تهران

فوت عزت الله مهرآوران بر اثر ابتلا به کرونا

درگذشت عزت الله مهرآوران
کرونا باز هم یکی دیگر از بازیگران پیشکسوت ما را از میان برداشت. عزت الله مهرآوران که چندی پیش در حین فیلم برداری سریالی جدید به کرونا مبتلا شد، متاسفانه پس از دست و پنجه نرم کردن با این بیماری، در بیمارستان آتیه دار فانی را وداع گفت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

فوت عزت الله مهرآوران بر اثر ابتلا به کرونا

عزت الله مهرآوران هنرمند برجسته و بازیگر پیشکسوت تلویزیون، تئاتر و سینما جمعه به تاریخ 16 مهرماه 1400،  بعد از ابتلا به بیماری کرونا در تحمل عوارض این ویروس به روی ریه وی در بیمارستان آتیه تهران دار فانی را وداع گفت.

درگذشت عزت الله مهرآوران
درگذشت عزت الله مهرآوران بر اثر ابتلا به کرونا

بنا به گزارش خبرنگاری فارس: 

هژیر مهرآوران فرزند «عزت الله مهرآوران» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: متاسفانه پدرم پس از مدتی درگیری با بیماری کرونا در نهایت شب گذشته -16 مهرماه- جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی ادامه داد: پدرم در این مدت در بیمارستان بستری بود و کادر درمان تلاش خود را برای درمان پدرم به کار گرفتند اما متاسفانه فشار بالایی داشت و بدنش عفونی شد، مغز، کلیه و ریه درگیر شد و تنفسشان به دستگاه وابسته بود و خونشان عفونی شد و در کل روند خوبی نداشتند.

از جمله فیلم و سریال‌های معروفی که این هنرمند در آن‌ها ایفای نقش‌های ماندگار کرده بود می‌توان به مومیایی3، آژانس شیشه‌ای، وضعیت سفید، لیسانسه‌ها، بچه مهندس، هیولا اشاره کرد.

این اواخر نیز مهرآوران مشغول بازی در سریال " ساخت ایران 3 " بود که در حین فیلم برداری متاسفانه به بیماری کرونا مبتلا شد.

تیم تیجور درگذشت این بازیگر پیشکسوت ایرانی را تسلیت می‌گوید.

درگذشت عزت الله مهرآوران
شادروان عزت الله مهرآوران در کنار شادروان پرویز پور حسینی

مطلب مفید بود؟
3
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی