تهران
بلک فرایدی چیست

حراج بلک فرایدی چیست؟ تاریخ بلک فرایدی 1401

بلک فرایدی همان روز وسوسه کننده برای دوستداران خرید است که می‌توانند با تخفیف‌های شگفت انگیز کالاهای مورد نیاز خود را که قبلا با قیمت اصلی نمی‌توانستند تهیه کنند،در جمعه سیاه با تخفیف بخرند.جمعه سیاه در ایران هم بسیار طرفدار دارد و برخی فروشگاه‌ها و برندها از این روز برای فروش بیشتر استفاده می‌کنند.

نقاشی شب یلدا

35 ایده نقاشی شب یلدا کودکانه ساده و حرفه‌ای

شب یلدا، آخرین شب پاییز، فرصتی مناسب برای دورهم جمع شدن و سپری کردن اوقاتی خوش است. اگر شب یلدای امسال، امکان دور هم جمع شدن ندارید، کشیدن نقاشی با موضوع شب یلدا، تفریحی مناسب برای خودتان و کودکان می‌باشد. در این بخش چند ایده نقاشی شب یلدا جمع آوری کرده‌ایم. امیدواریم از این مدل نقاشی‌ها لذت ببرید.

کاردستی شب یلدا

20 مدل کاردستی شب یلدا با آموزش و مناسب مدرسه

وقتی به شب یلدا نزدیک می‌شویم، معمولا مربیان و معلمان کودکان به فکر ساخت کاردستی‌های شب یلدا می افتند و یا از کودکان می‌خواهند کاردستی‌های مخصوص شب یلدا را بسازند. اگر به دنبال ایده‌های جذاب و ساده برای ساخت کاردستی شب یلدا با کم ترین هزینه و وسایل هستید، در ادامه همراه ما باشید.

پروفایل شب یلدا

پروفایل شب یلدا 1401 + عکس استوری تبریک شب یلدا

شب یلدا بلندترین شب سال و آخرین شب فصل پاییز است. ایرانیان و علاقه‌مندان به رسوم کهن در تمام دنیا، این شب را به یکدیگر تبریک می‌گویند و آرزوی آغاز زمستانی زیبا و پر از شادی برای یکدیگر می‌کنند. در این بخش برای شما عکس‌های شب یلدای زیبا مناسب برای پروفایل و استوری آماده کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

آخر هفته کجا بریم

10 پیشنهاد عالی برای اینکه آخر هفته خوبی داشته باشید

آخر هفته ها فرصتی دوباره برای کسب انرژی و رهایی از روزمرگی‌ها و دغدغه‌های کاری است. هر چند تعطیلات آخر هفته کوتاه است اما، با یک برنامه ریزی مناسب می‌توان از آن بیشترین استفاده را کرد. اگر تمام آخر هفته‌ها در فکر این هستید که کجا بروید و یا چه سرگرمی داشته باشید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

عکس بسم الله الرحمن الرحیم زیبا

زیباترین عکس‌های "بسم الله" با خط نستعلیق مجازی

برخی افراد برای عکس پروفایل خود یا برای ابتدای تحقیقات و نوشته‌های خود از تصاویر بسم الله الرحمن الرحیم استفاده می‌کنند. در این مقاله، زیباترین عکس‌های بسم الله با خط نستعلیق مجازی را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. امیدواریم که مورد رضایت شما عزیزان واقع شود.همراه ما باشید.

عکس پروفایل پسرانه

40 عکس پروفایل پسرانه 2023 باحال و امروزی

عکس پروفایل پسرانه عکس‌های خاص و ویژه‌ای هستند که معمولا مطابق با حالات و سلیقه شخصی پسرانی است که از این عکس‌ها استفاده می‌کنند. در این مقاله جدیدترین و بهترین عکس‌های پروفایل پسرانه را تهیه کرده‌ایم تا ببینید و مطابق با استایل شخصی و سلیقه‌تان انتخاب کنید. همراه ما باشید.

عکس گل

50 عکس گل و پروفایل گل زیبا برای واتساپ و تلگرام

خیلی از افراد برای عکس پروفایل خود از تصاویر گل‌های زیبا استفاده می‌کنند. گل، یکی از زیباترین مخلوقات خداوند است. گل‌های زیبا، سوژه‌های مناسبی برای عکاسان نیز هستند و تصاویر زیبا و متفاوتی از گل‌های مختلف موجود است. اگر به دنبال جدیدترین و زیباترین تصاویر گل‌ها برای پروفایل خود هستید،همراه ما باشید.

عکس تصویر زمینه

80 عکس تصویر زمینه و بک گراند 2023 با زیباترین طراحی‌ها

عکس‌های بک گراند گوشی و لپ تاپ مانند عکس‌های پروفایل به قدری متنوع، جذاب و رنگی هستند که هر کدام که به حس و حال‌مان نزدیک‌‌تر باشد را می‌توانیم برای تصویر زمینه گوشی یا لپ تاپ خود انتخاب کنیم. در این مقاله عکس جدیدترین و باحال‌ترین بک گراند‌ها را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید دانلود کنید و لذت ببرید.

خفن ترین عکسهای ماشین برای پروفایل

خفن‌ترین عکس‌های ماشین برای پروفایل + عکس ماشین لاکچری

شما هم عشق ماشین هستید؟ پس عکس پروفایل ماشین مورد علاقه خود را در این مقاله پیدا کنید!!!! اگر ماشین باز هستید و می‌خواهید علاقه خود را در عکس پروفایل خود به نمایش بگذارید این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله عکس ماشین‌های خفن و جدید مانند عکس ماشین لامبورگینی و عکس ماشین بنز گرد آوری شده است.

دعای عهد

دعای عهد با صوت استاد فرهمند + فضیلت خواندن دعای عهد

در خواندن دعای عهد، فضیلت‌های بسیاری وجود دارد. در حقیقت خواندن این دعا توفیق یاری آن حضرت را فراهم می‌کند. این دعا به قدری فضیلت دارد که در هر کلمه دعای عهد به انسان هزار حسنه داده می‌شود. به همین منظور در این مقاله متن و صوت دعای عهد را به همراه ترجمه آن تهیه کرده‌ایم. همراه ما باشید.

کیک تولد پسرانه

جدیدترین مدل‌های کیک تولد پسرانه 2023 با تزیین مناسب پسرانه

یکی از مهم‌ترین و خوشمزه‌ترین قسمت‌های تولد، مدل کیک است. امروزه با توجه به ورود سبک‌های جدیدی به صنعت کیک پزی، انتخاب‌های بیشتری در زمینه طرح و مدل کیک پسرانه می‌توانیم داشته باشیم. از این رو جدیدترین و متنوع ترین طرح‌های کیک تولد پسرانه را در این مقاله تهیه کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

پروفایل سنگین تیکه دار

عکس پروفایل سنگین و تیکه‌دار با جملات مفهومی و خاص

امروزه مدل عکس پروفایل در فضای مجازی گویای بسیاری از احساسات آدم‌هاست. گاهی با یک جمله در دل یک عکس می‌توان ساعت‌ها حرف زد. از این رو در این مقاله برای شما انواع جدیدترین عکس نوشته‌ها، متن‌ها و عکس‌های بدون متن سنگین، تیکه‌دار و مفهومی را جمع آوری کرده‌ایم. با تیجور همراه باشید.

پروفایل خدا

40 عکس متفاوت و مفهومی پروفایل خدا + عکس نوشته‌های معنوی

عکس نوشته‌هایی درباره خدا و پروفایل زیبای خدا از دسته عکس‌های بسیار محبوب در بین کاربران فضای مجازی است زیرا در طی موقعیت‌های مختلف هم برای پست و استوری و هم ویژه عکس پروفایل بسیار استفاده می‌شود. از این رو در این مقاله زیباترین عکس‌های پروفایل مخصوص خدا و عکس نوشته‌های معنوی را تهیه کرده‌ایم.

پروفایل سیاه

35 عکس پروفایل سیاه و سفید خفن 1401 + عکس سیاه تسلیت

عکس‌های پروفایل در صفحات مجازی معمولا بیان‌گر احساسات و تفکرات شخصی و فردی است مخصوصا زمانی که احساسات بدی مانند غم را تجربه می‌کنیم بیشتر علاقه داریم که عکس پروفایلمان مشکی و غم انگیز باشد و یا اگر احساسات متناقضی را تجربه می‌کنیم دوست داریم عکس پروفایلمان مفهومی و خاص باشد. همراه تیجور باشید.

پروفایل غمگین

جدیدترین پروفایل غمگین با متن احساسی + عکس غمگین بدون متن

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بابت اتفاقی غم و اندوهی داشته باشید و بخواهید عکسی غمگین برای پروفایل خود انتخاب کنید. اگر به دنبال جدیدترین پروفایل‌های غمگین و عکس نوشته‌های غمگین برای عکس پروفایل و استوری‌ اینستاگرام خود هستید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

تولید پسته در ایران

معروف‌ترین شهرهای تولید کننده پسته به همراه قیمت پسته

از دیرباز تاکنون پسته جزو مهم‌ترین و خوشمزه‌ترین مغزهای آجیل محسوب شده و در این بین نیز ایران اولین و بزرگ‌ترین تولید کننده و صادر کننده پسته در جهان محسوب می‌شود. هر وقت نام پسته را می‌شنویم، ناخودآگاه یاد شهر رفسنجان که به شهر پسته معروف است می‌افتیم. بررسی شهرهای مختلف تولید کننده پسته در تیجور.

انتخاب مدرسه مناسب

برای انتخاب یک مدرسه مناسب این معیارها را حتما در نظر بگیرید

انتخاب مدرسه مناسب برای دانش آموزان یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دغدغه‌های هر پدر و مادری‌ست زیرا مدرسه یکی از مهم‌ترین نهادهای سرنوشت ساز در پرورش استعدادها و موفقیت هر فردی است که اگر به درستی انتخاب نشود تبعات جبران ناپذیری برای فرد و در نتیجه برای جامعه دارد. با ویژگی مدرسه مناسب همراه ما باشید.

عکس پروفایل محرم

50 عکس پروفایل محرم 1401 + عکس نوشته‌ محرم مخصوص اینستاگرام

با فرارسیدن ماه محرم، ماه عزاداری امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان، عکس نوشته‌ها و عکس‌های محرمی را ویژه فضای مجازی، پروفایل و عکس بک گراند گوشی تهیه کرده‌ایم تا بتوانیم ضمن به سوگ نشستن برای شهادت مظلومانه ایشان، پیام ایشان از قیام و نهضت عاشورایی را نیز دریافت کنیم. همراه تیجور باشید.

کاشت هسته انبه

آموزش کاشت هسته انبه و نحوه مراقب از آن + تصاویر گیاه انبه

برای تمام علاقمندان به کاشت گل و گیاه و نگهداری از گلدان‌های آپارتمانی، کاشت هسته برخی از میوه‌ها بسیار لذت بخش است زیرا در صورت مراقبت‌های لازم، بسیار زیبا می‌شوند. هسته یکی از میوه‌هایی که کاشت آن بسیار متداول است میوه انبه است. در این مقاله نحوه کاشت هسته انبه را آموزش داده‌ایم. همره ما باشید.

عکس مدل های مختلف کاکتوس

جالب‌ترین و زیباترین مدل‌های کاکتوسی که ندیده‌اید

گیاه کاکتوس جزو گیاهان گوشتی و خاردار محسوب می‌شود که نسبت به بی‌آبی و خشکی بسیار مقاوم است و در مدل‌های مختلف و در بعضی مواقع گونه‌های عجیب و غریب اما زیبا وجود دارند که بسیار هم پرطرفدار است. در این مقاله از تیجور انواع مختلفی از مدل‌های گوناگون کاکتوس و گل کاکتوس را تهیه کرده‌ایم. همراه ما باشید.

نحوه نگهداری کاکتوس

شرایطی که برای نگهداری از کاکتوس در خانه نیاز دارید

با توجه به مدل‌های مختلف و عجیب برخی کاکتوس‌ها،بسیاری از کسانی که به گل و گیاه علاقه دارند، حتما در منزل یا محل کار خود چندین مدل کاکتوس را هم نگهداری می‌کنند. کاکتوس‌ها گیاهان بسیار مقاومی هستند که اگر شرایط و نحوه نگهداری از آن‌ها را بلد باشید به بهترین شکل ممکن می‌مانند، رشد می‌کنند و گل می‌دهند.

گیاهان زیبای آپارتمانی

35 مدل از زیباترین گیاهان آپارتمانی که باید داشته باشید

نگهداری از گیاهان آپارتمانی در خانه و یا محل کار باعث می‌شود که فضای با طراوت و شادابی ایجاد شود زیرا گل‌ها و گیاهان حس بسیار خوبی به انسان منتقل می‌کنند و تجربه مراقبت از آن‌ها، تجربه بسیار لذت بخشی است. در این مقاله نمونه‌های مختلف و زیبایی از انواع گل و گیاهان آپارتمانی را تهیه کرده‌ایم.

آفات خاک گلدان

آفات و حشرات خاک گلدان را با این روش‌ها از بین ببرید

بسیاری از افرادی که به نگهداری از گل و گیاهان آپارتمانی علاقه دارند می‌دانند که یکی از دغدغه‌های اصلی در نگهداری از گل‌ها و گیاهان، بیماری‌های آن‌ها مانند قارچ، شته و حشرات گیاه‌خوار است. در این مقاله به طور مفصل به بررسی مشکلات گیاهان آپارتمانی و روش‌های درمان آن‌ها پرداختیم. همراه ما باشید.

تمیز کردن برگ گیاهان آپارتمانی

با این روش‌ها برگ گیاهان آپارتمانی را برق بیندازید

نگهداری و مراقبت از گیاهان از آن دسته تجربه‌های دلنشین و لذت بخشی است که اگر به درستی انجام شود موجب شادابی روح و روان و همچنین محیط خانه یا محل کار می‌شود.روش‌های بسیاری برای پاک کردن برگ‌های گیاهان آپارتمانی وجود دارد که در این مقاله به بررسی این روش‌ها پرداختیم تا گیاهانی سالم و زیبا داشته باشید.

نحوه نگهداری پتوس

مراقبت‌های مهمی که درباره گیاه پتوس و قلمه آن باید بدانید

یکی از گیاهان آپارتمانی بسیار زیبا و مقاوم گیاه پتوس است که در صورت مراقبت خوب رشد خوبی داشته و برگ‌های آن به صورت آبشاری می‌تواند محیط اطراف شما را کاملا زیبا و با نشاط کند. در این مقاله از تیجور روش‌های مراقبت و قلمه زنی این گیاه را به طور کامل بررسی کردیم تا از آفت و قارچ گیاهی در امان باشند.

نحوه نگهداری سانسوریا

آموزش مرحله به مرحله مراقبت و نگهداری از گلدان سانسوریا

اگر به گیاهان آپارتمانی علاقه دارید حتما سانسوریا را می‌شناسید و می‌دانید که این گیاه بسیار مقاوم بوده و در شرایط آپارتمانی به خوبی رشد می‌کند و مزایای بسیاری مانند تصفیه هوای خانه را دارد. سانسوریا در مدل‌های گوناگونی موجود است که در این مقاله نحوه مراقبت از این گیاه و قلمه زدن آن را آموزش دادیم.

سبزه در تنگ ماهی

جدیدترین مدل‌های سبزه و گل و گیاه در تنگ ماهی برای عید نوروز

یکی از مدل‌های زیبای تزیین سبزه و ماهی قرمز در هفت سین بدین صورت است که این دو را در کنار هم در یک تنگ تزیین کرد. در این مقاله از تیجور مدل‌های مختلف و زیبایی از طرح سبزه در تنگ ماهی را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید ایده بگیرید و دست به کار شوید تا هفت سینی متفاوت‌تر از همیشه داشته باشید. همراه ما باشید.

تخم مرغ رنگی سفره هفت سین

20 ایده خلاقانه زیبا و فانتزی برای تخم مرغ رنگی عید

یکی از وسایل مهم سفره هفت سین تخم مرغ رنگی است که بسیار هم مورد توجه کودکان قرار دارد زیرا می‌توانند ساعت‌ها با رنگ و وسایل تزیینی مشغول تهیه تخم مرغ رنگی شوند و لذت ببرند. تزیین تخم مرغ عید نوروز ساده‌ست و معمولا با کمی خلاقیت و وقت گذاشتن طرح زیبایی به دست می‌آید. در ادامه همراه تیجور باشید.

زمان سال تحویل 1402

زمان دقیق و رسمی تحویل سال 1402

روزهای پایانی فصل زمستان سال 1401 را می‌گذرانیم و منتظر فرا رسیدن بهار 1402 هستیم. زمان دقیق تحویل سال 1402 شمسی روز سه‌شنبه ساعت 00 و 54 دقیقه و 28 ثانیه است که سال جدید هم سال خرگوش می‌باشد که همه ساله بر طبق طالع بینی چینی انجام می‌شود.

تبریک عید نوروز

تبریک عید نوروز 1402 با زیباترین عکس و متن دوستانه و رسمی

یکی از روش‌های تبریک عید نوروز 1402، فرستادن پیام تبریک در شبکه‌های اجتماعی برای عزیزان، دوستان و همکارانمان است زیرا آمدن فصل بهار یعنی نو شدن رسم رفاقت‌ها و آشنایی‌ها و همچنین فرصتی است برای یادآوری دوستی‌هامان و خوشحال کردن عزیزانمان. پس با زیباترین متن و عکس‌های تبریک عید نوروز همراه ما باشید.

عکس پروفایل دخترونه

عکس‌های پروفایل دخترونه شیک و لاکچری 2023

امروزه با گسترش شبکه‌های مجازی هر فردی یک پروفایل رسمی و یا یک صفحه شخصی دارد که می‌تواند عکس مورد دلخواه خود را به اشتراک بگذارد. در این مقاله از تیجور انواع عکس‌های آماده و زیبا مخصوص پروفایل دخترانه را در موضوعات مختلف مانند عاشقانه، فانتزی و ورزشی تهیه کرده‌ایم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ژست عروس و داماد عاشقانه

ژست‌های متفاوت برای عروس و داماد که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود

مدل عکس و ژست عروس و داماد باید به گونه‌ای باشد که در عین سادگی و زیبایی هیچ وقت قدیمی نشود، زیرا ثبت این لحظات ثبت زیباترین لحظه یکی شدن است. یکی از مهم‌ترین نکات در عکاسی عروس و داماد، ایده ژست‌های عاشقانه است که می‌تواند عکس‌ها را خاص و زیبا کند. با ایده ژست عکس عروس و داماد همراه ما باشید.

ژست عکاسی مردانه

آقایان برای عکاسی جذاب باید با این مدل‌ها ژست بگیرند!

ژست‌های درست در زیبایی عکس بسیار تاثیرگذار هستند. برای این کار می‌توانید ژست‌های متفاوتی را با دست و چهره خود ایجاد کنید تا مدل منحصر به فرد خود را پیدا کنید. با تیجور همراه باشید تا عکس‌های مختلفی از ژست‌های عکاسی آقایان را ببینید تا بتوانید از این ژست‌ها ایده مناسبی برای عکاسی خلاقانه خود بگیرید.

ژست عکس دخترانه

30 مدل ژست عکاسی هنری و زیبای دخترانه

امروزه با توجه به پیشرفت صنعت عکاسی و افزایش شبکه‌های اجتماعی، افراد با وسواس و دقت بیشتری عکس‌ می‌گیرند و مدل‌های خاصی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند.در این مقاله مدل‌های متنوع و مختلف از ژست‌های ساده و زیبای دخترانه را تهیه کرده‌ایم تا با دیدن آن‌ها بتوانید ایده بگیرید. همراه ما باشید.

فنگ شویی ثروت

چگونه با فنگ شویی پولدار شویم؟

می‌دانستید با علم فنگ شویی می‌توان پولدار شد؟ برای رسیدن به اهداف شخصی و پولدار شدن، علاوه بر تلاش و کوشش فردی، علم فنگ شویی نیز به کمک ما آمده است تا با نحوه چیدمان صحیح منزل بتوانیم انرژی‌های خوب و مثبت را جذب کنیم و به ثروت برسیم. با تیجور همراه باشید تا با فنگ شویی ثروت آشنا شده و پولدار شوید.

جملات انرژی مثبت و کاینات

جمله‌های انرژی مثبت کوتاه برای حال خوب

افرادی که به توانایی های خود ایمان دارند و روی آنها تاکید می‌کنند انرژی مثبت بیشتری دریافت کرده و در نتیجه عزت نفس‌شان نیز افزایش می‌یابد که این نشان دهنده قدرت کلمات و گفتگوهای ذهنی بر ناخودآگاه ما است. پس باید کلماتی با بار مثبت را جایگزین کلمات منفی کنیم و به صورت روزانه آن‌ها را تکرار کنیم.


متن بیو خفن اینستاگرام

متن بیو اینستاگرام جدید و خفن

اگر به دنبال یک بیو خفن و خاص برای اینستاگرام و یا تلگرام خود هستید حتما تا انتهای این بخش با ما همراه باشید تا با جدید ترین متن های بیوگرافی اینستاگرام و خاص آشنا شوید.


زیباترین زنان

زیباترین زنان جهان + عکس

نظر سنجی های زیادی همه ساله برگزار می شود که طی آن زیبا ترین زنان جهان انتخاب و معرفی می‌شوند. بسیاری از زنان معروف و مشهور جهان در طی سال های اخیر از نظر سایت ها و مردم به عنوان زیباترین زنان جهان معرفی شده اند. در این مقاله به معرفی زنان زیبا و پرطرفدار جهان پرداخته ایم پس تا انتها با ما باشید.

عکس نوشته های پروفایل زیبا و جدید

عکس نوشته پروفایل جدید 1401: متن خاص، احساسی و عاشقانه

در این مطلب مجموعه ای از عکس نوشته های زیبا و خاص پروفایل را گرد آوری کرده ایم که شامل متن های زیبا به همراه عکس های جذاب هستند و شما عزیزان می توانید برای پروفایل های تلگرام و اینستاگرام از آنها استفاده نمایید.



سیزده بدر 99 در خانه

چند پیشنهاد برای سیزده بدر در خانه

سیزده بدر و روز طبیعت آیینی باستانی و جشن پایانی عید نوروز است که همه ساله در این روز مردم با رفتن به دامان طبیعت و محیا کردن اسباب تفریح و سرگرمی و آماده کردن غذاهای متنوع این روز را برپا می کنند. اما امسال روز سیزده بدر نیز در سایه انتشار و شیوع ویروس کووید 19 به رویه سالهای قبل برگزار نمی گردد.

لباس مناسب برای تم تولد

جدید ترین لباس های تم تولد + عکس

انتخاب لباس مناسب برای تم تولد یکی از بخش های هیجان انگیز جشن تولد است. لباس با طرح های گوناگون و متناسب با سن و جنس فرد انتخاب می شود و می تواند با تم حیوانات کارتونی و شخصیت های معروف کارتونی طراحی شود.

مدل تزیین کیک تولد

30 مدل عکس تزیین کیک تولد+آموزش تزیین کیک خانگی

تزیین زیبا و خلاقانه کیک تولد همه را به سر شوق می‌آورد و حتی روی مزه کیک هم تاثیر مثبتی می‌گذارد. چه تریین ساده باشد و یا پیچیده و سخت، در هر دو صورت تزیین کیک کاری تخصصی و لذت بخش است. در این مقاله از تیجور به شما آموزش می‌دهیم که چطور بعد از پخت کیک خانگی بتوانید به بهترین شکل ممکن تزیین کنید.

ایده های انتخاب کادوی مناسب برای روز پدر

بهترین کادوهایی که برای روز پدر می‌توانید تهیه کنید

روز پدر که همه ساله در 13 ماه رجب مصادف با میلاد حضرت علی (ع) برگزار می گردد می تواند یک مناسبت خوب برای سپاس از زحمات پدرانمان باشد. در این روز می توانیم با تهیه یک کادوی مناسب قدردانی خود را نشان دهیم. اما چه کادوهایی مناسب روز پدر است؟ می توانید پاسخ این سوال را در ادامه این مطلب بیابید.

انواع کیک های تولد دخترانه

عکس‌های بسیار زیبا، شیک و لاکچری کیک تولد دخترانه

یکی از مهم‌ترین موارد در جشن تولد، کیک تولد است. مدل کیک معمولا با توجه به سلیقه شخصی فرد، جنسیت فرد و سن و سال فرد انتخاب می‌شود.مثلا معمولا مدل‌های کیک دخترانه بیشتر دیزاین دخترانه با رنگ‌های صورتی، زرد و بنفش دارد که در این مقاله جدیدترین طرح‌های کیک دخترانه را برای ایده شما عزیزان تهیه کرده‌ایم.

انواع تم تولد پسرانه

جدیدترین تم تولد پسرانه+ تصاویر

تم های تولد پسرانه براساس سن و لباس و علایق مختلف متفاوت هستند، در این مطلب مجموعه ای از تصاویر مربوط به تم های تولد پسرانه تقدیم حضورتان می شود.

انواع تم تولد دخترانه

جدیدترین تم تولد دخترانه+ تصاویر

تم های تولد دخترانه انواع و مدل های متنوع و زیبایی دارند که می توانند نسبت به سن کودک متفاوت باشند ولی در کل بر گرفته از ایده های کارتونی معروف مثل کیتی و پرنسس و ... هستند. در ادامه با تصاویر بیشتری از تم های تولد دخترانه همراه شما عزیزان خواهیم بود.

انواع تم تولد

انواع مختلف تم تولد + عکس

مناسبت جشن تولد امروزه با تم های متنوع و زیبایی اجرا می شود این تم ها بسته به سن و جنس انواع مختلفی دارند. اغلب تم های تولد بخصوص برای بچه ها با الهام از کارتون ها و انیمیشن ها طراحی می شود.

مدل های جدید و زیبای تزیین شکلات برای ولنتاین

شکلات ولنتاین را با این روش‌ها به راحتی تزیین کنید

روز 14 فوریه روز ولنتاین و ابراز عشق است. تزیین شکلات و دادن آن به عنوان کادو روز ولنتاین یکی از موارد مرسوم این روز می باشد که مدل های متنوع و زیبایی را شامل می شود. دیزاین شکلات روز ولنتاین می تواند به اشکال مختلف مثل قلب و یا به شکل خرس عرووسکی یا اشکال دیگر انجام شود.

کیک ولنتاین

18 مدل کیک‌ عاشقانه و زیبا مخصوص روز ولنتاین

روز ولنتاین یا همان روز عشق یک روز خاص با رسم و رسوم مخصوص به خود است. پختن و تزیین کیک‌های زیبا و متنوع نیز جزئی از رسم‌های این روز است که در این مقاله سعی کردیم جدیدترین و زیباترین تزیینات خلاقانه را برای تزیین کیک‌های ولنتاین تهیه کنیم تا بتوانید ایده بگیرید و هرچه بهتر این روز زیبا را سپری کنید.

کادوی ولنتاین چی بخرم

روز ولنتاین چی کادو بدم

روز ولنتاین یا روز عشق روزی است که در آن پسر ها و دخترها و زوج های جوان برای کسی که دوستش دارند کادویی مناسب تهیه می کنند. کادوهای متنوعی را می توان به عنوان کادوی روز ولنتاین در نظر گرفت. ما در این مقاله برای شما عزیزان مواردی را برای کادو روز ولنتاین آماده کرده ایم.

روز ولنتاین

روز و تاریخ دقیق ولنتاین 1401 - 2023

ولنتاین یکی از جشن‌های معروف فرهنگ مسیحیت است که تحت عنوان روز عشق و عشاق به طور گسترده‌ای در اکثر نقاط جهان برگزار می‌شود. این روز خاص برگرفته از سنت‌های روم باستان است. در چنین روزی زوج‌های جوان با رد و بدل کردن کادوهایی با رنگ قرمز که نمادی از روز ولنتاین است عشق خود را ابراز می‌کنند.