تهران

میسلار واتر چیست، تفاوت میسلار واتر با تونر

میسلار واتر چیست
حتما از اهمیت پاک کردن آرایش صورت خود بعد از اتمام یک روز کاری یا یک میهمانی باخبرید. محصولات بسیار زیاد و متنوعی در این زمینه وجود دارند که می‌توانند این کار را به خوبی انجام دهند. میسلار واتر از جمله محصولات پاک کننده آرایش محسوب می‌شود که بعد از استفاده از آن دیگر نیازی به شستشوی صورت نیست.

میسلار واتر چیست، تفاوت میسلار واتر با تونر

امروزه بیشتره خانم‌ها برای میهمانی‌ها، محل کار و دانشگاه و... آرایش می‌کنند که بسته به مناسبت و مکان آن میزان آرایش متفاوت است. مسلما بعد از اتمام روز و رسیدن به خانه نیاز دارند که با محصولی با کیفیت آرایش صورت‌شان را پاک کنند. چه بهتر که این پاک کننده آرایش و وظیفه آبرسانی به پوست، شادابی و لطیف شدن پوست را هم هنگام پاک کردن آرایش به خوبی انجام دهد.
اگر خانم‌ها قبل از خواب آرایش خود را پاک نکنند باعث می‌شود پوست حالت طبیعی و شادابی خود را از دست بدهد و پوستی خشک، پوسته پوسته و ملتهب داشته باشند. بهترین پاک کننده آرایش محصولی است که آرایش را پخش نکند و آن را به سرعت به خود جذب کند.

در این مقاله به نکات مهمی درباره انتخاب بین میسلار واتر و تونر و طرز استفاده آن‌ها و تفاوت‌های این دو محصول مطالبی جمع آوری شده است. 

میسلار واتر چیست
پاک کننده صورت

میسلار واتر و کاربردهای آن چیست؟

یکی از مهم‌ترین نکته‌ها برای داشتن پوستی جوان و شاداب این است که قبل از خواب حتما آرایش خود را پاک کنید که این کار را با روش‌های گوناگونی می‌توانید انجام دهید. میسلار واتر به پاک کننده‌هایی گفته می‌شود که بعد از استفاده دیگر نیازی به شستن آنها با آب نیست و خودشان پوست را پاکسازی و آبرسانی می‌کنند. 

شاید بعضی‌ها از انواع پاک کننده‌های آرایشی همچون دستمال پاک کننده آرایش، دستمال مرطوب، لوسیون‌های روغنی و چرب و پاک کننده‌هایی که نیاز به شست و شو دارند استفاده کرده باشند اما مهم‌ترین اصل و نکته در انتخاب یک پاک کننده آرایشی مناسب این است که با پوست سازگار باشد. اینکه کدام پاک کننده مختص پوست خشک و یا چرب است بسیار حائز اهمیت است. یک پاک کننده آرایشی خوب وظیفه پاک کردن آرایش بدون زحمت و خستگی و شست و شوی بعد از آن را دارد. میسلار واتر در بین خانم‌های فرانسوی طرفداران زیادی دارد و همین موضوع هم در داشتن پوست شاداب آن‌ها موثر بوده است.

میسلار واتر چیست
پاک کننده صورت

میسلار واتر چیست؟ 

میسلار واتر یک پاک کننده آرایشی است که به صورت مایع است که دارای مولکول‌های میسل کوچک است که به آسانی در آب حل شده و روغن را به خود جذب می‌کند. میسلار واتر حاوی ذرات ریزی همانند اسفنج‌های مینیاتوری عمل می‌کند و چربی مواد آرایشی و آلودگی‌ها را از روی پوست‌تان جذب و آن‌ها را پاک می‌کند و در کنار آن کار رطوبت رسانی و آبرسانی را نیز انجام می‌دهد. همین امر باعث می‌شود میسلار واتر نسبت به سایر مواد پاک کننده اهمیت بیشتری نسبت به پاک کننده‌های معمولی که نیاز به شست و شو پس از استفاده دارند داشته باشد.

 تفاوت میسلار واتر با تونر
میسلار واتر چیست؟ 

تونر صورت چیست؟

تونرها محصولاتی آرایشی هستند که برای تنظیم pH پوست بعد از شست و شوی صورت استفاده می‌شوند. تونرها مرطوب کننده‌های مایعی هستند که کار آبرسانی، شادابی و طراوت پوست را انجام می‌دهند. اگه پوست چربی دارید تونر به کم کردن و کاهش چربی سطح پوست کمک می‌کند. تونرها همچنین به پوست‌های خشک و حساس هم کمک می‌کند و باعث کم شدن قرمزی و پوسته پوسته شدن صورت می‌شود.

تونر چیست
تونر چیست؟ 

کاربرد تونر
نتیجه ایده آل تونر خریداری شده زمانی اتفاق می‌افتد که تونر مناسب پوست خود را خریداری کرده باشید. 

تونر برای انواع پوست
پوست چرب شما با تونرهای مخصوص لایه برداری می‌شود و اگر پوست خشکی دارید باید از تونرهای مخصوص رطوبت رسان استفاده کنید. اگر نگران این هستید که تونر باعث خشکی پوست‌تان می‌شود از تونرهای بدون الکل استفاده کنید. 

تونر برای پوست چرب
اگر پوست شما چرب است موادی که از الکل طبیعی تشکیل شده است خشکی مطلوبی را به پوست شما می‌بخشد. زیرا در تونرهای مخصوص برای پوست چرب الکل استفاده می‌شود چون هم خواص آنتی باکتریال دارد و هم ضد آکنه می‌باشد که البته الکل استفاده شده در آن برای پوست ضرری ندارد.

تونر بهتر است یا میسلار واتر
کاربرد تونر

تفاوت تونر و میسلار واتر

هر دو محصول مهمی برای پاکسازی و مراقبت از پوست هستند. برای داشتن پوستی شاداب همیشه باید مراقب آن باشید. اصلی‌ترین و مهم‌ترین تفاوت تونر و میسلار واتر، مواد تشکیل دهنده آن‌ها است. میسلار واتر روغنی و چرب است، پس وقتی از میسلار واتر استفاده می‌کنید پوست چرب و روغنی می‌شود. میسلار واتر به خاطر ساختار روغنی که دارد می‌تواند آرایش پوست را پاک کند.  اما تونر حاوی مواد روغنی نیست. تونر انواع مختلفی دارد که ساختار آن برای هر نوع پوستی متفاوت است. میسلار واتر از مولکول‌های میسلار تشکیل شده و از همین رو برای انواع پوست‌ها مناسب است.

کاربرد تونر
تفاوت میسلار واتر با تونر

تونر بهتر است یا میسلار واتر؟ 
هر دو محصول پاک کننده و تمیز کننده آرایش صورت هستند اما درباره برتری محصول، تونر بهتر و کاربردی‌تر است. زیرا که تونر پوست را عمیق تمیز می‌کند و گرد و غبار و آلودگی را به خوبی از روی صورت پاک می‌کند. 

شاید برای شما هم سوال باشد

  1. میسلار واتر بهتر است یا تونر؟

    به صورت کلی بستگی به پوست دارد اما در پاسخ به این سوال تونر بهتر است زیرا پوست را عمیق‌تر تمیز می‌کند و تمام آلودگی را نیز به جز مواد آرایشی از سطح پوست پاک می‌کند.
  2. آیا بعد از استفاده از میسلار واتر نیازی به شست و شوی صورت است؟

    خیر، میسلار واتر همانطور که از اسمش پیداست وظیفه پاکسازی مواد آرایشی را به عهده دارد و همچنین علاوه بر آن آبرسانی پوست را هم انجام می‌دهد. پس دیگر نیازی به شست و شو بعد از استفاده از آن نیست.
  3. میسلار واتر از چه چیزی تشکیل شده است؟

    میسلار واتر یک پاک کننده آرایشی است که به صورت مایع و حاوی مولکول‌های میسل کوچک است که به آسانی در آب حل شده و روغن را به خود جذب می‌کند
  4. تونر چیست؟

    تونرها محصولاتی آرایشی هستند که برای تنظیم pH پوست بعد از شست و شوی صورت استفاده می‌شوند. تونرها مرطوب کننده‌های مایعی هستند که کار آبرسانی، شادابی و طراوت پوست را انجام می‌دهند. اگر پوست چربی دارید بدانید که تونر به کم کردن و کاهش چربی سطح پوست نیز کمک می‌کند.
  5. میسلار واتر و تونر را چه زمانی مصرف کنیم؟

    میسلار واتر و تونر را می‌توانید دو بار در روز استفاده کنید. یک بار در روز و یک بار در شب. استفاده دو بار در روز از این محصولات آسیبی به پوست وارد نمی‌کند.
مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی