تهران

لیست لوازم آرایش مخصوص خانم ها

لوازم آرایش ضروری خانم ها
خانم ها به خریدن لوازم آرایش علاقه زیادی دارند . هر بار که به فروشگاه ها می روند دوست دارند پک کاملی از لوازم آرایشی و بهداشتی را خریداری کنند . اما خیلی از این لوازم ضروری نیستند . ما در این بخش از سایت تیجور قصد داریم که لیست کاملی از لوازم آرایشی و بهداشتی ضروری خانم ها را به شما معرفی کنیم .

خانم ها به دلیل علاقه زیادی که به لوازم آرایشی دارند ، هزینه های زیادی را هم صرف خریدن آنها می کنند . هر ساله محصولات جدید و متنوعی توسط برترین برندها به بازار ارائه می شوند ، که توجه همه ی خانم ها را به خود جلب می کنند . اما همه ی این محصولات ضروری نیستند . شما تنها به برخی از لوازم آرایش و محصولات بهداشتی نیاز دارید . آنهایی که سلامتی و زیبایی شما را تضمین می کنند . در این مطلب قصد داریم به طور کامل لیست لوازم آرایشی و بهداشتی خانم ها را به شما ارائه دهیم تا هزینه های اضافی حاصل از خرید لوازم آرایش های گران قیمت را کاهش دهیم .

 

لوازم آرایشی و بهداشتی خانم ها
آشنایی با لوازم آرایشی و بهداشتی خانم ها

پاک کننده مخصوص صورت

پوست صورت نیاز به رسیدگی دارد . خوابیدن با آرایش به پوست شما آسیب جدی می رساند و حتی اگر آرایش هم نداشته باشید به خاطر آلودگی محیط اطراف ، چربی ، گرد و غبار و عرق باید پوست صورت خود را تمیز کنید . امروزه پاک کننده های صورت متنوعی در بازار وجود دارند که شما می توانید با توجه به نوع پوست صورت خود یکی از آنها را خریداری کنید .


کرم مخصوص دور چشم

با بالاتر رفتن سن ، چین و چروک هایی اطراف چشم ظاهر می شوند .  به دلیل نازک بودن پوست اطراف چشم ، رطوبت آن به سادگی از بین می رود . به همین دلیل شروع استفاده از کرم دور چشم از سن 25 الی 30 سالگی به خانم ها توصیه می شود . تا از به وجود آمدن چروک های عمیق اطراف چشم جلوگیری شود .


کرم مرطوب کننده مخصوص بدن

استفاده از کرم مرطوب کننده بدن بعد از استحمام مانع چروک شدن و آسیب دیدگی پوست بدن می شود .


کرم مرطوب کننده مخصوص دست

دست ها مدام در معرض عوامل مختلف محیطی قرار دارند . به همین دلیل پوست دست بیشتر از سایر نقاط بدن به تغذیه مواد مغذی و رطوبت نیاز دارد . به همین دلیل باید از کرم های مرطوب کننده مخصوص دست استفاده کنید .


کرم مرطوب کننده مخصوص صورت

استفاده از کرم مرطوب کننده به حفظ رطوبت پوست صورت شما کمک می کند و از خشکی پوست جلوگیری می کند . استفاده از کرم مرطوب کننده بعد از شستشوی صورت نیز توصیه می شود . کرم های مرطوب کننده صورت فاقد خاصیت چرب کننده هستند .


کرم ضد آفتاب

اشعه های خطرناک خورشید علاوه بر پیر شدن پوست ، عامل اصلی سرطان پوست هستند .  برای حفاظت از پوست خود در برابر این اشعه های خطرناک باید از ضد آفتاب استفاده کنید .


شامپوی خشک

بیشتر از سه بار در هفته موهای خود را با شامپو نشویید . برای جلوگیری از خشک شدن ، آسیب دیدن و خنثی کردن چربی اضافی موهای خود از شامپوی خشک استفاده کنید .


نرم کننده مو

بخشی از زیبایی ما به حالت موهای ما بستگی دارد . شستن موها با شامپوهای مرغوب بسیار اهمیت دارد و از طرفی استفاده از نرم کننده ی خوب رطوبت از دست رفته ی حاصل از مصرف شامپو را جبران می کند .


اسپری مو

اسپری های مختلفی برای مو وجود دارد و شما بسته به جنس موهای خود می توانید از آنها استفاده کنید . از اسپری مو برای حالت دادن و تثبیت موها استفاده می شود .


فونداسیون

همه افراد به فنداسیون احتیاج ندارند ، اما استفاده از یک فونداسیون همرنگ با پوست باعث می شود که میکاپ زیبا و بی نقصی داشته باشید .


کانسیلر

از کانسیلر برای پوشاندن حلقه های سیاه چشم ، رد جوش ها و سایر لکه های صورت استفاده می شود .


موچین

برداشتن ابروها توسط وسیله ای به نام موچین انجام می شود . مرتب بودن ابروها بسیار اهمیت دارد زیرا در زیبایی کل چهره ی شما تاثیر زیادی می گذارد .

 

لوازم آرایشی و بهداشتی ضروری
معرفی لوازم آرایشی و بهداشتی ضروری


سایه چشم

کشیدن سایه چشم جذابیت چشم های شما را چند برابر می کند سعی کنید . حداقل از دو رنگ برای سایه زدن چشم خود استفاده کنید .


خط چشم

خط چشم حالت زیبایی به چشم های شما می دهد و جذابیت چشم های شما را دو چندان می کند . خط چشم یک از لوازم ضروری آرایش چشم است .


ریمل

ریمل به مژه های شما فرم و حالت می دهد و باعث زیبا شدن آنها می شود .


رژ گونه

موقع آرایش کردن نیاز است که با یک رژ گونه ی ملایم ، کمی به گونه های خود رنگ بدهید .


بالم لب

استفاده از یک بالم لب خوب موجب آبرسانی و حفظ رطوبت لب ها شده و از کم آبی یا خشکی لب ها جلوگیری می کند . آقایان هم می توانند از بالم لب استفاده کنند .


رژ لب

با استفاده از رژ لب به لب های خود فرم و رنگ بدهید . برای آرایش های روزانه از رژ لب های ملایم و برای مراسم ها از رژ لب های تیره استفاده کنید .


تثبیت کننده آرایش

از تثبیت کننده ی آرایش زمانی استفاده کنید که آرایش سنگینی دارید یا هوا گرم و مرطوب است . با استفاده از تثبیت کننده ی آرایش می توانید دوام و ماندگاری آرایش خود را افزایش دهید .


لاک ناخن

استفاده از لاک یا برق ناخن باعث زیبا شدن ناخن های شما می شود و تاثیر زیادی در زیبایی استایل شما دارد .


دئودورانت

برای پیشگیری از تعرق بدن و بد بو شدن لباس و بدن خود از دئودورانت خوب استفاده کنید .


انواع برس

برس ها و قلموها نقش مهمی در بی نقصی و زیبایی آرایش شما ایفا می کنند . با کمک برس های مختلف آرایش تمیز تری خواهید داشت .

 

خرید لوازم آرایش ضروری
خرید لوازم آرایش ضروری خانم ها

در پایان این مطلب دریافتید که خرید کدام لوازم آرایش نسبت به بقیه ضروری تر است . اکنون با رفتن به فروشگاه ها می دانید ، خرید کدام لوازم آرایشی و بهداشتی برای شما اولویت بیشتری دارد .

مطلب مفید بود؟
32
3
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی