تهران

روز ولنتاین چی کادو بدم

کادوی ولنتاین چی بخرم
روز ولنتاین یا روز عشق روزی است که در آن پسر ها و دخترها و زوج های جوان برای کسی که دوستش دارند کادویی مناسب تهیه می کنند. کادوهای متنوعی را می توان به عنوان کادوی روز ولنتاین در نظر گرفت. ما در این مقاله برای شما عزیزان مواردی را برای کادو روز ولنتاین آماده کرده ایم.

کادو روز ولنتاین چی بگیریم

روز ولنتاین یک مناسبت ویژه و خاص برای ابراز عشق است. ابراز عشق نسبت به کسی که دوستش دارید. بیان و ابراز عشق به بهترین و ماندگارترین شکل با زیباترین پیام تبریک روز ولنتاین. در آستانه نزدیکی روز ولنتاین مهمترین دغدغه برای کسانی که می خواهند عشقشان را خوشحال کنند این موضوع است که برای روز ولنتاین کادو چی بخرم؟
خریدن هدیه متفاوت و رمانتیک و هم چنین متناسب با روز والنتاین یقینا ملاک های هر شخص برای سورپرایز کردن عشق زندگیش خواهد بود. ما در این مقاله سعی در ارائه ایده های جذاب و ناب برای خرید هدیه روز والنتاین داریم با امید اینکه راهنمای شما عزیزان برای انتخاب بهترین کادو برای ابراز عشق به عشقتان باشد.

کادو روز ولنتاین
کادوی روز ولنتاین


گل به عنوان هدیه روز ولنتاین

گل با اینکه می تواند مزین کننده هر هدیه و کادوی دیگری باشد خود می تواند با تزیینات زیبا و خلاقانه و متناسب با روز ولنتاین به عنوان یک هدیه مستقل نیز محسوب شود. دسته گل های زیبایی که به اشکال گوناگون اسم عشقتان را نمایش دهد و به شکل قلب باشد می تواند ایده خوبی به همراه کادوی ویژه ولنتاین برای ابراز عشقتان باشد.
گلها اغلب هر کدام نماد و مفهوم خاصی را تداعی می کنند و شما می توانید با کمک گرفتن از گل فروش های با تجربه یک طرح جذاب و شیک را انتخاب کنید.

گل های مناسب برای کادو در روز ولنتاین

گل رز قرمز برای ولنتاین

گل رز قرمز خود نمادی از عشق است و به همین جهت از محبوب ترین نوع گل ها محسوب می شود. هدیه گل رز قرمز به عشقتان می تواند معرف عشق و احساس ناب شما نسبت به او باشد چون گل رز قرمز را اکثرا نمادی از زیبایی و کمال و عاشقانه ها می دانند.

گل رز قرمز برای ولنتاین
گل رز قرمز برای ولنتاین


گل صد تومانی برای هدیه ولنتاین

این گل دارای شکوفه های نرم و لطیف است که بیشتر تداعی کننده عشق، رفاه و محبوبیت است. برخی این گل را به عنوان نمادی از خوشبختی می دانند و ما با دادن این گل به عشقمان برایش سعادت و خوشبختی هدیه می کنیم. ریشه این گل به افسانه های یونانی نیز بر می گردد.

گل صد تومانی مناسب تبریک روز ولنتاین
گل صد تومانی مناسب تبریک روز ولنتاین


گل رانونکلوس برای هدیه روز ولنتاین

گل رانونکلوس یک گل رنگارنگ و زیباست که به عنوان گل آلاله نیز شناخته می شود. این گل را نمادی از افسونگری، جاذبه و درخشندگی می دانند. می توانید یک دسته بزرگ و زیبا از این گل به عشق زندگیتان هدیه داده و به او این احساس را بدهید که او  در نظر شما همانند این گل افسونگر و جذاب است.

گل رانونکلوس برای هدیه روز ولنتاین
گل رانونکلوس زیبا برای والنتاین


گل نرگس زرد برای روز ولنتاین

گل نرگس زیبا و خوش عطر به عنوان نمادی از خوش شانسی شناخته می شود می توانید با تزیین زیبای این گل و هدیه دادن آن به عشقتان برایش در این روز خاص حس شادی و خوش شانسی به ارمغان بیاورید.

گل زیبای نرگس زرد برای روز ولنتاین
گل زیبای نرگس زرد برای روز ولنتاین

سایر ایده های جذاب برای کادو روز ولنتاین

سبد هدیه ولنتاین

یک سبد هدیه شیک و رمانتیک با هدایای کوچک و ارزشمند می تواند گزینه مناسبی برای هدیه روز ولنتاین برای کادو دادن به عشقتان باشد.
برای آماده کردن سبد هدیه شما نیاز به یک سبد یا باکس شکییل و زیبا دارید و در مرحله بعد برای تزیین آن از قلب های پلاستیکی کوچک و شکلات می توانید استفاده کنید. داخل سبد نیز می توان از کادوها و هدیه های متنوعی مانند گل رز، عروس خرسی کوچک، ادکلن و کارت پستال تبریک روز ولنتاین و موارد دیگری که مطابق سلیقه شما و عشقتان است استفاده نمود.

جعبه مخصوص هدایای روز ولنتاین
جعبه مخصوص هدایای روز ولنتاین


پازل عکس سفارشی یا قاب عکس برای ولنتاین

می توانید یکی از خاطره انگیزترین عکس های مشترک با عشقتان را انتخاب کرده و در اندازه بزرگ چاپ کرده و به یک پازل زیبا تبدیل نمایید. این می تواند ماندگارترین کادوی شما و بهترین روش ابراز عشق در روز ولنتاین باشد. یا قاب عکسی را تهیه کرده و با رنگ و طرح مورد نظر خود آماده کنید و سپس یکی از عکسهای دونفره زیبای خود را در درون آن جای دهید. و با عشق به شخص مورد علاقه خود تقدیم کنید.

پازل عکس کادوی روز ولنتاین
پازل عکس کادوی روز ولنتاین
قاب عکس برای هدیه روز ولنتاین
قاب عکس برای هدیه به عشقتان در روز ولنتاین

دفترچه یادداشت مینیاتوری برای روز ولنتاین

اگر عشقتان علاقه مند به نوشتن خاطراتش هست آماده کردن یک دفترچه کوچک و مینیاتوری، می تواند ایده خوبی برای کادوی روز ولنتاین باشد. هم چنین نوشتن خاطرات مشترکی که با هم داشتید و هدیه کردن آن در قالب یک دفترچه مزین و شیک گزینه خوبی برای کادوی روز ولنتاین است. این می تواند به عنوان یک نماد زیبا و نشانه ای از داستان عشق شما تبدیل شود.

دفترچه مینیاتوری مناسب کادو برای روز ولنتاین
دفترچه مینیاتوری مناسب کادو برای روز ولنتاین


کاپ کیک های شکلاتی خانگی

آماده کردن کاپ کیک های شکلاتی خوشمزه در منزل و تزیین آنها با قلب های کوچک و زیبا نشانه ای از عمق عشق شماست. اکثر این از نوع کلاسیک هستند و با شکلات تلخ تهیه می شوند. این کیک را به عنوان دسر در روز ولنتاین به عشقتان هدیه کنید و این هدیه ای است ارزشمند که توام با عشق همه چیز آن به صورت اختصاصی به دست خودتان و برای عشقتان آماده شده است.

کاپ کیک شکلاتی قلبی برای ولنتاین
کاپ کیک شکلاتی قلبی برای ولنتاین


ماگ های نقاشی شده با گچ

این کادوی ولنتاین یک هدیه خاص و ماندگار خواهد بود و عشقتان می تواند با این ماگ های زیبا لذت نوشیدنی های مختلف را چند برابر احساس کند و هر لحظه عشق شما را به یاد بیاورد. طرحی را برای این امر انتخاب کنید که نمادی از رابطه و عشق شما به همدیگر باشد و چیزی متفاوت تر با پیام های ماگ های حاضری باشد.

روز ولنتاین
ماگ نقاشی شده کادوی خاص برای روز ولنتاین


آلبوم عکس رمانتیک برای روز ولنتاین

این آلبوم عکس می تواند بهترین ایده برای ماندگار کردن لحظه های در کنار هم بودنتان و هدیه ای مناسب برای روز ولنتاین باشد. عکس های خاطره انگیز و دونفره خود را با طرحی خلاقانه و جذاب در آلبومی که می تواند دست ساخته ای با جلد چوبی باشد و اسم خود و عشقتان بر روی جلدش حک شده است با عکس هایی در درون آن که هر کدام یادآور لحظات زیبایی که با هم آنها را ثبت کرده و ماندگار کرده اید.

آلبوم عکس کادوی ولنتاین
آلبوم عکس کادوی ولنتاین

 
تزیین تخت خوابی با روبان ها و بادکنک ها

با استفاده از روبان ها و بادکنک های قرمز رنگ، ستون هایی در دورتادور تخت تان ایجاد نمایید و در داخل هر بادکنک یک کارت هدیه و تبریک روز ولنتاین قرار دهید کارتهایی که حاوی زیباترین پیامها برای عشق زندگیتان هستند این یک ایده جالب و هیجان انگیز است.

 تزیین تخت خواب برای روز ولنتاین
تزیین تخت خواب برای روز ولنتاین


پازل حروف برای روز ولنتاین

پازل با حروف خاصی که برای عشقتان در نظر گرفته اید مزین می شود و یک هدیه خاص و منحصر به فرد برای روز ولنتاین است. حروف انتخابی خود را روی یک ورقه طرح دار با فاصله بچسبانید. این کار را روی یک قاب عکس حجمی انجام دهید بدین ترتیب کادوی ولنتاین ما در حال آماده شدن است. در صورتی که پیام شما طولانی است می توانید از جدول استفاده کنید جدول ها دارای تقسیم بندیهایی هستند که فاصله کاشی ها به سادگی قابل تنظیم هستند و از حیث جلوه بصری نیز منظم تر و زیباتر دیده می شود.

پازل حروف برای روز ولنتاین
پازل حروف برای روز ولنتاین


تی بگ های قلبی روز ولنتاین

تی بگ هایی به شکل قلب درست کرده و در روز والنتاین از آنها استفاده کنید. در داخل تی بگ ها می توانید چای یا چای سبز بریزید. برای درست کردن این هدیه، به چند تی بگ چند بار مصرف، فیلتر قهوه، نخ، قیچی، چای، کاغذ رنگی، سوزن، مداد و قاشق چای خوری نیازمندید. با این کادوی خاص شما در صبح روز النتاین عشق خود را مهمان چای مورد علاقه اش با سبکی متفاوت و ویژه می کنید علاوه بر آن اینگونه عشق خود را به او ابراز می دارید.

تی بگ های قلبی روز ولنتاین
تی بگ های قلبی روز ولنتاین

لامپ ولنتاینی

می توانید با استفاده از مفتول و تکه ای چوب لامپ مخصوص ولنتاین خود را درست کنید و با قرار دادن آن در کنار میز تخت خوابتان، برای خواندن و نوشتن از آن استفاده نمایید. برای شروع کار ابتدا یک لامپ معمولی را خالی کنید و آن را با یک پیام عاشقانه تزیین کرده و برای مخاصب خاص خود آماده نمایید. دو تا قلب کوچک برای داخل لامپ با استفاده از مفتول قرمز درست کرده و با دقت آن را جایگزین سیم پیچی داخل لامپ قرار دهید. پس از آماد کردن مفتول قلبی آن را در درون یک تکه چوب زیر لامپ قرار می دهید که پیام عاشقانه نیز روی تکه چوب چسبانده می شود.

لامپ ولنتاینی دست ساز
لامپ ولنتاینی دست ساز


پتوی قلب دار ولنتاین

اغلب روز والنتاین در اکثر نقاط هوا سرد است پس می تواید پتویی با قلب های کوچک که خودتان آنها را آماده کرده اید برای کادوی این روز در نظر بگیرید و همراه با عشقتان از آن استفاده کرده و لذت ببرید.    

پتوی قلبی زیبا برای روز ولنتاین
پتوی قلبی زیبا برای روز ولنتاین

مطلب مفید بود؟
14
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی