دیگر تفاوت دارد بنابراین نمی‌توان مشخص کرد که فیلر بینی برای چه افرادی تا 6 ماه و برای چه کسانی تا 1 سال ماندگار است.

اگر از نتیجه فیلر بینی رازی نبودید چه راه کار‌هایی را در پیش دارید؟

در ابتدا باید به شما بگوییم که نتایج تحقیق فیلر بینی به طور دائمی می‌باشد به همین علت اگر شما از نتیجه فیلر بینی راضی نباشید می‌توانید پس از چند مدت از پزشک درخواست کنید که شکل آن را تغییر بدهد. بسیاری از خانم‌‌ها و آقایانی که این روش استفاده می‌کنند تصور می‌کنند که فیلر بینی یکی از روش‌های دائمی است اما باید بدانید که دوران ماندگاری این روش 6 ماه تا 1 سال است و این مدت زمان بستگی به سیستم بدنی افراد دارد.

تزریق فیلر بینی چه تاثیری در زیبایی دارد؟

اگر شما از جراحی برای زیبایی بینی خود می‌ترسید باید بدانید که روش بدون جراحی بینی همان تزریق فیلر بینی یکی از روش‌هایی است که مزیت‌های زیادی نسبت به جراحی دارد. شما با استفاده از این روش می‌توانید بینی استخوانی یا گوشی خود را فرم دهید.

رفع قوز بینی با تزریق فیلر بینی
رفع قوز بینی با تزریق فیلر بینی

مطلب مفید بود؟
6
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی