تهران

روش های لاغری بازو چیست

روش هایی برای لاغر کردن بازو
در این مقاله از تیجور ما به شما می گوییم که با چه روش هایی می توانید بازوهای تان را سفت و لاغر کنید. همراه ما باشید

بازوهای چاق، یکی از مشکلات خانم ها می باشد که موجب می شود تناسب اندام فرد بهم بریزد و اندام زیبایی طبیعی و اولیه خودش را نداشته باشد. اگر شما هم از مشکل چاق و افتاده بودن بازوهای تان رنج می برید، می توانید از روش های موثری که در این مقاله گفته شده است استفاده کنید تا بازو های تان را به فرم دلخواه شان برسانید.

 

انواع روش های لاغر کردن بازو ها

لاغری بازو با اگزیمیا

یکی از روش هایی که می توانید از آن در لاغر کردن بازوهای تان استفاده کنید، لاغری با دستگاه اگزیمیا می باشد. این دستگاه بدون نیاز به جراحی، باعث می شود تا پوست شما سفت شده و بازو ها لاغر شوند. 

لاغری با دستگاه اگزیمیا
لاغری بازو با اگزیمیا

 

لاغری بازو با لیزر

لیزردرمانی هم یک روش مناسب است که امروزه برای لاغر کردن و سفت کردن بازو ها مورد استفاده ی بسیاری قرار می گیرد. در لیزردرمانی، سلول های چربی موجود زیر پوست، گرم شده و به طور طبیعی جذب بدن می شوند. این روش هم یک روش ایمن است و خطری برای بدن ندارد.

لیزر و لاغری بازو ها
لاغری بازو با لیزر

 

لاغری بازو با ورزش

بهترین و موثر ترین روش برای لاغر کردن بازو ها، لاغری با ورزش کردن است. ورزش هایی مانند دوچرخه سواری، دویدن، بارفیکس، طناب زدن، شنای کج و ... همگی ورزش های موثری هستند که به شما در لاغر کردن بازو ها کمک می کنند.

لاغری بازوها با ورزش
لاغری بازو با ورزش

 

لاغری بازو با دستگاه

امروزه استفاده از روش های جراحی و استفاده از دستگاه های لاغری بسیار زیاد شده است که می توان به دستگاه RF هم به عنوان یکی از این روش ها استفاده کرد. دستگاه RF امروزه یک تکنولوژی جدید و ایمن برای لاغر شدن به حساب می آید که طرفداران زیادی را هم به خود جذب کرده است.

لاغر کردن بازو ها با دستگاه RF
لاغری بازو با دستگاه

 

لاغری بازو با دمبل

دمبل زدن یک روش بسیار موثر و مفید برای کاهش چربی های بازو می باشد. به جای دمبل شما می توانید از دو بطری آب نیم لیتری هم استفاده کنید و تمرینات بازو را انجام دهید تا بازو های تان به فرم دلخواه تان برسند.

لاغر کردن بازو ها با دمبل
لاغری بازو با دمبل

 

لاغری بازو با کش

استفاده از کش های بدنسازی و پیلاتس هم یک روش مناسب برای لاغری بازو ها به شمار می رود. این کش ها به آسانی در مغازه های فروش لوازم ورزشی یافت می شوند و شما می توانید با خرید آن ها و انجام دادن حرکات ورزشی مناسب، بازوهای تان را به فرمی که می خواهید برسانید.

استفاده از کش بدنسازی برای لاغری بازو
لاغری بازو با کش بدنسازی و پیلاتس

 

لاغری بازو با طب سوزنی

از دیگر روش هایی که شما می توانید از آن برای لاغر کردن بازو های تان استفاده کنید، طب سوزنی می باشد. طب سوزنی به رفع افتادگی و شل بودن بازو ها و همچنین به لاغری بازو و ران کمک بسیار زیادی می کند. روش کار طب سوزنی به نحوی است که باعث می شود متابولیسم و سوخت و ساز بدن افزایش و در نتیجه فرد لاغر شود.

لاغر کردن بازوها با طب سوزنی
لاغری بازو با طب سوزنی

 

مطلب مفید بود؟
8
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی