تهران

آغاز به کار نمایشگاه کتاب تهران 1401 + حضوری و مجازی

نمایشگاه مجازی کتاب
آغاز به کار نمایشگاه کتاب تهران 1401 از چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه لغایت 31 اردیبهشت ماه به دو صورت حضوری (مصلی تهران) و مجازی!

از نمایشگاه کتاب تهران به صورت مجازی بازدید کنید

امسال با توجه به کنترل بیماری کرونا و کم شدن تعداد مبتلایان، نمایشگاه کتاب تهران به دو صورت حضوری و مجازی از تاریخ 21 اردیبهشت آغاز به کار کرد. تمامی علاقمندان و دوستداران کتاب می‌توانند در صورت تمایل به خرید حضوری کتاب به مصلی تهران مراجعه کنند و در صورت تمایل به خرید اینترنتی به سایت نمایشگاه کتاب تهران سر بزنند.

نمایشگاه کتاب تهران تا تاریخ 31 اردیبهشت ماه 1401 دایر می‌باشد و ارسال تمامی کتاب‌های خریداری شده به صورت اینترنتی، رایگان می‌باشد.

سایت نمایشگاه کتاب مجازی تهران

در این روش می‌توانید برای بازدید از نمایشگاه و خرید کتاب به سایت book.icfi.ir مراجعه کنید و کتاب‌های خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. قیمت کتاب‌های داخلی با بیست درصد تخفیف روی جلد و قیمت کتاب‌های خارجی بین 50 تا 70 درصد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار گرفته است که هزینه ارسال کتاب‌ها به درب منزل نیز رایگان است. همچنین اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب می‌توانند از طریق همین سایت اقدام به ثبت نام بن خرید کتاب کنند و با تخفیف بیشتری کتاب‌های مورد نظر خود را خریداری کنند. 

سایت نمایشگاه کتاب تهران
آدرس سایت نمایشگاه کتاب تهران

نحوه جستجو در سایت نمایشگاه کتاب (خانه کتاب و ادبیات تهران)

در این سایت امکان جستجوی کتاب به دو صورت جستجوی سریع و جستجوی پیشرفته فراهم شده است که در قسمت جستجوی سریع یا بر اساس نام کتاب فقط نام بخشی از کتاب مورد نظر را نوشته و سپس بر روی جستجو کلیک می‌کنید که در این صورت تمام کتاب‌هایی که بخشی از نام آن‌ها با کلمه‌ای که شما نوشتید یکسان باشد نمایش داده می‌شود.

در قسمت جستجوی پیشرفته می‌توانید به صورت تخصصی کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید، بدین صورت که نام نویسنده و یا نام ناشر را هم وارد می‌کنید تا فقط کتاب مورد نظر شما نمایش داده شود.

در قسمت جستجوی ناشر سایت نیز می‌توانید به صورت اختصاصی ناشر مورد نظر خود را پیدا کنید و تمامی کتاب‌های آن نشر را به صورت لیست شده مشاهده کنید.

امسال هم همانند سال‌های گذشته در بخش ناشرین، بخش کودک و نوجوان، دانشگاهی، آموزشی و عمومی حضور دارند.

نمایشگاه مجازی کتاب تهران
جستجوی کتاب در سایت نمایشگاه کتاب

درباره سایت نمایشگاه کتاب

در سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران درباره هدف از تغییر در روند نمایشگاه نوشته شده است که:

"از جمله مزیت‌های نمایشگاه مجازی، برطرف شدن معضل اصلی نمایشگاه فیزیکی، یعنی محدودیت‌های فضایی و مکانی است. در نمایشگاه مجازی تمام ناشران با هر تعداد کتاب (البته در چارچوب آیین نامه‌ها و ضوابط نمایشگاه) می‌توانند آثار خود را عرضه کنند. ضمن اینکه علاقمندان و خریداران کتاب در اقصی نقاط کشور، از رنج و هزینه سفر به تهران آسوده می‌شوند و به این ترتیب در هزینه‌های برگزاری نمایشگاه صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای صورت می‌گیرد و گام‌های بلندی در راستای گسترش عدالت فرهنگی برداشته می‌شود."

بن نمایشگاه مجازی تهران
نمایشگاه کتاب مجازی تهران

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی