تهران

در دنیای آرایش و زیبایی سال 2022 چه چیزهایی ترند هستند

آرایش اسموکی
شاید درصد بالایی از افراد جامعه بر اساس ترندهای آرایشی و دنیای مد و زیبایی پیش بروند. در این مقاله قصد داریم به معرفی جذاب ترین و پرطرفدارترین ترندهای آرایشی و زیبایی در سال 2020 بپردازیم. با ما همراه باشید تا در مجله تیجور با تصاویر زیبا شما را با دنیای مد و زیبایی آشنا سازیم.

بررسی ترندهای آرایشی و زیبایی سال 2022

ترندهای آرایش و زیبایی همان مد و سبک آرایشی روز دنیا می باشند که به صورت چشمگیری بین هنرمندان و مردم عادی رایج می گردند. در دنیای زیبایی سالانه روش های جدیدی برای میکاپ و آرایش باب می شود؛ سال 2020 نیز از این قضیه مستثنی نیست و برای آرایش چشم، لب و سایر موارد ترندها و مدهای جدید وارد دنیای فشن و زیبایی می گردد که برای مردم اهمیت به سزایی دارد. در ادامه به بررسی ترندهای آرایشی و زیبایی سال 2020 می پردازیم.

آرایش چشم در سال 2022

آرایش چشم یکی از موثرترین بخش ها در زیبایی شخص می باشد. در سال 2020 از چندین روش مختلف برای زیباتر شدن صورت الهام گرفته اند و طی همین چند ماه آغاز سال بین مردم، آرتیست ها، سالن های زیبایی و ... رایج شده اند. آرایش چشم شامل آرایش ابرو، خط چشم، سایه چشم و ریمل می شود که ترندهای سال 2020 برای این قسمت ها به شرح زیر می باشد.

ابروهای پر و منظم

ابروها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی صورت به خصوص نمایان شدن آرایش چشم دارند، برخلاف سال های قبل که ابروهای باریک و کم پشت یا پرپشت شلخته مد بود در سال 2020 ابروهای پرپشت و منظم باب شده است. 

ابروهای پر و منظم
ابروهای پر و منظم

سایه های آبرنگی و رنگارنگ

سایه های رنگی شادی و نشاط زیادی به صورت می بخشند، در میان ترندهای سال 2020 سایه رنگ روشن جا باز کرده اند و از آن ها می توان برای مرکز پلک استفاده نمود و در کناره ها از رنگ های تیره تر استفاده نمود، علاوه بر سایه های روشن همیشگی سایه آبرنگی و رنگارنگ و سایه های نئونی در این دوره مد شده است.

سایه های آبرنگی و رنگارنگ
سایه های آبرنگی و رنگارنگ

آرایش نئونی

یک نمونه دیگر از ترندهای آرایش و زیبایی سال 2020 آرایش های نئونی و رنگ های فوق العاده جذاب این آرایش می باشد. رنگ های نئونی زرد و آبی و نارنجی جلوه خاصی به آرایش شما می دهد و از آن ها می توان در زوایای داخلی پلک، زیر چشم یا خط چشم بالا استفاده نمود.

آرایش نئونی
آرایش نئونی

مژه های بولد شده

ریمل نیز یکی از اجزای همیشگی آرایش می باشد که در سال 2020 به صورت بولد و کشیده و با حجم بالا زده می شود. از ریمل در آرایش های امسال به شکل حجم دهنده و بلندکننده استفاده می شود به طوری که کاملا به چشم بیاید و مژه های بولد شده دیده شوند.

مژه های بولد شده
مژه بولد شده

ریمل های رنگی 

یک نمونه دیگر از ریمل ها که مد شده است ریمل های رنگی می باشند که با سایه های خوش آب و رنگ زیبایی صورت را افزایش می دهند، ریمل های رنگی از قبیل صورتی، سبز، آبی و ... در میان ترندهای آرایش و زیبایی 2020 جایگاه ویژه ای دارند. لازم به ذکر است استفاده از سایه نئونی و ریمل های رنگی بیشتر در فشن و آرایش های فانتزی و عروسکی به کار می رود.

ریمل رنگی
ریمل رنگی

چشم های اسموکی قرمز و خط چشم گربه ای

چشم های زیبا باز هم تکرار می کنیم که نقش مهمی در افزایش زیبایی و جذابیت شما در جمع دوستان و میهمانی ها ایفا می کنند، یکی از ترندهای آرایش و زیبایی در سال 99 چشم های اسموکی قرمز می باشد. استفاده از این آرایش در رنگ پوست های طبیعی بسیار ترکیب جالبی به وجود می آورد. علاوه بر چشم های اسموکی قرمز، یک روش دیگر برای زیباتر شدن چشم های شما استفاده از خط چشم گربه ای می باشد، این مدل خط چشم از ترندهای همیشگی در تمامی ادوار محسوب می شود اما در سال 2020 برای خط چشم گربه ای از رنگ های نئونی و شاد استفاده می شود.

آرایش جشم اسموکی قرمز
آرایش چشم اسموکی قرمز

خط چشم شناور 

خط چشم شناور راهی دیگر برای اغواگر شدن چشم های جذاب شماست. خط چشم شناور راهی برای نجات از کشیدن خط چشم های سخت است زیرا برای کشیدن آن الزامی وجود ندارد که حتما در بالای خط مژه و متصل به آن باشد می توان خط چشم شناور را در وسط پلک رسم کرد و از آن مهم تر برای رسم این مدل خط چشم می توان از رنگ های شاد و پاستیلی استفاده کرد.

خط چشم شناور
خط چشم شناور

آرایش لب در سال 2022

رژلب بدون شک یکی از نخستین لوازم آرایش های پرمصرف در میان زنان بوده است. رنگهای مختلفی از قبیل قرمز، صورتی، گلبهی، قهوه ای و.... میز توالت شما را رنگارنگ و با نشاط می کنند. در سال 2020 سلایق مختلف را برای افراد متنوع در نظر گرفته اند که به شرح زیر می باشند.

رژلب سرخابی یا رژلب ملایم و طبیعی

رژلب های خانواده صورتی و سرخابی در سال 2022 بسیار پرطرفدار می باشند و شادابی صورت را در کنار سایر رنگ های شاد امسال افزایش می دهند، اما افرادی نیز وجود دارند که علاقه ای به رنگ های تند ندارند و ترجیح می دهند از رژلب ملایم و طبیعی استفاده کنند و باید یادآوری کنیم که این نوع رژلب ها ترکیب مناسب برای سایه های تیره هستند. 

رژلب ملایم و طبیعی
رژلب ملایم و طبیعی

استفاده از مروارید در آرایش موها

همیشه یکی از موثرترین بخش های زیبایی زنان آرایش و شنیون موها می باشد. در سال 2020 برای زینت دادن به موها از مروارید،اکسسوری و سنجاق سرهای مزین به مروارید استفاده می گردد تا زیبایی موها با شنیون ساده یا باز دوچندان گردد.

آرایش مو با مروارید
آرایش مو با مرارید

پوست زیبا در سال 2022

پوست صورت و بدن افراد درصد مهمی از طراوات شخص را به نمایش می گذارد، در سال های اخیر پوست های برنزه یا کک مکی یا حتی بسیار سفید بارها مد شده اند اما در سال 2020 با ترندهای جذاب تری مواجه شده ایم که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

پوست سالم و درخشان

همان طور که در بخش قبل گفتیم پوست نیز همانند سایر اجزای صورت در زیبایی موثر است، در سال 2020 برای زیباتر شدن باید با رسیدگی به پوست آن را درخشان و براق جلوه دهید و داشتن پوست طبیعی و سالم نیاز به استفاده از کرم ضد آفتاب و آبرسان و ضد چروک دارد.

پوست سالم و درخشان
پوست سالم و درخشان

هالایتر و کرم پودر

برای طبیعی جلوه دادن پوست بهتر از میزان کمتر کرم پودر استفاده شود، برای خوب نشستن کرم پودر بر روی پوست صورت می توانید از براش آرایش استفاده نمایید. در کنار کرم پودر می توانید از هایلایتر استفاده کنید تا پوست درخشان و براقی داشته باشید اما مراقب باشید تا با زیاده روی در این مورد کیفیت آرایشتان پایین نیاید و غیرطبیعی نباشید.

هالایتر و کرم پودر
هایلایتر
کرم پودر
کرم پودر

مطلب مفید بود؟
4
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی