تهران

رژیم غذایی لاغری سالم

لاغری با رژیم
اگر می خواهید بدون دردسر و فقط با رژیم غذایی در یک هفته تا 8 کیلو کاهش وزن داشته باشید، این مقاله را از دست ندهید.

رژیم غذایی لاغری سالم و سریع

در دنیای امروزه با کم تر شدن فعالیت های فیزیکی افراد، چاقی روز به روز در حال افزایش بین افراد می باشد. کاهش چربی ها و لاغری سخت نیست ولی اراده بالایی می خواهد که ما در این مقاله به آن می پردازیم و به شما یک رژیم مفید چند روزه معرفی می کنیم.بهتر است پس از این رژیم و کاهش وزن، برای تثبیت کردن وزن تان، ورزش کردن را به طور منظم و روزانه انجام دهید و در مصرف خوراکی های چاق کننده هم پرهیز کنید.

لاغری با رژیم
غذاهای پر کالری مصرف نکنید.

 

برنامه غذایی سالم

اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی یعنی در یک هفته 8 کیلوگرم وزن کم کنید و خوش تیپ تر شوید، این رژیم به شما کمک فراوانی می کند. البته برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه تان شما باید این برنامه را به طور کامل انجام دهید و چیزی از آن کم و یا به آن اضافه نکنید. البته باید این نکته را هم بگوییم که میزان تغییر وزن، برای هر فردی متغیر بوده و برای همه به یک اندازه نمی باشد.

این رژیم که به رژیم جنرال موتورز معروف است، مناسب برای تمامی گروه های سنی بوده و بدون کم ترین عوارضی شما را به نتیجه ی دلخواه تان می رساند. این رژیم موجب می شود تا بدن شما سم زدایی شود و علاوه بر لاغری، احساس سبکی و سالم بودن هم داشته باشید. 

رژیم لاغری
سالم ترین رژیم غذایی لاغری

این برنامه ی هفت روزه را باید بدون استرس و کمبود خواب بگذرانید و دست از وزن کردن هر روزه تان بردارید. در این رژیم شما می توانید در همه ی روز ها چای سبز و قهوه بدون شیر و شکر هم مصرف کنید. اگر می خواهید نتیجه ی این رژیم برای شما بهتر و بهتر شود، روزی 45 دقیقه پیاده روی را هم به برنامه اضافه کنید.

برنامه ی روز اول

همان طور که می دانید، سخت ترین روز هر رژیمی روز اول آن می باشد. در این روز شما فقط مجاز به مصرف کردن میوه و آب هستید. شما می توانید هر میوه ای که دوست دارید جز موز را به هر مقداری که می خواهید مصرف کنید. هر وقت احساس گرسنگی داشتید، می توانید میوه و آب مصرف کنید. در این روز شما باید در حدود 8 الی 12 لیوان اب بنوشید.

برنامه ی روز دوم

امروز، روز مختص به سبزیجات است، هر سبزیجاتی که دوست دارید و به هر طریقی که میل دارید؛ خام یا پخته. البته شما نباید به آن ها روغن اضافه کنید. شما می توانید در این روز هر سبزیجاتی که می  خواهید بخورید حتی سیب زمینی. البته بهتر است که سیب زمینی در روز و در وعده ی صبحانه مصرف کنید تا کربوهیدرات های آن در طول روز سوزانده شود. برای وعده های نهار و شام هم می توانید از ترکیب سبزیجات پخته و خام و درست کردن سالاد و طعم دار کردن آن با سرکه سیب و آبلیمو، یک وعده ی خوشمزه و لاغر کننده برای خودتان درست کنید.

شما باید در این روز هم حدود 8 تا 10 لیوان آب بنوشید.

لاغری با سبزیجات
سالم ترین رژیم غذایی لاغری

 

برنامه ی روز سوم

امروز روز ترکیب دو روز قبلی می باشد و شما می توانید انواع میوه ها و سبزیجات جز موز و سیب زمینی را مصرف کنید. شما می توانید هر طوری که می خواهید میوه ها و سبزیجات را با یکدیگر ترکیب کنید و میل کنید. مصرف 8 تا 10 لیوان آب را در این روز فراموش نکنید.

برنامه ی روز چهارم

روز چهارم روز خوشمزه ی شیر و موز است. در این روز شما می توانید 8 تا 10 عدد موز و 3 لیوان شیر را بخورید. توجه کنید که جز مقادیر گفته شده از شیر و موز، مصرف هر چیز دیگری برای شما ممنوع است. امروز هم باید 8 تا 12 لیوان آب بنوشید. اگر احساس می کنید با این تعداد موز و شیر گرسنه خواهید شد، بهتر است سهمیه ی موز و شیرتان را به طور مناسب برای تمام روز تقسیم کنید تا احساس گرسنگی نداشته باشید.

لاغری با شیر و موز
مصرف شیر و موز

 

برنامه ی روز پنجم

روز پنجم به مراتب نسبت به بقیه ی روز ها بهتر و رویایی تر است چرا که در این روز شما می توانید یک پیمانه برنج هم مصرف کنید البته همان طور که می دانید بدون روغن. در امروز شما توانسته اید نیمی از راه را طی کنید پس می توانید از سبزیجات و میوه هایی هم که دوست دارید مصرف کنید. خوردن 6 الی 7 گوجه فرنگی هم در این روز الزامی می باشد تا اسید اوریک بدن افزایش یابد. 

مصرف کردن 10 الی 12 لیوان آب را در امروز فراموش نکنید.

برنامه روز ششم

اگر تا اینجای برنامه پیش آمده اید، باید بدانید که عملکرد سیستم گوارشی شما بهبود یافته است و همچنین متابولیسم بدن تان هم بیشتر شده است. در روز ششم شما مجاز هستید تا یک پیمانه برنج را به همراه سبزیجات خام و پخته مصرف کنید. همچنین 8 الی 12 لیوان هم آب بنوشید.

برنامه روز هفتم

به شما تبریک می گوییم چرا که امروز روز آخر رژیم شما می باشد و شما می توانید نتیجه ی سخت کوشی تان را ببینید. امروز را هم باید مثل روز قبل بگذرانید با این تفاوت که امروز شما می توانید یک لیوان آب میوه ی طبیعی که خودتان درست کرده اید را هم میل کنید. امروز هم 10 تا 12 لیوان آب الزامی می باشد.

رژیم غذایی لاغری
روز هفتم رژیم لاغری

 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی