تهران

ترند مد و استایل آقایان برای سال جدید 1400

تیپ مردانه سال ۱۴۰۰
همانطور که می‌دانید رنگ سال 2021 رنگ طوسی و زرد است که باعث شده است که خیلی‌ از آقایون از این ترکیب رنگ برای تیپ و استایل خود استفاده کنند. در این مقاله ترند تیپ آقایان برای سال جدید 1400 را بررسی کرده‌ایم و انواع مدل‌های مختلف تیپ و استایل مردانه را تهیه کرده‌ایم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ترند مد و استایل آقایان برای سال جدید 1400

در هر سال رنگ جدیدی به عنوان رنگ سال اعلام می‌شود. اما امسال به جای یک رنگ دو رنگ را به عنوان رنگ ترند سال اعلام کردند. موسسه مد و زیبایی پنتون که هر ساله رنگ جدیدی اعلام می‌کند امسال با اعلام اینکه دو رنگ ترند سال است یک رنگ را نشانه قدرت و امید و رنگ دیگر را به عنوان درگیری جهان با ویروس کرونا بیان کرد. اگر شما هم علاقه به استایل و تیپ مناسب رنگ سال و ترند جدید را دارید، این مقاله را از دست ندهید.

رنگ سال 2021
ترند رنگ سال 2021

رنگ سال 1400 و 2021 چیست؟ 

موسسه پنتون به علت شیوع وروس کوید-19 برای امسال دو رنگ را به عنوان رنگ سال اعلام کرد. که این دو رنگ عبارتند از رنگ های زرد و خاکستری
پنتون دلیل این تصمیم گیری را به دلیل شیوع ویروس کرونا اعلام کرد و گفت هدف از انتخاب دو رنگ مستقل، ایجاد حس قدرت و امیدواری است. زیرا این دو رنگ در کنار یکدیگر نشاط و پایداری را تداعی میکند. به طور کلی رنگ خاکستری نشان دهنده تفکر، قدرت و پایداری است و رنگ زرد روشن هم نشان دهنده حس خوشبینی و امید است.

تیپ مردانه شیک 1400
استایل شیک مردانه با مد روز

تیپ و استایل ترند مردانه 2021

  • بارانی بلند مردانه

یکی از ترندهای سال 2021 لباس‌های دهه 50 و 60 میلادی است که جزو این لباس‌ها بارانی بلند هم جای گرفته است. بارانی‌ها در طول سال تغییری نکردند و سبک کلاسیک خود را حفظ کرده‌اند که تنها با کمی تغییر در فرم یقه و قد می‌توانید استایلی شیک برای خود ایجاد کنید. اگر قصد دارید بارانی خود را با انواع لباس‌هایتان ست کنید باید به سراغ بارانی مشکی، طوسی، شتری و سبز تیره بروید.

ترند مد و استایل آقایان برای سال جدید 1400
بارانی بلند مردانه ترند 2021
  • استایل چرم برای آقایان

یکی دیگر از ترندهای سال 2021 برای آقایان، استایل لباس چرم است. امسال برای آقایان از کت و کاپشن گرفته تا شلوار و کفش و اکسسوری همه به طور چرم در نظر گرفته شده‌اند. بنابراین اگر قصد دارید طبق ترند سال پیش بروید بهتر است به سراغ استایل چرم بروید.

استایل ترند مردانه 1400
استایل چرم مردانه ترند سال 
  • اکسسوری مردانه 2021

اکسسوری‌هایی که برای آقایان در سال جاری در نظر گرفته شده است عبارت است از: شال گردن، کلاه، کیف دستی و عینک دودی. شما می‌توانید به همراه بارانی خود یک شال زیبا به گردن بندازید و یا به همراه کت چرم خود یک جفت دستکش چرم به دست کنید. همچنین امسال کروات‌ها به عنوان استایل غیر رسمی در نظر گرفته شده‌اند. از دیگر ترندهای 2021 آقایان کیف دوشی است. شما می‌توانید با تیپ رسمی خود یک کیف دوشی بر روی شانه‌تان بندازید و یا یک کیف دستی چرمی بزرگ دست بگیرید.

اکسسوری مردانه 2021
اکسسوری مردانه 2021
  • مونوکروم ترند مردانه 2021

استایل تک رنگ یکی از محبوبترین ترندهای سال 2021 است. شما می‌توانید تیپ اسپرت با رنگ روشن استفاده کنید تا جلوه‌ای متفاوت به خود بدهید. اما به طور کلی در هر استایلی استفاده از رنگ روشن موجب چشم‌گیرتر و جذاب‌تر دیده شدن فرد می‌شود. 
مجله مد و فشن ووگ اعلام کرده است رنگ‌های سبز تیره، قرمز و زرد از طبیعت پایبز الهام گرفته است و از محبوب‌ترین رنگ‌های سال جاری خواهند بود.

مونوکروم ترند مردانه 2021
مونوکروم ترند مردانه 2021
  • کت جین مردانه

جین یکی دیگر از ترندهای سال 2021 است که با استایل کژوال هماهنگی دارد. کت جین از پرطرفدارترین ترندهای سال 2021 خواهد بود. کت جین یخی یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین لباس‌های دهه شصت و هفتاد میلادی بوده است که امسال هم شاهد ترند این کت هستیم. رنگ کت جین مردانه امسال آبی تیره و روشن است که می‌توانید همراه پلیور یا بلوز طرح‌دار بپوشید.

کت جین مردانه ترند 2021
کت جین ترند 2021
  • پالتوی مردانه

در طی سال‌های گذشته کاپشن جایگزین پالتو شده بود اما با آمدن سال 2021 کاپشن‌ها جای خود را به پالتو دادند. شما با پوشیدن پالتو با رنگ کاراملی و شتری می‌توانید تیپی مدرن و جذاب برای خود ایجاد کنید. این مدل پالتو را می‌توانید به صورت رسمی یا کژوال بپوشید. همچنین می‌توانید همراه آن نیم بوت یا کفش اسپرت بپوشید. همچنین اکسسوری‌هایی مانند ساعت، کلاه و کیف دستی هم م‌یتواند تیپ شما را تکمیل‌تر و زیباتر کند.

لباس مجلسی مردانه 2021
پالتو مردانه ترند 2021
  • کت تک مردانه برای سال جدید

یکی دیگر از ترندهای سال 2021 کت تک اور سایز است. البته برخی از افراد ممکن است لباس‌های اور سایز را نپسندند. اینگونه افراد می‌توانند کت تک سایز خودشان را بپوشند. البته باید از اکسسوری‌هایی که امسال ترند شده‌اند بهره‌مند شوید. شما با این کت می‌توانید پیراهن مردانه طرح‌دار بپوشید و یا با بلوز یقه اسکی مردانه تیپ فوق العاده‌ای برای خود رقم بزنید. این استایل با شلوار کتان و یا شلوار جین تکمیل‌تر می‌شود.

کت تک مردانه ترند 2021
کت تک مردانه ترند 2021

 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی