تهران

استایل پاییزی خود را انتخاب کنید

مدل لباس پاییزی
تیپ پاییزی خودتون رو انتخاب کردید؟ شیک ترین تیپ و استایل زنانه و مردانه مخصوص فصل پاییز را در تیجور ببینید!

تیپ پاییزه مردانه 

در فصل پاییز شما باید به دنبال لباسی باشید که هم شما را گرم نگه دارد و هم شما را جذاب و زیبا کند. پاییز فصلی است که ممکن است یک روز هوا گرم و روز دیگر هوا سرد باشد. همین امر باعث می‌شود لباس پوشیدن سخت شود. برای تیپ‌های مردانه و پسرانه در فصل پاییز می‌توانید از کت جین، ژاکت، سویشرت، کت چرم، پلیور بافت، بلوز‌های یقی اسکی، هودی، اورکت، بارانی استفاده کنید.

لباس پوشیدن در فصل پاییز کمی سخت است و از آن سخت‌تر، ست کردن لباس‌ها با هم است. برای تیپ‌های مردانه و پسرانه در فصل پاییز می‌توان از دو پیراهن استفاده کرد. چون در این فصل نه هوا گرم است که یک پیراهن بپوشید و نه خیلی سرد است که از لباس‌های ضخیم‌تر استفاده کنید برای همین پوشیدن دو پیراهن بهترین انتخاب است که اگر هوا گرم شد دکمه‌های پیراهن رویی را باز کنید و اگر هوا سرد شد دکمه‌های آن را ببندید. این مدل لباس برای روزها و هفته‌های اولیه پاییز بسیار مناسب می‌باشد. 

تیپ پاییزه مردانه
استایل پاییزه مردانه
  • تیپ اسپرت مردانه در پاییز

اگر به دنبال ست کردن تیپ اسپرت هستید می‌توانید در فصل پاییز از تیشرت و پیراهن همراه با ژاکت استفاده کنید. ولی باید در نظر داشته باشید لباس‌هایی که نازک تر هستند را اول به تن کنید و بعد لباس‌های ضخیم‌تر را بپوشید. پس باید ابتدا تیشرت ساده و یقه گرد را پوشیده و سپس روی آن پیراهن ضخیم‌تر را بپوشید و دکمه‌های آن را باز بگذارید و در انتها ژاکت را بر روی آن به تن کنید.

مدل لباس پاییزی
ژاکت پاییزی مردانه
  • گرمکن ورزشی مردانه

اگر شما جزو افرادی هستید که دوست دارید ظاهری اسپرت و در عین حال رسمی داشته باشید می‌توانید در فصل پاییز از گرمکن ورزشی زیپ‌دار به همراه کت و شلوار استفاده کنید. رنگ گرمکن را می‌توانید از رنگ‌های متنوع انتخاب کنید. اما برای کت و شلوار بهتر است از رنگ‌های خنثی که مناسب‌ترین آن طوسی است استفاده کنید. 

تیپ پاییزی پسرانه
گرمکن ورزشی مردانه
  • ژاکت جین مردانه

استایل پاییزی دیگر برای آقایان استفاده از ژاکت جین است. ژاکت جین هم شما را گرم می‌کند و هم بسیار سبک است که می‌توان آن را با لباس‌های دیگر ست کرد.

تیپ اسپرت پاییزی
کت جین مردانه
  • هودی و سویشرت مردانه

مدل لباس پاییزی دیگر برای آقایان پوشیدن سویشرت یا هودی است. این نوع پوشش برای مکان‌های غیر رسمی و دوستانه مناسب است.

تیپ اسپرت پاییزی
سویشرت مردانه
تیپ اسپرت پاییزی
هودی مردانه
  • ژیله مردانه

اگر تیپ اسپرت دوست دارید و با هودی و سویشرت مخالف هستید می‌توانید از ژیله‌های زیپ دار استفاده کنید.

تیپ پاییزی مردانه
ژیله پاییزی مردانه
  • یقه اسکی مردانه

لباس دیگری که در تیپ اسپرت پاییزه استفاده می‌شود، یقه اسکی است. اگر شما جزو افرادی هستید که لباس سبک و جمع و جور را دوست دارید که در عین حال شما را گرم نگه دارد، بلوزهای یقه اسکی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. فقط باید در انتخاب رنگ دقت کنید مخصوصا اگر آن را به همراه ژاکت به تن می‌کنید بهتر است از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. 

تیپ اسپرت پاییزی
یقه اسکی مردانه

تیپ پاییزه زنانه

اگر می‌خواهید شیک پوش باشید و برای فصل سرد سال چهره‌ایی گرم داشته باشید باید در انتخاب و ست کردن لباس خود دقت کنید. 

در ادامه این مطلب نمونه‌هایی از استایل‌های پاییزی زنانه را نشان می‌دهیم:

  • لباس‌ گلدار و چهار خانه زنانه 

پارچه‌های گلدار با زمینه تیره مثل سیاه، سرمه‌ای و شرابی و ترکیب گل‌های رز یا بنفشه بسیار چشم نواز هستند و لباس‌هایی با طرح‌های چهارخونه و یا چهارخونه مورب با هوای پاییز متناسب است.

برای جنس لباس‌های پاییزی به سراغ پارچه‌های مخمل، کبریتی، جیر، چرم، بافتنی، کشبافت، آستردار، پارچه کتانی راه راه، زبر و در نهایت پارچه‌های پشمی بروید. می‌توانید از رنگ‌های مناسب فصل مثل: سبز یشمی، آبی نفتی، عاجی و قهوه‌ای و همچنین رنگ‌های خنثی مثل: خاکستری، سیاه و رنگ‌هایی با تن رنگ زمینه‌ای مثل بژ، سبز، زیتونی و رنگ‌های گرم مثل: قرمز تیره، نارنجی تیره، برنز، طلایی و رنگ‌هایی متناسب با تن رنگ پوست مثل قهوه‌ای مایل به زرد و کرم استفاده کنید.

تیپ پاییزی دخترانه
لباس چهارخونه زنانه
تیپ پاییزی زنانه
مانتو چارخونه پاییزی
  • یقه اسکی زنانه و ژاکت زنانه

وقتی ماه مهر می‌آید باید لباس‌های آستین کوتاه را جمع کنید و از بلوزهای یقه اسکی، عرق گیرها، ژاکت کشباف، شلوارهای جین، شلوار‌های پارچه ضخیم، روسری‌های ضخیم، دستکش‌های چرمی، بلوزهای بلند دکمه دار، کت‌های ورزشی، جلیقه و کت‌های کوتاه کمردار استفاده کنید همچنین در فصل پاییز از ژاکت و کت به جای پوشیدن لباس‌های سنگین و گرم استفاده کنید.

از لباس‌های لایه لایه استفاده کنید تا در زمان سرد و گرم شدن هوا بتوانید لباس خود را خارج و یا به تن کنید. یک لباس نازک بپوشید و روی آن یک ژاکت تک دکمه‌ای یا جلیقه و یا کت جین بپوشید.

استایل پاییزی
یقه اسکی زنانه
تیپ پاییزی
ژاکت پاییزی زنانه
تیپ اسپرت پاییزی
کت جین زنانه
  • مانتو بافت زنانه پاییزی

یکی از لباس‌های مناسب برای پاییز، مانتوهای بافتی است. اگر بافت بلند می‌پوشید با شلوار جین ست کنید. شنل یا پانچو نیز برای فصل پاییز بسیار مناسب می‌باشد. ولی اگر شما چاق هستید از پوشیدن شنل یا پانچو خودداری کنید. چون شما را چاق‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

با مانتو بافتی شلوارهای جین، مخمل و کبریتی بپوشید. می‌توانید از شلوارهای جین تیره و یا آبی نفتی که مناسب این فصل هستند استفاده کنید. 

تیپ پاییزی دخترانه
مانتو بافت زنانه پاییزی
تیپ پاییزی دخترانه
مانتو بافت زنانه
  • پلیور زنانه 

پلیورهای زنانه که از الیاف طبیعی دوخته شده‌اند مانند: کتان، پشم و کشمیر مناسب این فصل هستند.

مدل لباس پاییزی
پلیور زنانه آبی
لباس شیک و زیبا
پلیور زنانه 
تیپ اسپرت پاییزی
پلیور زنانه طرح‌دار

مطلب مفید بود؟
3
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی