تهران

لباس مناسب راز خوش تیپی و خوش اندامی شماست

با لباس مناسب خوش تیپ و خوش اندام تر شوید
معیارانتخاب لباس مناسب برای شما چیست؟ آیا می دانید لباس مناسب باعث می شود شما خوش تیپ ، خوش اندام ، بلند قد و لاغر تر دیده شوید؟ طیف رنگ پوست شما با لباسی که می پوشید چه ارتباطی دارد؟

چگونه با انتخاب لباس مناسب خوش تیپ تر و زیباتر دیده شویم

انتخاب لباس مناسب که زیبا به نظر برسد برای موقعیت های مختلف حقیقتا کار بسیار پیچیدهای است. اجازه دهید تا تیجور همراه شما در یک فروشگاه قدم بزند و در این انتخاب به شما کمک کند. تا درست مثل یک سوپرمدل به نظر برسید. صرف نظر از اینکه شما تناسب اندام دارید یا ندارید  و فارغ از اینکه بدن شما چه شکلی دارد در ادامه برخی راهنمایی ها را برای انتخاب لباس مناسب، لباس خوش فرم و خوش رنگ و م تناسب اندام  شما ارایه می دهیم.

انتخاب لباس مناسب برای قسمت بالای بدن

برای انتخاب لباس برای قسمت بالای بدن، صرف نظر از اینکه یک پیراهن دکمه دار باشد یا یک زیر پوش، به نکات زیر دفت کنید:

انتخاب لباس مناسب برای زیبایی گردن : اگر گردن کوتاهی دارید لباسهای یقه اسکی یا هر لباسی که گردن شما را قطع می کند برای شما مناسب نیست.در عوض به سمت انتخاب لباسهایی بروید که یقه کوتاهی دارند و زاویه دید
 را به سمت پایین متمایل می سازند.مانند کروات، پیراهن دکمه دار و ...

انتخاب لباس مناسب برای زیبایی شانه ها :اگر شانه های نازکی دارید لباسهایی بپوشید که شانه های شما را پهن تر جلوه دهد. مانند پیراهن هایی که یک کم پف در قسمت شانه  دارند یا کمی فاصله در شانه ها ایجاد می کنند یا یک ساختار و طراحی ویژه ای در قسمت شانه ها دارند. پوشیدن چنین لباسهایی برای کسانی شانه های پهنی دارند اصلا مناسب نیست.

لباسهای راه راه :می توانید از مزایای لباسهای راه راه استفاده کنید تا قدبلندتر و لاغر تر دیده شوید یا شانه های شما باریک یا پهن تر دیده شود. خطوط راه راه پهن سبب می شود که شانه های شما پهن تر دیده شود و خطوط راه راه نازک شانه ها را نازک تر نشون می دهند. به همین شکل، خطوط راه راه نازک سبب  می شود شما بلند تر به نظر برسید و خطوط راه راه پهن یا خطوط راه راه افقی شما را پهن تر و کوتاه تر نشان می دهد.

لباس مناسب برای زیبایی دور کمر: بطور معمول باید لباسهایی را بپوشید که فیت دور کمرتان باشد. پوشیدن  لباسهای پف دار و بادکرده برای خانم ها که یک مقدار شکم داند و دور کمر مناسب ندارند سبب می شود حامله به نظر برسند.این موضوع در مردان کمتر است. سعی کنید از کمربندهای متعادل استفاده کنید تا تصور یک دور کمر کوچک را در ذهن  مخاطب شما ایجاد کند. لباسهایی که فضای آزاد  خیلی زیادی نسبت به دور کمر شما ایجاد می کند انتخاب نکنید چرا که وزن غیر واقعی برای شما ایجاد می کند.

لباس مناسب برای زیبایی لگن : در صورتی که مرد جذابی هستید از پوشیدن لباس و کت و شلوار دو چاک دریغ کنید. اگر می خواهید لگن های شما باریک و حالت کمانی و خم دار داشته باشد  دنبال لباس با برش هایی بگردید که در امتداد خم های لگن قرار می گیرند. افرادی که لگن های بزرگی دارند بهتر است برای قسمت بالای بدن رنگهای روشن تر با طرح و چاپ های درشت و برای قسمت پایین بدن رنگهای تیره استفاده کنند.

 

انتخاب لباس مناسب برای قسمت بالای بدن
انتخاب لباس مناسب برای قسمت بالای بدن
مدل های مختلف کت و شلوار از نظر دوخت
مدل های مختلف  کت و شلوار از نظر دوخت

 

انتخاب لباس مناسب برای قسمت پایین بدن

وقتی که لباسی را برای قسمت پایین بدن خود انتخاب می کنید اعم از یک دامن یا یک شلوار، به نکات زیر دقت کنید تا زیباتر به نظر برسید. 
اول اینکه شلواری را بپوشید که فیت بدن شما باشد و در اندازه آن اما و اگر نباشد. هم خانم ها و هم آقایان می توانند شلوار جین با جیب های
خوش ساخت و ضخیم بپوشند تا یک تیپ رویایی برای خود بسازند. افرادی یه یکم زیادی تنبل هستند دنبال شلوارهای تیره بگردند. مواردی که گفته شد می تواند روی زیبایی لکن شما هم موثر باشد.
لباس هایی بپوشید که با قد شما متناسب باشد.همانطور که در قسمت بالای بدن توضیح داده شد لباسهای راه راه با خطوط نازک قد شما را بلند تر جلوه می دهد
پس اگر نسبت به همتای خود که می خواهید با وی قدم بزنید بلند تر هستید از پوشیدن لباسهای راه راه با خطوط نازک اجتناب کنید. همین قاعده در مورد لباسهای راه راه با خطوط پهن یا افقی که قد را کوتاه تر جلوه می دهد صادق است. 

 

انتخاب لباس مناسب برای قسمت پایین بدن
انتخاب لباس مناسب برای قسمت پایین بدن

انتخاب رنگ برای لباس مناسب

رنگ می تواند یک تفاوت اساسی در ظاهر شما ایجاد کند. پوشیدن یک رنگ بد باعث می شود شما بیمار و بیروح به نظر برسید و می تواند توجه مخاطبان را به سمت نواقص احتمالی پوستی شما سوق دهد. در صورتی که پوشیدن رنگ مناسب توجهات را به سمت ویژگی های برتر شما هدایت می کند و شما را پر انرژی و سرزنده نشان می دهد. این که چه رنگی خوب و چه رنگی بد است به عوامل متعددی بستگی دارد. در ادامه به برخی قواعد سر انگشتی در انتخاب رنگ مناسب برای لباس پوشیدن اشاره می کنیم.

  • کسانی که طیف رنگ پوست گرم دارند باید رنگهایی مثل قرمز، زرد و سبز های زیتونی بپوشند.

  • کسانی که طیف رنگ پوست سرد دارند رنگهایی مانند بنفش، آبی و مرغابی بپوشند.

  • با انتخاب رنگ مناسب سعی کنید ویژگی های برتر خود را برجسته سازید. به عنوان مثال اگر رنگ چشم شما آبی یا سبز است از لباسهای همرنگ چشم استفاده کنید تا رنگ چشم را برجسته سازید.

  • سعی کنید برخی ویژگی های خود را بپوشانید. به عنوان مثال اگر رنگ پوست شما بطور طبیعی خاکستری است. از پوشیدن رنگهای پاستیلی پرهیز کنید. یا اگر صورتی لک دار یا قرمز دارید از پوشیدن رنگ های قرمز یا صورتی پرهیز کنید چرا که ظاهر شما را بد تر می کند.   
     

 

مطلب مفید بود؟
3
5
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی