تهران

جدیدترین مدل لباس های مجلسی + عکس

معرفی جدیدترین مدل لباس های مجلسی
مدل لباس های مجلسی در انواع طرح ها و رنگ های متنوع به بازار ارائه می شوند . که نظر خانم ها را به خود جلب می کنند . رنگ و مدل لباس مجلسی باید متناسب با سن ، استایل و رنگ پوست شما باشد . قبل از خرید لباس مجلسی بررسی کنید که چه مدل و رنگی برای شما مناسب است و یا با خیاط خود در این زمینه مشورت کنید .

یکی از دغدغه های مهم خانم  ها قبل از برگزاری مراسم های عروسی ، نامزدی و مهمانی های مختلف انتخاب مدل لباس مجلسی مناسب و شیک است . تهیه ی لباس مجلسی ممکن است زمان زیادی ببرد . بعضی از خانم ها ترجیح می دهند که لباس مجلسی خود را آماده یعنی از بازار تهیه کنند و عده ای دیگر ترجیح می دهند مدل لباس شیکی انتخاب کنند تا خیاطی ماهر آن را بدوزد . هر ساله مدل لباس های مجلسی جدیدی در انواع طرح ها و رنگ ها به بازار ارائه می شود که نظر بسیاری از خانم های شیک پوش و خوش سلیقه را به خود جلب می کند . موقع خرید لباس مجلسی باید به نکاتی از جمله جنس پارچه ، رنگ ، مدل و سایز توجه داشته باشید .


لباس مجلسی مناسب افراد سفید پوست

افرادی که پوست و موی روشنی دارند و همچنین رنگ چشم های آنان اغلب آبی ، سبز ، خاکستری یا عسلی است . بهتر است لباس هایی بپوشند که رنگ آن با رنگ پوستشان مغایرت دارد . مانند : آبی سیر ، آبی ملایم ، قهوه ای بژ و هر رنگی جز رنگ سفید .


لباس مجلسی مناسب افراد با پوست معمولی

افرادی که پوست آنان نه روشن و نه تیره است . تقریبا می توانند هر رنگ لباسی را بپوشند . رنگ های مانند آبی ، بژ ، صورتی ، سورمه ای و مشکی برای این گروه مناسبند . این دسته از افراد هرگز نباید لباس همرنگ پوست خود بپوشند .


لباس مجلسی مناسب افراد سبزه

افراد سبزه باید لباسی بپوشند که با رنگ پوستشان کاملا مغایرت دارد . رنگ های مانند سفید ، خاکستری روشن ، صورتی ، خاکی و آبی روشن برای آنها مناسب است . در واقع هر چه رنگ پوست افراد تیره تر باشد باید لباس های روشن تری بپوشند .


در این بخش از سایت جدیدترین مدل های لباس مجلسی را برای شما فراهم آوردیم و امیدواریم که از دیدن آنها لذت ببرید .

 

لباس مجلسی بلند رنگ قرمز
مدل لباس مجلسی بلند رنگ قرمز

 

لباس مجلسی بلند رنگ سفید
مدل لباس مجلسی بلند رنگ سفید

 

لباس مجلسی بلند رنگ مشکی
مدل لباس مجلسی بلند رنگ مشکی

 

لباس مجلسی بلند رنگ سرخ آبی
مدل لباس مجلسی بلند رنگ سرخ آبی

 

لباس مجلسی کار شده بلند رنگ مشکی
مدل لباس مجلسی کار شده بلند رنگ مشکی

 

لباس مجلسی بلند رنگ طوسی روشن
مدل لباس مجلسی بلند رنگ طوسی روشن

 

لباس مجلسی بلند کار شده رنگ قرمز
مدل لباس مجلسی بلند کار شده رنگ قرمز

 

لباس مجلسی بلند رنگ گلبهی
مدل لباس مجلسی بلند رنگ گلبهی

 

لباس مجلسی بلند رنگ آبی سیر
مدل لباس مجلسی بلند رنگ آبی سیر

 

لباس مجلسی بلند رنگ آبی
مدل لباس مجلسی بلند رنگ آبی

 

مطلب مفید بود؟
3
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی