تهران

رژیم غذایی برای لاغری شکم وباسن

چگونه شکم و باسن را لاغر کنیم؟
اگر به دنبال خوراکی های مناسب برای لاغر کردن شکم و باسن و پهلو های تان هستید، ما در این مقاله بهترین خوراکی هایی که برای این موارد وجود دارند را برای تان آورده ایم.

اندام زیبا و روی فرم، یکی از آرزو های همه ی خانم ها می باشد. خیلی از افراد فکر می کنند که داشتن یک اندام خوب و زیبا بسیار سخت بوده و باید برای سختی های زیادی کشید در حالی که همیشه این طور نیست و اگر شما راز کاهش وزن را بدانید، می توانید به راحتی وزن کم کنید و به فرم دلخواه تان برسید. 

در این مقاله ما روش های آسان برای لاغری شکم و باسن را برای تان آورده ایم که امیدواریم از آن ها لذت ببرید.

مواد غذایی برای لاغری شکم و پهلو

خوردن غذای های نادرست در فاصله های زمانی نامناسب، یکی از عواملی است که منجر به چاق شدن و افزایش چربی در بدن شما می شود. اگر می خواهید شکم و باسن تان را لاغر کنید، باید بدانید که مهم ترین چیز برای لاغر شدن و کاهش چربی ها، خوردن غذای مناسب و رژیمی است. 

 سیب و لاغری شکم و باسن

سیب یکی از میوه هایی است که در عین خوشمزه بودن، می تواند موجب لاغر شدن شما هم بشود. سیب متابولیسم بدن تان را بالا برده و باعث می شود تا سوخت و ساز در بدن بهتر انجام شود و شما لاغر شوید. همچنین سیب یک ماده غذایی است که شما را برای مدت زمان طولانی سیر نگه می دارد و شما نیازی به خوردن میان وعده های چاق کننده و پر کالری ندارید.

لاغری با مصرف سیب
خوراکی های مناسب لاغری باسن و شکم

 

لاغری شکم و باسن با تخم مرغ

اگر چه مصرف بیش از حد و زیاده روی در مصرف تخم مرغ موجب چاقی بدن می شود، اما مصرف کم و مناسب آن موجب می شود تا شما برای مدت زمان طولانی سیر باشید و لاغر شوید. شما می توانید تخم مرغ را به دو صورت آب پز و یا نمیرو مصرف کنید.

جو دو سر بخورید تا لاغر شوید

جو دو سر فقط برای لاغر شدن شکم و باسن نیست و مصرف این خوراکی رژیمی و چربی سوز، موجب می شود تا تمام بدن کاهش وزن پیدا کنند. این خوراکی به دلیل دارا بودن فیبر بالا موجب می شود تا بدن برای سوزاندن چربی های اضافی تقویت شود.

لاغری با خوردن عدس

عدس هم یکی از حبوباتی است که به شما در داشتن شکمی صاف و تخت کمک می کند. عدس موجب می شود تا انسولین بدن تنظیم و از انباشته شدن چربی و قند در اطراف شکم و پهلو جلوگیری شود.

زالزالک بخورید و وزن کم کنید

زالزالک موجب می شود تا بخشی از مواد معدنی که برای بدن نیاز است، تامین شده و همچنین باعث کاهش اشتها و سوختن چربی ها می شود.

خوردن زالزالک
خوراکی های مناسب لاغری باسن و شکم

 

لاغری شکم و باسن با گندم سیاه

شما می توانید به جای مصرف پاستا و ماکارونی، گندم سیاه را بخورید و لاغر شوید. گندم سیاه یکی از مواد اصلی در رژیم های کاهش وزن به حساب می آید.

گریپ فروت بخورید

گریپ فروت دارای هورمون هایی است که خاصیت چربی سوزی دارند و باعث می شوند تا اشتهای شما به طرز عجیبی کاهش یابد. مصرف این میوه باعث کاهش چربی ها خصوصا در اطراف شکم می شود.

لاغری با مصرف توت آبی یا قره قاط

توت آبی که به عنوان قره قاط هم شناخته می شود، یکی از میوه های خوشمزه ی جنگلی چربی سوز است. این میوه موجب می شود تا چربی های اطراف شکم و باسن از بین بروند و باسن و شکم فرم زیبایی به خود بگیرند.

بادام و لاغری

بسیاری از افراد فکر می کنند که مغز هایی مانند بادام چاق کننده هستند و باعث می شوند تا چربی های اطراف شکم افزایش یابند در حالی که اگر این مغز ها بدون نمک مصرف بشوند، نه تنها چاق کننده نیستند، بلکه چربی های اطراف شکم و پهلو را هم کاهش می دهند.

لاغری با بادام
وعده غذایی برای لاغری شکم

 

کاهش چربی های اطراف شکم و باسن با روغن زیتون

روغن های امروزی، نه تنها برای بدن فایده ای ندارند و چربی مورد نیاز بدن را تامین نمی کنند، بلکه مصرف آن ها در وعده غذایی برای لاغری شکم مناسب نبوده و باعث چاقی شما هم می شوند. روغن زیتون یک روغن طبیعی است که هیچ مشکلی برای سلامتی شما ایجاد نمی کند و همچنین مصرف آن موجب کنترل گرسنگی هم می شود.

توت فرنگی بخورید و لاغر شوید

توت فرنگی هم یکی از میوه های خوشمزه ی پر طرفدار است که مصرف 6 گرم روزانه ی آن، علاوه بر زیبایی و جوانی پوست، موجب از بین رفتن چربی های شکم و لاغری هم می شوند.

لاغری با مصرف توت فرنگی
مواد غذایی برای لاغری شکم و پهلو

 

شکم و باسن را با کرفس لاغر کنید

کرفس با دارا بودن کم ترین کالری موجود در بین سبزی ها (حدود 8 کالری)، یک سبزی سرشار از ویتامین و کلسیم است که مصرف آن به صورت روزانه و خام و یا به صورت آب کرفس، موجب می شود تا شما بتوانید کاهش وزن چشمگیری داشته باشید.

 

مطلب مفید بود؟
12
4
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی