تهران

درگذشت مهرداد میناوند بر اثر ابتلا به کرونا ویروس

درگذشت مهرداد میناوند بر اثر ابتلا به کرونا ویروس
مهرداد میناوند، پیشکسوت فوتبال ایران و بازیکن اسبق تیم ملی بر اثر ابتلا به کرونا بعد از سپری کردن چندین روز سخت در بیمارستان و دست و پنجه نرم کردن با این ویروس، درگذشت. متاسفانه حجم بسیاری از ریه او درگیر کرونا شده بود که دیشب چهارشنبه هشتم بهمن بابت آمبولی ریه دار فانی را وداع گفت.

درگذشت مهرداد میناوند بر اثر ابتلا به کرونا ویروس

مهرداد میناوند چهره نام آشنای دنیای فوتبال، کسی که سابقه درخشانی در تیم ملی کشورمان و همچنین تیم پرسپولیس و سپاهان داشت بر اثر ابتدا به کرونا و سپری کردن روزهای سخت در بیمارستان، درگذشت و بسیاری از هموطنان مخصوصا جامعه ورزشی را شوکه کرد.

میناوند که از هفته گذشته بعد از ابتلا به این بیماری سریعا در بیمارستان لاله تهران بستری شد، بلافاصله بعد از درگیر شدن بخش زیادی از ریه او به ویروس کرونا به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد ولی متاسفانه دیشب (چهارشنبه هشتم بهمن ماه نود و نه) علی رغم تمام زحمات کادر درمان، بر اثر آمبولی ریه درگذشت.

وضعیت مهرداد میناوند
مهرداد میناوند و درگیری او با ویروس کرونا

میناوند متولد نهم آذر ماه سال 1354 بود که از سال 1375 تا 1382، حدود 67 بار پیراهن تیم ملی ایران را به تن کرد. همچنین او در تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، اشتورم گراتس اتریش، شارلوا بلژیک و الشباب امارات نیز بازی‌های درخشانی انجام داد و در آخر در سال 1384 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

در طی سال‌های اخیر میناوند وارد عرصه اجرا شد و برای تیم پرسپولیس برنامه اجرا کرد.

مهرداد میناوند
مهرداد میناوند در عرصه اجرا

 

مطلب مفید بود؟
1
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی