تهران

لاغری سریع ران و شکم

چگونه ران و باسن را لاغر کنیم؟
مطالعه ی این مقاله از تیجور را به هیچ وجه از دست ندهید اگر می خواهید اندام روی فرم و زیبایی داشته باشید

پاهای لاغر و خوش فرم، جزئی از آرزوهای هر خانم است که دستیابی به آن هم بسیار سخت است. اما اگر شما راز و روش های آن را بدانید، دیگر آن قدر ها هم سخت نیست. در این مقاله از تیجور، ما آسان ترین روش های لاغری پا را برای تان گرد آوری کرده ایم. همراه ما باشید.
 

لاغری سریع ران و بازو با ورزش کردن

همانطور که پیش تر هم گفتیم، یکی از بهترین روش های لاغری ورزش کردن می باشد و از آن جا که چربی هایی که در باسن و ران ها ذخیره می شوند چربی های سختی هستند، شما باید ورزش های استقامتی و هوازی را انجام دهید تا نتیجه ی دلخواه تان را کسب کنید.

ما در ادامه چند نمونه از بهترین ورزش های لاغر کننده ی ران و باسن را برای تان معرفی می کنیم.

لاغری پاها
ورزش های لاغری پا و باسن

1- پیاده روی کنید. بی شک پیاده روی را می توان جزو بهترین و ارزان ترین ورزش ها دانست که تاثیر شگرفی بر لاغر شدن ران و باسن ها می گذارد. 30 الی 90 دقیقه پیاده روی روزانه آن هم به صورت تند، باعث می شود تا شما در مدت کوتاهی نتیجه ی دلخواه تان را کسب کنید. به جای پیاده روی بیرون از خانه می توانید از تردمیل هم استفاده کنید. اگر نیازمند به لاغری سریع تری هستید و می خواهید  چربی سوزی بیشتری داشته باشید، به دستگاه تردمیل کمی شیب بدهید.

2- بالا و پایین رفتن از پله ها را امتحان کنید. بالا و پایین رفتن از پله ها باعث می شود پاهای شما قوی تر شوند و فرم زیبایی به خود بگیرند. شما می توانید روزانه چند بار از پله های ساختمان تان بالا و پایین بروید. حتی به جای حرکت ساده، می توانید از جفت پا پریدن روی پله ها هم کمک بگیرید. شاید این کار کمی سخت به نظر برسد اما توجه کنید که تاثیر آن بر فرم پاهای تان فوق العاده است.

3- دوچرخه سواری کنید. در دنیای امروز و با پیشرفت وسایل حمل و نقل، دیگر کم تر کسی است که از دوچرخه برای حمل و نقل استفاده کند. شما می توانید با جایگزین کردن دوچرخه با وسیله ی نقلیه تان، روزانه بیش از 1500 کیلو کالری بسوزانید. اگر احساس می کنید به چربی سوزی بیشتری نیاز دارید، می توانید سرعت رکاب زدن و مدت زمان دوچرخه سواری تان را افزایش دهید

دوچرخه سواری
لاغری سریع ران و ساق پا

 

اسپینینگ و لاغری پاها

یکی از ورزش هایی که برای لاغر کردن پاها و ران ها توصیه می شود، اسپینینگ یا همان دوچرخه ی ثابت است. این ورزش، از سری تمرین های هوازی می باشد که با بالابردن ضربان قلب، باعث لاغری تمامی قسمت های بدن از جمله شکم، کمر، باسن، پاها و دست ها و بازو ها می شود. این دستگاه یکی از بی خطر ترین دستگاه های ورزشی می باشد و استفاده از آن برای همه ی افرادی که مشکل بینایی، دیابت، پوکی استخوان، تعادل، و آن هایی که دچار اضافه وزن زیادی هستند توصیه می شود. 

لاغری پا
لاغری سریع ران با دستگاه

شما با هر سطح توانایی می توانید از دوچرخه ی ثابت استفاده کنید و از آن نتیجه بگیرید. در هنگام استفاده از دستگاه، به نحوه ی نشستن تان دقت کنید و جوری بنشینید که به کمر تان آسیبی وارد نشود.

 

لاغری سریع ران با رژیم

همه ی ما می دانیم که ورزش کردن به تنهایی فایده ای ندارد و باید همراه با ورزش، یک رژیم غذایی مناسب هم داشت. یکی از بهترین روش های داشتن رژیم غذایی این است که کالری مصرفی شما در طول روز، باید بیشتر از مقدار کالری دریافتی تان باشد. برای مثال اگر 7500 کالری در روز دریافت می کنید، باید حداقل 7500 کالری هم بسوزانید تا این کالری دریافتی تبدیل به چربی و باعث چاقی شما نشود.

لاغر کردن پا
لاغری سریع ران بدون ورزش

از بهترین رژیم های غذایی مناسب برای لاغری سریع ران و پاها، رژیم هایی هستند که در آن، شما وعده ی صبحانه را به طور کامل مصرف کنید. همچنین در یک رژیم غذایی مناسب، هیچ یک از وعده های غذایی نباید حذف شوند. علاوه بر این ها، شام بهتر است که زود و به طور سبک صرف شود. برای مثال بهتر است تا ساعت 7 شب، شام تان را بخورید (حداقل 3 ساعت پیش از خوابیدن) تا باعث چاق شدن شما نشود و به شما در لاغری کمک کند.

توصیه می شود که در رژیم غذایی، مصرف مایعات و آب باید افزایش یابد چرا که نوشیدن آب و مایعات، به شما کمک می کند تا احساس سیری و پر بودن معده را داشته باشید و همین امر موجب می شود تا میزان اشتهای شما کاهش یابد و شما از خوردن هله هوله ها و غذاهای اضافی خودداری کنید.

پاهای لاغر
لاغری سریع پاها با رژیم

سعی کنید تا از مصرف غذاها و خوراکی هایی که علاوه بر کالری بالا ارزش غذایی پایینی دارند، پیشگیری کنید. بهتر است تا می توانید مصرف خوراکی ها و مواد غذایی سالم مانند سبزی و میوه جات، لبنیات کم چرب، تخم مرغ، غلات، گوشت و... را افزایش دهید و در مقابل از مصرف غذاهای پرچرب و پرکالری مثل ساندویچ و فست فود ها پرهیز کنید.

 

مطلب مفید بود؟
3
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی