تهران

کفش پاییزی رو همینجوری نخر! راز و رمز خرید کفش پاییزی

خرید کفش دخترانه برای پاییز
با شروع فصل پاییز، فصل باران و سرد شدن هوا‌ باید صندل‌های تابستانی را کنار گذاشته و کفش مناسب این فصل را تهیه کنیم. در این مقاله سعی کردیم انواع مدل‌های کفش پاییزه را به لحاظ جنس و مدل بررسی کنیم و از آن‌ها عکس‌های متنوعی را برای شما جمع آوری کردیم. همراه ما با باشید.

کفش پاییزی رو همینجوری نخر! راز و رمز خرید کفش پاییزی

با رسیدن فصل پاییز و به همراه آن فصل زمستان، سرد شدن هوا بهانه‌ای می‌شود برای تغییر استایل و خرید لباس‌های مناسب فصل سرما. همراه با خرید لباس، خرید کفش مناسب نیز از واجبات است.

در این مقاله از معیار‌های مهم برای خرید کفش پاییزی صحبت می‌کنیم. همراه ما باشید:

کفش اسپرت پاییزی
کفش اسپرت پاییزی
مدل شیک کفش پاییزی
کفش مردانه و زنانه پاییزی
نیم بوت دخترانه پاییزی
نیم بوت دخترانه پاییزی
کفش اسپرت پاییزی دخترانه
کفش اسپرت پاییزی دخترانه

معیارهای خرید کفش پاییزه

بعد از تصمیم به خرید کفش ابتدا باید نیاز‌های خود و معیار‌های خود را برای انتخاب در نظر بگیرید. اول اینکه چه مقدار هزینه می‌کنید؟ بعد از آن مشخص کنید که در کدام مکان‌ها میخواهید از این کفش استفاده کنید. اگر کفش را برای لباس خاصی می‌خواهید رنگ لباس و جنس آن را بیاد داشته باشید.

و در آخر نکات کلی و مهم زیر را هنگام خرید کفش مد نظر قرار دهید:

  • انتخاب جنس کفش پاییزه

جنس کفش برای هر فصلی می‌تواند متفاوت باشد مثلا برای پاییز استفاده از کفش‌های چرم انتخاب خوبی است. چرم طبیعی کیفیت و دوام خوبی دارد. همچنین این چرم زیبایی خاصی به کفش می‌دهد. 

کفش چرم دخترانه
کفش چرم دخترانه

چرم مصنوعی نیز از نظر کیفیت می‌تواند به خوبی چرم طبیعی باشد و از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه‌تر از چرم طبیعی است.

انتخاب کفش جیر نیز بسیار برای فصل سرما مناسب است و همچنین در زمستان نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. 

مدل کفش پاییزه دخترانه
مدل کفش پاییزه دخترانه

نکته مهم دیگر در جنس کفش کفی آن می باشد. کفی کفش برای پاییز و زمستان باید مقاومت بیشتری در برابر آب و خرابی داشته باشد. پس در انتخاب کفی کفش نیز دقت کنید.

  • انتخاب رنگ کفش پاییزه

برای انتخاب رنگ مناسب این موضوع را مد نظر داشته باشید که رنگ‌های تیره گرمای بیشتری جذب می‌کنند و برای فصل‌های سرما گزینه بهتری نسبت به رنگ‌های روشن هستند. زرشکی، مشکی و طیف‌های مختلف قهوهای انتخاب مناسبی برای کفش پاییزه هستند. 

همچنین در نظر داشته باشید که کفشتان پاشنه زیادی نداشته باشد و حداکثر 3 سانتی متر باشد. زیرا در فصل سرما زمین لیز است و تعادل شما با کفش پاشنه بلند سخت خواهد بود.

خرید کفش پاییزی
رنگ مناسب کفش پاییزه
کفش مناسب پاییز
رنگ مناسب کفش پاییزی
  • ست شدن با لباس

پیش از این نیز گفتیم که برای خرید کفش به لباس‌هایی که می‌خواهید همراه آن استفاده کنید دقت کنید. سعی کنید کفشی انتخاب کنید که با اکثر لباس‌های پاییزه ست شود و همچنین فقط مخصوص یک مکان خاص نباشد که بتوانید در مکان‌های متعدد از آن استفاده کنید. 

ست کفش و لباس پاییزی
ست کیف و کفش و لباس پاییزی
ست کفش و لباس پاییزی
ست کفش و لباس پاییزی
ست کفش و لباس پاییزی
ست کیف و کفش و لباس پاییزی
مدل شیک کفش پاییزی
مدل شیک کفش پاییزی

کفش های مناسب فصل پاییز 

کفش‌های مناسب این فصل به دو دسته تقسیم می شوند: 

  • نیم بوت 
  • بوت بلند

بوت‌های بلند بیشتر مناسب فصل زمستان و نیم بوت‌‌ها گزینه بهتر و مناسب‌تری برای فصل پاییز می‌باشند.

در ادامه این مطلب برخی از مدل‌های زیبای نیم بوت‌ها جمع آوری کردیم:

  • نیم بوت چلسی

این نوع نیم بوت‌ها که بسیار شیک می‌باشند و مناسب استفاده روزانه و حتی مجالس نیز می‌باشند، از پر فروش‌ترین و محبوب‌ترین نیم بوت‌ها در بین خانم‌ها و آقایان هستند. ست کردن این نیم بوت با لباس بسیار آسان است ولی باید در نظر داشته باشید به دلیل جنس خاص آن نمی‌توانید در هوای بسیار سرد زمستان از آن استفاده کنید.

کفش نیم بوت پاییزی
مدل کفش دخترانه
  • نیم بوت نظامی

اگر اکثرا شلوار جین می‌پوشید انتخاب این کفش گزینه مناسبی برای شما است زیرا این نیم بوت‌ها حالت غیر رسمی دارند و با طیف وسیعی از بارانی‌ها و پالتوها ست می‌شوند. به دلیل جنس ضخیم آن می‌توانید آن را در روزهای برفی و بارانی نیز استفاده کنید و نگران سرما و نفوذ آب در آن نباشید.

کفش اسپرت دخترانه
کفش اسپرت دخترانه
  • نیم بوت پاشنه‌دار

اگر مراسم مهمی در پاییز دارید و احتمالا این مراسم ممکن است در فضای باز برگزار شود اصلا نگران کفش خود نباشید زیرا نیم بوت‌های پاشنه‌دار گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب هستند. این نیم بوت‌ها در زیر خود لژ دارند و بابت پاشنه‌دار بودن بیشتر مناسب مجالس رسمی هستند. همچنین این نیم بوت‌ها می‌توانند بندی یا زیپی باشند ولی بخاطر جنس و پاشنه خود برای استفاده روزانه مناسب نیستند.

کفش ساق دار دخترانه
کفش ساق دار دخترانه
  • نیم بوت کوهنوردی

مدل آخر نیم بوت‌ها که مناسب آب و هوای بارانی و برفی می‌باشد، نیم بوت کوهنوردی است. این نیم بوت‌ها برای استایل‌های زنانه مناسب نیستند ولی با اکثر استایل‌های پسرانه ست می‌شوند.  

کفش ساق دار دخترانه
کفش پاییزی دخترانه
کفش مناسب پاییز
کفش مناسب پاییز

مطلب مفید بود؟
6
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی