تهران

لاغری شکم با کدو و ماست

لاغر شدن بدن و شکم با کدو سبز
لاغری با رژیم کدو یکی از روش های متداول برای لاغری و کاهش وزن به شمار می آید که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

یکی از راه های موثر برای لاغری که معمولا استفاده می شود، گرفتن رژیم های لاغری می باشد. رژیم لاغری کدو و ماست یکی از این رژیم های لاغری است که برای کاهش چربی ها استفاده می شود. در این مقاله ما روش های لاغری با کدو و ماست را برای تان آورده ایم.

 

لاغری شکم با کدو چگونه است؟

کدو یک خوراکی لاغر کننده است که با افزایش دادن روند کاهش وزن و سوخت ساز بدن، باعث می شود که چربی های اطراف شما کاهش یافته و وزن تان هم کم بشود. همچنین کدوم موجب می شود تا فرد احساس سیری طولانی مدت داشته باشد و از ریزه خواری جلوگیری شود.

مصرف کدو به همراه ماست یکی از روش های درمان ریز مو ها است که از این ترکیب برای شفاف سازی پوست هم مفید است.

کدو سبز کالری بسیار پایینی دارد ( 100 گرم آن حدودا 17 کالری دارد )  که موجب می شود فرد بتواند هر مقدار از آن را که بخواهد مصرف کند و احساس سیری کامل داشته باشد. یکی از فواید دیگر کدو سبز، وجود ویتامین A در آن می باشد که موجب می شود تا چربی های بدن اکسید شوند. علاوه بر این ها همان گونه که گفته شد، باعث سلامت پوست هم می شود چرا که منبع سرشاری از آب به شمار می آید.

کدو برای لاغری
رژیم لاغری کدو

با این که کدو باعث می شود تا شما وزن از دست بدهید و لاغر بشوید، اما مصرف خودسرانه و بیش از حد آن هم موجب خواهد شد که بدن به فقر غذایی دچار شود. بهتر است که کدو را به همراه دیگر غذا ها مصرف کرده و آن را در برنامه ی رژیمی تان بگنجانید. چرا که کدو از جذب چربی های اضافه هم پیشگیری می کند.

 

مصرف کدو سبز به چه صورت است؟

مصرف کدو سبز به صورت معجون برای لاغری

شما می توانید با استفاده از یک کدو سبز بزرگ به همراه 3 عدد خیار و 1 عدد سیب سبز، یک معجون برای خودتان درست کنید و آن را هر روز صبح میل کنید. این معجون باعث سوزاندن کالری شده و همچنان مصرف آن به صورت خالی، سوخت و ساز بدن را تا مقدار زیادی بالا می برد و به شما کمک می کند تا کاهش وزن فراوانی داشته باشید.

 

مصرف کدو سبز به صورت بخار پز شده برای لاغری

شما می توانید کدو را بخار پز کنید و آن را برای وعده ی نهار و یا شام، به همراه غذاهای مکمل مانند گوشت، پاستا و یا دیگر سبزیجات میل کنید.

کدو بخارپز
لاغری با کدو بخار پز

 

مصرف کدو سبز به صورت سالاد برای لاغری

شما می توانید کدو سبز را حلقه حلقه خرد کرده و سپس آن را با دیگر موادی مانند خیار، گوجه فرنگی، فلفل مخلوط و با چاشنی هایی مانند ماست، سرکه و یا روغن زیتون در کنار وعده های غذایی نهار و شام میل نمایید.

سالاد کدو برای لاغری
لاغری با سالاد کدو

 

مصرف کدو سبز به صورت سوپ برای لاغری

سوپ کدو سبز یک سوپ بسیار خوشمزه است که شما می توانید آن را به همراه دیگر سبزیجات مانند قارچ تهیه و میل کنید.

لاغری با کدو
لاغری با کدو سبز

 

رژیم غذایی کدو و ماست برای لاغری:

ماست و کدو سبز علاوه بر لاغری برای کاهش ریزش موهای سر و شفافیت و سلامت پوست هم مفید اند. شما می توانید کدو را به ماست تان اضافه کنید و از طعم فوق العاده ی آن لذت ببرید و وزن کم کنید.

 

مطلب مفید بود؟
16
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی