تهران

در خبر فوری تعطیلی تهران 25 تا 30 مرداد کدام مشاغل تعطیل شد؟

خبر فوری تعطیلی تهران
خبر فوری تعطیلی تهران از تاریخ 25 تا 30 مرداد ماه 1400 از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شد!

در خبر فوری تعطیلی تهران 25 تا 30 مرداد کدام مشاغل تعطیل شد؟

آمار بالای سرعت ابتلا به ویروس کرونا، اپیدمی کرونا دلتا و فوتی‌های ناشی از این بیماری ستاد ملی مبارزه با کرونا را مجبور به موافقت با تعطیلی تهران کرد!

چند روز قبل که ستاد ملی مبارزه با کرونا قوانین برگزاری هیئت‌های سینه زنی و حسینیه‌ها را اعلام کرده بود، پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای تهران را رد و مردم را تشویق به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرد اما با توجه به تعداد آمار بالای بیماران، کمبود دارو و تخت بیمارستان، امروز در تاریخ 23 مرداد ماه، تهران را به مدت 5 روز تعطیل اعلام کرد.

متاسفانه این تعطیلی بازخوردهای منفی زیادی داشت که همگی مبنی بر این بود که اگر این تعطیلی هم مانند تعطیلی گذشته باشد یعنی هیچ قانون و نظارتی برای رفت و آمد و تعطیلی مشاغل پرخطر، پاساژها، مراکز تفریحی، جاده‌ها و سفر وجود نداشته باشد، فایده‌ای نخواهد داشت و چه بسا نتیجه‌ای عکس نیز داشته باشد و دوباره بعد از تعطیلی با موج سهمگین‌تری از ابتلا روبرو شویم.

فعلا در جزئیات این خبر، در رابطه با تعطیلی مشاغل، تعطیلی مراکز دولتی در دستور کار قرار گرفته است که برای باقی مشاغل و باز بودن جاده‌ها برای سفر، جزئیات متعاقبا اعلام می‌شود.

تعطیلی تهران

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی