تهران
درگذشت هوشنگ ابتهاج

درگذشت امیر هوشنگ ابتهاج (سایه) شاعر عاشقانه‌ها + بیوگرافی

امیر هوشنگ ابتهاج با تخلص سایه که از شعارای معروف و محبوب کشورمان بود صبح روز چهارشنبه 19‌ام مرداد ماه 1401 در سن 94 سالگی در کشور آلمان بر اثر کهولت سن درگذشت. ایشان در زمینه شعر تلاش‌های ارزشمند و فراوانی انجام داد و شعر "ایران ای سرای امید" را سرود که با صدای محمدرضا شجریان تا همیشه جاویدان شد.

وام بازنشستگان تامین اجتماعی

افزایش وام بازنشستگان تامین اجتماعی 1401

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، جناب آقای میرهاشم موسوی مبلغ جدید وام بازنشستگان را اعلام کرد. در سال 1401 وام ضروری کارگران بازنشسته سازمان تامین اجتماعی مبلغ دوازده میلیون تومان است.

تاریخ ماه رمضان 1402

روز و تاریخ ماه رمضان 1402 در تقویم + روز تعطیلی عید فطر

امسال با شروع تعطیلات عید نوروز 1402 ماه رمضان آغاز می‌شود. در این مقاله تاریخ دقیق شروع ماه رمضان امسال، عید فطر 1402 و شب‌های قدر را طبق تقویم رسمی کشورمان به طور دقیق مشخص کرده‌ایم. همراه ما باشید تا با یک برنامه ریزی دقیق بتوانید از برکات این ماه بهره‌مند شوید.

ایران درودی

ایران درودی، نویسنده و نقاش برجسته ایرانی درگذشت

بانو ایران درودی، هنرمند برجسته و معروف ایرانی که آثار وی در زمینه نقاشی و سپس نویسندگی بسیار محبوب و معروف است، در تاریخ هفتم آبان ماه 1400 به علت ایست قلبی در بیمارستان دی تهران درگذشت. در کنار هنرمندی ایشان، نوع نگاه‌ و فلسفه‌شان به زندگی،عشق،رنج و بیماری زبان‌زد خاص و عام بود. همراه تیجور باشید.

ثبت نام مسکن ملی

نحوه ثبت نام و جزئیات طرح جهش مسکن (مسکن ملی) دولت رئیسی

ثبت‌نام دور جدید مسکن در طرح جهش ملی مسکن در دولت آقای رئیسی از ساعت 12 روز چهارشنبه، 28 مهرماه 1400 در 31 استان با ثبت‌نام متقاضیان واجد شرایط در سامانه جدید «ثمن» آغاز و تا یک ماه ادامه دارد. برای آگاهی از شرایط ثبت نام و نحوه ثبت نام در ادامه همراه ما باشید.

درگذشت عزت الله مهرآوران

فوت عزت الله مهرآوران بر اثر ابتلا به کرونا

کرونا باز هم یکی دیگر از بازیگران پیشکسوت ما را از میان برداشت. عزت الله مهرآوران که چندی پیش در حین فیلم برداری سریالی جدید به کرونا مبتلا شد، متاسفانه پس از دست و پنجه نرم کردن با این بیماری، در بیمارستان آتیه دار فانی را وداع گفت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

درگذشت فتحعلی اویسی

فتحعلی اویسی بازیگر توانمند کشورمان درگذشت

متاسفانه باخبر شدیم که صبح امروز فتحعلی اویسی بازیگر پیشکسوت و محبوب کشورمان در اثر سکته مغزی دار فانی را وداع گفت. وی در چند روز گذشته به علت وخامت حال در بیمارستان و در کما بود. تیم تیجور درگذشت این بازیگر توانمند را تسلیت می‌گوید.

درگذشت سیامک اطلسی

درگذشت سیامک اطلسی بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان

سیامک اطلسی بازیگر و دوبلور خوب کشورمان دقایقی پیش به تاریخ چهارم مهرماه 1400 در سن 85 سالگی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در بیمارستان درگذشت. ضمن تسلیت درگذشت این هنرمند، بیوگرافی و عکس‌های ایشان را در ادامه خواهید دید. همراه ما باشید.

آیفون 13

شرکت اپل از آیفون 13 رونمایی کرد! مشخصات محصولات جدید اپل

آیفون 13 رونمایی شد! شرکت اپل در تاریخ 14 سپتامبر 2021 از گوشی‌های سری جدید خود یعنی آیفون 13 رونمایی کرد و اعلام کرد که با این گوشی می‌توانید فیلم سینمایی بسازید! و این یعنی ایجاد تغییراتی اساسی در دوربین. در این مقاله به بررسی مشخصات و ویژگی‌های این گوشی‌های آیفون محبوب پرداختیم. همراه ما باشید.

کرونا مو

خطر کرونا مو در کمین است! مراقب باشید

طی جدیدترین گزارش سازمان بهداشت جهانی، سویه جدیدی از ویروس کرونا به نام کرونا مو (Mu) در کلمبیا دیده شد که متاسفانه هم اکنون در اروپا و آمریکای شرقی نیز در حال شیوع است. هنوز گزارشات تکمیلی از این گونه جدید در دست نیست ولی همچنان دانشمندان و متخصصان مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشویق می‌کنند.

تست رایگان کرونا

آزمایش کرونا رایگان شد + برای آزمایش رایگان کجا مراجعه کنیم؟

امروز 6ام شهریور 1400 طی ابلاغیه‌ای رسمی از دبیرخانه شورای‌ عالی بیمه سلامت، انجام تست کرونا در بخش دولتی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی کل کشور رایگان شد. در این ابلاغیه آمده است که شرکت‌های بیمه تماما مسئول پرداخت تعرفه‌های تست کرونا شدند و مردم در بخش دولتی هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد.

خبر بازگشایی مدارس 1400

خبر بازگشایی مدارس 1400 از آبان ماه!

با توجه به نزدیک شدن به ماه مهر 1400، اخبار مختلفی مبنی بر بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس درس به گوش می‌خورد. در این مقاله از تیجور جدیدترین خبرهای مربوط به بازگشایی مدارس را دنبال کنید.

زلزله تهران

زلزله تهران را لرزاند!

دقایقی پیش حدود ساعت 17:15 در تاریخ یکشنبه 24 مرداد ماه زمین لرزه 3.3 ریشتری شرق تهران را لرزاند که مرکز آن شریف آباد اعلام شد.


درگذشت علی سلیمانی

درگذشت علی سلیمانی بر اثر ابتلا به کرونا + مراسم خاکسپاری

متاسفانه صبح امروز به تاریخ بیست و یکم مرداد ماه 1400، بازیگر خوب کشورمان، علی سلیمانی در سن 51 سالگی بر اثر ابتلا به کرونا و بعد از دسته پنجه نرم کردن با این بیماری در بیمارستان درگذشت. جزئیات فوت این بازیگر از زبان همسرش، زمان خاکسپاری و بیوگرافی او را در ادامه این مقاله می‌خوانید.

دستورالعمل ستاد کرونا برای محرم 1400

قوانین دستورالعمل ستاد کرونا برای عزاداری محرم 1400

با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و آمار بالای مبتلایان به کرونا در کشور ما، ستاد ملی مبارزه با کرونا طی برگزاری جلسه‌ای، قوانین لازم برای برگزاری هیئت‌های مذهبی، دسته‌های عزاداری و مراسم خانگی را اعلام کرد. این قوانین تصویب شده به نقل از وزارت کشور استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

برنامه انتخابات 1400

روز و ساعت دقیق پخش مناظره نامزدهای انتخابات 1400

با توجه به نزدیک شدن به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، تمامی نامزدهای تایید صلاحیت شده برنامه‌های تبلیغاتی خود را در صدا و سیما پخش خواهند کرد و همچنین زمان دقیق مناظره‌های تلویزیونی آن‌ها نیز در شبکه یک سیما مشخص شده است.در این مقاله می‌توانید از روز و ساعت دقیق این برنامه‌ها مطلع شوید.

زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

زمان دقیق برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1400 و اسامی نامزدها

در این مقاله تاریخ دقیق برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 1400 به همراه نام دقیق نامزدهای تایید صلاحیت شده و کد انتخاباتی هر کدام از آن‌ها را می‌بینید. در ادامه با آخرین اخبار انتخاباتی در تیجور همراه ما باشید.

واکسن کرونا ایران

آخرین اخبار واکسیناسیون کرونا در ایران، واکسن پولی یا رایگان

سر تیتر اول همه اخبار دنیا ویروس کرونا و واکسن‌هایی است که در کشورهای مختلف ساخته می‌شود. ایران هم چندین مدل واکسن به دوزهای مشخص خریداری کرده است که طبق اولویت بندی وزارت بهداشت زده می‌شود. در این مقاله همراه ما باشید با جدیدترین اخبار درباره واکسن کرونا و اینکه آیا این واکسن‌ها رایگان است یا پولی؟

درگذشت مهرداد میناوند بر اثر ابتلا به کرونا ویروس

درگذشت مهرداد میناوند بر اثر ابتلا به کرونا ویروس

مهرداد میناوند، پیشکسوت فوتبال ایران و بازیکن اسبق تیم ملی بر اثر ابتلا به کرونا بعد از سپری کردن چندین روز سخت در بیمارستان و دست و پنجه نرم کردن با این ویروس، درگذشت. متاسفانه حجم بسیاری از ریه او درگیر کرونا شده بود که دیشب چهارشنبه هشتم بهمن بابت آمبولی ریه دار فانی را وداع گفت.


آلودگی هوا

وضعیت خطرناک آلودگی هوای تهران

امروز برای پنجمین روز متوالی هوای تهران برای تمامی گروه‌ها و افراد جامعه خطرناک و در وضعیت قرمز و هشدار قرار گرفت. بر اساس اعلام خبرگزاری‌های رسمی کشور، دلیل آلودگی هوا علاوه بر سوخت مازوت و آلاینده‌ها، سوخت گازوئیلی برخی نیروگاه‌ها نیز اعلام شد.

جو بایدن پیروز شد + عکس

انتخابات 2020 آمریکا و پیروزی جو بایدن

طبق آخرین اخبار "جو بایدن" نماینده حزب دموکرات در آمریکا در رقابت با دونالد ترامپ پیروز شد و رسما در مقام ریاست جمهوری این کشور در در روز 20 ژانویه 2021 وارد کاخ سفید می‌شود. همچنین او خانم "کاملا هریس" را به عنوان معاون اول خود معرفی کرد. با ادامه اخبار انتخابات 2020 آمریکا همراه تیجور باشید.

وضعیت کرونا در روز های گذشته+عکس

آخرین اخبار کرونا در ایران

دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در رابطه با کرونا گفت: متاسفانه برای پنجمین روز متوالی، عدد بستری شدگان کرونایی از شش هزار نفر پایین‌تر نیامده و بیش از ۷۰۰ نفر نیز با حال عمومی وخیم در بخش‌ مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند. با ادامه این خبر با تیجور همراه شوید.

دنیا پس از انتخابات آمریکا

آخرین اخبار انتخابات آمریکا

در پی نزدیک شدن به زمان انتخابات 2020 آمریکا، اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در حمایت از نامزد حزب دموکرات "بایدن" در انتخابات ریاست جمهوری این کشور رهبران کره شمالی، روسیه و چین را به حمایت از "دونالد ترامپ" متهم کرد.

ماسک زدن برای جلوگیری از کرونا

ماسک زدن برای جلوگیری از کرونا یک مسئولیت اجتماعی همگانی است

با شیوع ویروس کرونا در جهان و عدم درمان قطعی برای این بیماری دانشمندان و پزشکان طی تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا حد بسیار زیادی از ابتلا به این بیماری جلوگیری می‌کند. در این مطلب به ضرورت استفاده از ماسک برای همه افراد جامعه می‌پردازیم.

تزریق واکسن آنفولانزا در کرونا

ضرورت تزریق واکسن آنفولانزا در دوران کرونا

با شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا و همچنین شیوع ویروس کرونا، ضرورت تزریق واکسن آنفولانزا بیشتر شده است. اما تزریق این واکسن برای چند گروه از افراد مانند: افراد مسن، بیماران دیابتی، خانم‌های باردار و بیماران دارای نقص سیستم ایمنی بسیار ضروری است. با اخبار مربوط به واکسن آنفولانزا با ما همراه شوید.

اخبار تعطیلی مدارس در دوران کرونا

آخرین اخبار از تعطیلی مدارس در دوران کرونا

نظام آموزشی و مدارس از جمله نهادهای اجتماعی هستند که شیوع ویروس کرونا بر آنها تاثیر زیادی گذاشته است که در بیشتر نقاط دنیا برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شدند. در ایران هم مانند دیگر کشورها سال تحصیلی جدید با الزام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع شد اما بعد از مدت کوتاهی دوباره تعطیل شد.

مراسم محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی

برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا در دوران کرونا+عکس

طبق اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مسئولان برگزاری مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم خود را اجرا کنند. همچنین دانشگاه تهران از برگزاری مراسم‌های تاسوعا و عاشورا حسینی در فضای این دانشگاه خبر داد. برای ادامه این خبر با ما همراه شوید.




ورزشکاران ثروتمند

پولدارترین ورزشکاران جهان چه کسانی هستند

در این مطلب برخی از پولدار ترین ورزشکاران جهان را معرفی می کنیم که در حال حاظر یا در گذشته ورزشکار حرفه ای بوده اند و پول خود را از طریق ورزش حرفه ای بدست آورده اند یا ورزش حرفه ای به نوعی در پولدار شدن آنها نقش داشته است.