تهران

جولان خودروهای لوکس در خیابانهای تهران + عکس

خودرو های لوکس در تهران
تردد خودروهای لوکس و میلیاردی یکی از اتفاق های تازه شهر تهران می باشد، این پدیده در امنیت روانی افکار عمومی رخنه کرده است تا افراد پولدار از غافله عقب نمانند.

از پیکان تا خودروهای لوکس در تهران

روزگاری نه چندان دور بود که تهران پر بود از خودرو هایی مانند پیکان.  همان پیکان گوجه ای که در آن زمان مد مردم ایران بود و علاقه خاصی به این خودرو داشتند. 
حال زمانه عوض شده و خودروی لوکس خارجی در فکر هرکسی است که داشته باشد و اگر کسی هم داشته باشد در فکر داشتن خودروی لاکچری بهتری برای خود است. 
اما اینجا جالب می شود که تهران پر شده است از خودروهای لوکس وسوپر اسپرتی که ثروتمندانی که هرچه اشرافی تر خودروی لوکس تر.

رژه خودروهای لوکس در خیابانهای تهران + عکس
علاقه به خودروی لوکس که سن و سال نمی شناسد.
حال دیگر عشق به ماشین لاکچری نه تنها در میان جوان ها رواج پیدا کرده است بلکه جزو عشق هایی شده است که سن و سال نمی شناد و پیرو جوان علاقه دارد که پشت یکی از این ماشین های لوکس بنشیند و اگر پول کافی در جیب باشد می شود مبارک شما وارد کننده عزیز.

رژه خودروهای لوکس در خیابانهای تهران + عکس

فروش خودروی لوکس خارجی در تهران
آگهی فروش بوگاتی 5/5 میلیاردی بازار این روزها را داغ کرده است. 
خودرو لوکس خارجی با قدرت موتور بالا و پلاک گذر موقت که نزدیک به 6 میلیارد قیمت گذاری شده است. 
این تبلیغ درحالی است که قبل از آن فروش خودروی لاکچری فراری 8 میلیاردی  هیاهویی به پا کرده بوده است.
سریعترین ماشین دنیا را در ایران برانید:
فروشنده در توضیحات تبلیغ خود نوشته بود تنها با پرداخت 5/5 میلیارد این خودروی  سوپر اسپرت را در ایران بدونه محدودیت با تردد یکساله و بدون توقف برانید.

رژه خودروهای لوکس در خیابانهای تهران + عکس

تاریخچه وارد شدن خودرو لوکس در ایران

اولین بار خودروی لوکس پورش 500 میلیون تومانی بود که وارد ایران شد و باعث شد نفس ها در سینه حبس شود تا بفهمند خریدار این خودرو لوکس چه کسی می باشد. 
پس از  پورش زمانی که مازراتی 1 میلیاردی وارد بازار ایران شد و به فروش رفت، وارد کنندگان که انتظار چنین خریدو فروشی را نداشتند به دنبال وارد کردن خودرو های لوکس خارجی به ایران شدند و اینگونه بود که چراغ خاموش به اینجا رسیدیم که خودروی های چندین میلیاردی بوگاتی را در ایران وارد می کنند.

تعویض خودروهای میلیاردی

در خصوص خودروی لوکس خارجی باید گفت که هر خودرویی که خریدار بخواهد  برای او وارد می شود و به او تحویل داده می شود و پس از اتمام زمان مقررش خودرو به وارد کننده پس داده می شود و یا تعویض می گردد. 
نکته ای وجود دارد که برای تعویض خودرو وارد کننده 5 درصد از مبلغ اولیه خودرو کم می کند و خودروی دیگری را در اختیار خریدار قرار می دهد 
و اگر خریدار قصد برگشت خودرو را داشته باشد 5 تا 10 درصد از قیمت اصلی خودرو کسر می شود و به وارد کننده برگردانده می شود.

رژه خودروهای لوکس در خیابانهای تهران + عکس

قیمت گذاری خودرو لوکس در ایران:
قیمت خودرو های گذر موقت با توجه به نرخ ارز کشور هایی که از آن ها وارد می شوند قیمت گذاری می شود و بعد قیمت حمل و نقل و گذاشتن پلاک به خودرو اضافه می شود و از خریدار گرفته می شود. 
خودروهای گذر موقت حداکثر تا 6 ماه می توانند در ایران رفت و آمد کنند که یا به صورت دو دوره سه ماه و یا یک دوره شش ماهه تعیین می شود.

مطلب مفید بود؟
5
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی