تهران

برندهای معروف تولید کننده نخ دندان

آشنایی با برند های معروف در تولید نخ دندان
نخ دندان و استفاده از آن به عنوان مکمل برای مسواک در امر حفظ سلامت و زیبایی دندان جایگاه ویژه ای دارد و لزوما شناخت و آشنایی با برندهای معروف در زمینه تولید نخ دندان برای انتخاب بهتر مهم و ضروری است. برندهای زیادی در تولید نخ دندان با مدل ها و انواع طعم ها وجود دارند.

برندهای معروف نخ دندان

براساس اعتقاد دندان پزشکان استفاده از بهترین مسواک ها، بدون استفاده از نخ دندان، آن طور که باید و شاید دندان ها را تمیز نخواهد کرد. اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که بهترین برند نخ دندان چیست. برای آشنایی با برندهای معروف  نخ دندان ها با ما همراه باشید.

مسواک به تنهایی برای رعایت بهداشت و سلامت دندان کافی نیست و باید برای  پاکسازی دندان هایتان از نخ دندان هم استفاده کنید.

برند های معروف نخ دندان
بهترین برند نخ دندان چیست

نخ دندان با کیفیت نخ دندانی است که نرم و لطیف بوده و به لثه ها آسیب نرساند و دارای فلوراید و طعم خوب باشد و روش استفاده از آن هم ساده باشد. در زیر به برندهای معروف تولید کننده نخ دندان خواهیم پرداخت.

نخ دندان ارکید

برند ارکید یک شرکت ایرانی فعال در عرصه تولید لوازم بهداشتی و بخصوص نخ دندان است. و با عرضه نخ دندان های خود در بسته بندی هایی با اندازه ها و مدل های مدرن و قیمت های مناسب سعی در جلب اعتماد هر چه بیشتر مشتریانش دارد. محصولات تولیدی ارکید با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مدرن و دانش فنی روز و داشتن بسته بندی هایی مطابق با استاندردهای جهانی و بین المللی، باعث کسب اعتماد مصرف کنندگان شده است.

انواع نخ دندان
نخ دندان فانتزی ارکید

نخ دندان های ساخت شرکت ارکید دارای ویژگیهای زیر هستند:

مقاومت بالا در مقابل سایش، پاره شدن و ریش ریش شدن.

 دارای پوشش موم طبیعی زنبور برای افزایش کیفیت و دوام نخ دندان.

 استفاده از طعم های تازه برای خوشبو کردن نفس.

 قابلیت کنترل در حالت مرطوب شدن.

به آسانی در میان دندان ها می لغزد.

نخ دندان ارکید از نخ نایلون، موم طبیعی زنبور، و اسانس مجاز نعنا تشکیل می شود ومدل کلاسیک آن با استفاده از نخ های نازک تر به نسبت نخ های معمولی، مخصوص دندانهای به هم چسبیده تولید شده و کار تمیز کردن نواحی تنگ بین دندانها را راحتر کرده است.

نخ دندان
نخ دندان مدل کلاسیک ارکید

نخ دندان مینا

شرکت ایرانی تولید محصولات مراقبتی دندان مینا در سال 1371 تاسیس شده است و نزدیک به 20 سال سابقه حضور در عرصه تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی دندان دارد. شرکت نخ دندان مینا در تولید نخ دندان های خود از نخ های 4 لایه پلی آمید 6 و موم طبیعی زنبورعسل برای حفظ مقاومت نخ دندان ها استفاده می کند. این شرکت در راستای پاسخگویی در خور به نیاز مشتریان خود، اقدام به تولید متنوع نخ دندان نموده است تنوعی که بیشتر براساس ضخامت و طعم نخ دندان بوده و نخ دندانهایی با طعم های اکالیپتوس، نعناع، توت فرنگی، دارچین و میوه ای، و با ضخامتی در محدوده ی ضخیم، نازک و نازک تر به بازار عرضه کرده است. قیمت نخ دندان مینا در حدود هفت الی ده هزار تومن است.

نخ دندان
نخ دندان مینا ویسل
نخ دندان
نخ دنان مینا

نخ دندان لیو

نخ دندان لیو ساخت کشور ایران است و از قابلیت های آن می توان از بدنه قابل انعطاف، نخ مقاوم و مستحکم و کاربرد آسان آن اشاره کرد. نخ دندان لیو به همراه خلال دندان آن، برای از میان بردن رسوبات مضر و جرم های بین دندانی، از ورم و عفونت لثه ها جلوگیری کرده و باعث از بین رفتن بوی نامطبوع دهان می شود.

نخ دندان
نخ دندان مدل لیو

نخ دندان G.U.M

اگر از شکل نواری نخ دندان ها  خوشنود نیستید. می توانید از نخ دندانی کمانی برند آمریکایی "G.U.M" استفاده کنید. نوع طراحی این نخ دندان به نحوی است که با فرم و شکل انگشت شصت سازگاری دارد و به آسانی و بدون تماس بزاق دهان با دست، لای دندان ها را تمیز می کند. نوار نخ دندان کمانی G.U.M در عین حالی که ظریف است در مقابل پوسیدگی، پاره گی و کش آمدن مقاومت بالایی دارد و حتی به لثه های حساس نیز آسیب نمی رساند. هم چنین گردن این نخ دندان کمانی برای دسترسی آسان به دندان های عقبی، به شکل زاویه دار طراحی شده است. نخ دندان های جی یو ام با طعم نعنایی طراوت بخش و تازه کننده ی دهان است. این مدل از نخ دندان ها برای استفاده کودکان نیز مناسبند و به راحتی قابل استفاده هستند.

نخ دندان
نخ دندان آمریکایی G.U.M

نخ دندان اورکلین

این نخ دندان با طراحی و شکل متفاوتی نسبت به سایر نخ دندان ها به بازار عرضه می شود. این مدل دارای یک قسمت انتهایی است که به عنوان خلال دندان مورد استفاده قرار می گیرد. روش استفاده آسانی دارد و فقط باید آن را در میان دو دندان بگیرید و خرده های غذا و پلاک ها را پاکسازی کنید. نخ دندان اورکلین هم دارای پوشش مومی و هم فلورایددار است. و از لحاظ قیمتی جزء محصولات میان رده محسوب می شود.

نخ دندان
نخ ددان اورکلین

نخ دندان Oral B

اورال شرکتی آمریکایی در عرصه تولید محصولات بهداشتی است. این برند دارای مدل های مختلف نخ دندان است و از چهره های شاخص و شناخته شده در این بازار است. نخ دندان اسنشیال فلاس اورال بی از جمله مدل های محبوب این برند است که به خاطر طعم نعنایی خوشایند، مقاوم بودن در مقابل پاره گی در حین نخ دندان کشیدن و سهولت قرارگیری در میان دندان ها و فشار نیاوردن به لثه ها علاقه مندان زیادی دارد. قیمت نخ دندان اسنشیال فلاس اورال بی نسبت به بقیه کمی گران تر است.

نخ دندان
نخ دندان Oral B Catin
نخ دندان
نخ دندان سوپر فلاس اورال

سایر برندهای نخ دندان

 برند ماهان و پاتریکس هم از برندهای معروف تولید کننده نخ دندان هستند.

برند های نخ دندان
برند نخ دندان ماهان
نخ دندان
نخ دندان برند پاتریکس

 

مطلب مفید بود؟
4
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی