تهران

درست کردن معجون لاغری

لاغری با معجون های سیر
سیر یکی از خوراکی هایی است که فواید زیادی دارد و از سری فواید آن می توان به لاغری اشاره کرد. در این مقاله روش های تهیه معجون لاغری با سیر آورده شده است.

همه ی ما دوست داریم تا فرم بدنی مناسبی داشته باشیم و البته به سادگی به این فرم دلخواه برسیم! خوردن خوراکی های چربی سوز، یکی از راه های ساده و راحت برای چربی سوزی و کاهش وزن است. از این سری خوراکی های چربی سوز می توان به سیر اشاره کرد. سیر تاثیر بسیار زیادی بر کاهش چربی ها و رسیدن به اندام دلخواه دارد. خیلی از افراد بخاظر بوی سیر از مصرف آن پرهیز می کنند. در این مقاله ما به شما طرز تهیه ی چند معجون چربی سوز با استفاده از سیر را یاد می دهیم که می توانید به آسانی آن ها را تهیه و میل نمایید. 

سیر برای لاغری
سیر برای لاغری شکم

 

قورت دادن سیر خام برای لاغری

سیر حاوی موادی است که از تولید شدن ژن های کمک کننده به سلول های چربی جلوگیری می کند و باعث چربی سوزی و لاغر شدن اندام می شود. شما می توانید سیر را به صورت خام و کامل قورت دهید یا این که با استفاده از آن معجون های کالری سوز تهیه کنید.

اگر شما هم راه اول یعنی قورت دادن سیر خام را انتخاب کرده اید، باید هر روز یا دو روز در میان، صبح ها به صورت ناشتا یک حبه سیر خام را پوست بگیرید و با استفاده از چاقو، چند سوراخ درون آن ایجاد کنید. سپس آن را به همراه آب و همانند قرص بدون این که بجوید، قورت دهید. این کار باعث می شود تا چربی سوزی در بدن انجام شود و دهان تان هم بوی سیر ندهد.

سیر برای لاغری
لاغری با سیر

 

طرز تهیه ی معجون لاغری با سیر

 

طرز تهیه معجون سیر و عسل برای لاغری

این معجون را می توانید با یک حبه سیر، یک قاشق عسل و یک قاشق روغن زیتون تهیه کنید، به این صورت که باید ابتدا سیر را پاک کنید و سپس آن را با یک قاشق عسل و یک قاشق روغن زیتون مخلوط کنید. این معجون را می توانید تا سی روز و هر شب قبل از خواب بخورید تا از نتیجه ی آن شگفت زده شوید. 

بهتر است که پس از خوردن معجون آب ننوشید.

معجون سیر و عسل
لاغری با سیر و عسل و روغن زیتون

 

معجون سیر و لیمو برای لاغری

شما برای تهیه کردن این معجون به 2 حبه سیر، 1 الی 1 و نیم لیتر آب و 2 عدد لیمو نیاز دارید. سیر ها را پوست بگیرید و سپس آن ها را خرد کنید. لیمو ها را هم بشویید و بدون جدا کرن پوست آن ها را از وسط برش بدهید. سپس مقدار آب گفته شده را به همراه سیر و لیمو در یک قابلمه بریزید و بگذارید برای مدت 15 دقیقه رو اجاق گاز باشد. حالا مخلوط را صاف کنید و سپس ان را بنوشید.

این معجون را می توانید در دمای اتاق و یا در یخچال نگهداری کنید. همچنین به جای پختن آن، می توانید همه ی مواد را در یک قوطی بریزید و برای 24 ساعت آن را در جایی بگذارید و سپس آن را صاف کنید.

معجون سیر و لیمو
لاغری با سیر و لیمو


لاغری با سیر و سرکه سیب

سرکه ی سیب هم به عنوان یکی از روش های موثر و سالم برای کاهش وزن به شمار می رود. برای استفاده از سرکه سیب شما می توانید دو قاشق چای خوری سرکه سیب را به همراه یک قاشق چای خوری عسل و 300 میلی لیتر آب مخلوط کنید و این معجون را حدود نیم ساعت پیش از وعده های غذایی بنوشید. همچنین صبح ها هم این معجون را ناشتا بنوشید تا تاثیر آن را ببینید. توجه داشته باشید که پس از هربار مصرف این معجون شما باید دهانتان را بشویید تا سرکه به مینای دندان آسیب نزند. اگر سرکه برای شما ضرر دارد، بهتر است که آن را مصرف نکنید یا این که از مقدار آب بیشتری برای رقیق سازی استفاده کنید.

لاغری با سرکه سیب
لاغری با سیر و سرکه سیب

 

لاغری با سیر ماست

سیر ماست هم یک خوراکی خوشمزه و مناسب برای لاغر شدن و کاهش چربی های دور شکم است. ماست علاوه بر لاغری، برای جلوگیری و کاهش ریزش مو ها هم مناسب است. شما می توانید سیر و یا پودر آن را به ماست اضافه کنید و هر روز آن را به همراه غذا بخورید تا نتیجه ی آن را ببینید.

سیر ماست
لاغری با سیر ماست

 

مطلب مفید بود؟
3
2
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی