تهران

جدیدترین مدل های آرایش ساده صورت + عکس

مدل های آرایش ساده صورت
اکثر خانم ها حتی زمانی که منزل هستند ، دوست دارند آراسته و زیبا باشند . شما می توانید با چند تکیک ساده بدون نیاز به کسی خودتان آرایش کنید . مدل آرایش ساده صورت بهترین انتخاب برای آرایش های روزانه است . توجه داشته باشید که هر روز آرایش کردن هم خوب نیست ، چون به مرور زمان به پوست شما آسیب می زند .

مدل آرایش ساده صورت ، از مدل های محبوب سلبریتی هاست . از ویژگی های مهم این آرایش می توان به طبیعی بودن آن اشاره کرد . اگر شما از آن دسته از افراد هستید که دوست دارید بیشتر وقت ها حتی زمانی که منزل هستید میکاپ (makeup) داشته باشید ، مدل آرایش ساده برای شما بهترین انتخاب است .


برای اجرای یک آرایش ساده اول از هر چیز باید صورتتان را از هر گونه آلودگی پاک کنید . سپس لکه های صورت را با استفاده از یک کرم پودر همرنگ با پوستتان پوشش دهید . بعد از این که پایه ی آرایش شما به پایان رسید ، با استفاده از کانسیلر ، سیاهی های زیر چشم و سایر لکه های صورت را بیشتر پوشش دهید . از یک پنکیک بی رنگ هم برای ملایم کردن رنگ پوستتان استفاده کنید . یک برنزه کننده مات که رنگ گرمی دارد ، رنگ پوست شما را به طور طبیعی برنزه می کند . این برنزه کننده برای رنگ دهی به قسمت های چانه ، گونه و پیشانی مناسب است . رنگ سایه نباید تیره باشد . از سایه های هم رنگ پوست خود استفاده کنید و در نهایت روی آن را برنزه کننده بزنید و چین و چروک های پشت پلک را پوشش دهید .خط چشم باریک و نازکی بکشید . با استفاده از ریمل کمی به مژه های خود حالت دهید و در آخر رژ لب بزنید . رژ لب هلویی باعث می شود که لب های شما برجسته تر دیده شود .


ما در این بخش از سایت تیجور جدیدترین مدل های آرایش ساده صورت را برای شما فراهم آوردیم . تا با این سبک آرایش بیشتر آشنا شوید و بتوانید ایده بگیرید . امیدواریم که از دیدن آنها لذت ببرید .

 

عکس مدل آرایش صورت زیبا و ساده
مدل آرایش صورت زیبا و ساده

 

عکس مدل های میکاپ دخترانه ساده
مدل های میکاپ دخترانه ساده

 

آرایش صورت زیبا و شیک
مدل آرایش صورت زیبا و شیک

 

عکس مدل میکاپ ساده و شیک
عکس مدل میکاپ ساده و شیک

 

آرایش صورت ساده و جذاب
مدل آرایش صورت ساده و جذاب

 

عکس مدل آرایش ساده 2019
مدل آرایش ساده 2019

 

عکس مدل آرایش لایت و ساده
مدل آرایش لایت و ساده

 

میکاپ های شیک و ساده 2019
مدل های میکاپ ساده 2019

 

عکس مدل میکاپ زیبا و شیک ساده
مدل میکاپ زیبا و شیک ساده

 

 آرایش ملایم و ساده دخترانه
مدل های آرایش ملایم و ساده دخترانه

 

مطلب مفید بود؟
9
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی