تهران

چگونه با فنگ شویی پولدار شویم؟

فنگ شویی ثروت
می‌دانستید با علم فنگ شویی می‌توان پولدار شد؟ برای رسیدن به اهداف شخصی و پولدار شدن، علاوه بر تلاش و کوشش فردی، علم فنگ شویی نیز به کمک ما آمده است تا با نحوه چیدمان صحیح منزل بتوانیم انرژی‌های خوب و مثبت را جذب کنیم و به ثروت برسیم. با تیجور همراه باشید تا با فنگ شویی ثروت آشنا شده و پولدار شوید.

چگونه با فنگ شویی پولدار شویم؟

چیدمان وسایل در منزل بسیار مهم و دارای اهمیت است. این چیدمان صحیح نه تنها در زیبا نشان دادن منزل بلکه در جذب و جریان انرژی مثبت در خانه نیز تاثیر به سزایی دارد. به این نوع چیدمان که جریان انرژی مثبت، پول، ثروت، شادی و... را جذب می‌کند نظریه‌ی فنگ شویی می‌گویند. گل و گیاه نیز جزو وسایل فنگ شویی هستند که چینش آنها در منازل تاثیر مستقیمی بر جذب انرژی دارد که باعث ایجاد شانس و ثروت در زندگی می‌شوند.

فنگ شویی چیست

فنگ شویی به معنی باد و آب می‌باشد. هدف فنگ شویی هماهنگ بودن محیط و انسان با یکدیگر است. فنگ شویی فن و فلسفه باستانی چینی می‌باشد که برای انتخاب چیدمان درست و صحیح دکوراسیون برای انواع ساختمان‌های مسکونی و اداری و... استفاده می‌شود تا بهترین تاثیر را بر ثروت، موفقیت و... ایجاد کند. منظور از فنگ شویی گرفتن انرژی بیشتر از آن محیط می‌باشد. مهم‌ترین اصل فنگ شویی استفاده از رنگ‌ها و وسایل مناسب، دوری از بی‌نظمی و خطوط منحنی می‌باشد. مهم‌ترین هدف فنگ شویی داشتن زندگی عالی و پرنشاط همراه با موفقیت و ثروت به وسیله قرار دادن وسایل منزل در جای مناسب خود و نحوه چیدمان و دکوراسیون صحیح می‌باشد.

 فنگ شویی ثروت
علم فنگ شویی

فنگ شویی ثروت

رسیدن به اهداف، آرزوها و ثروت مستلزم کار و پشتکار فراوان است. فنگ شویی ثروت کمک می‌کند تا با قرار دادن اشیا در مکان‌های مشخص ثروت را جذب کنید و با امید و پشتکار پولدار شوید. 

 فنگ شویی ثروت
فنگ شویی ثروت

کارهایی که باید برای جذب ثروت در فنگ شویی انجام دهید:

  • وسایل مناسبی در قسمت ورودی منزل بچینید

ورودی منزل تمام انرژی خانه را تعیین می‌کند. پس ورودی خانه باید همیشه تمیز و با گل‌ها و گیاهان باطراوت تزیین شود. این فنگ شویی باعث می‌شود همانند جریان آب، انرژی از در ورودی منزل به خانه وارد شود. نکته مهم درباره در ورودی این است که درب باید بلند، ضخیم و مستحکم باشد و بدون آن که صدایی بدهد باز شود. درب خانه باید با محیط خانه هماهنگ باشد برای مثال اگر خانه کوچک است درب خانه نیز باید کوچک باشد و اگر خانه بزرگ است درب خانه نیز باید بزرگ باشد. ورودی خانه باید از زیبایی خاص و رنگ آمیزی زیبایی برخوردار باشد. مثلا سعی کنید از پادری نو و تمیز استفاده کنید. از گلدان‌های رنگارنگ و زیبا به جای سطل‌های زباله و وسایل به درد نخور قدیمی که جلوی در ورود جریان انرژی را به خانه می‌گیرد استفاده کنید. 

 فنگ شویی ثروت
درب ورودی منزل را تزئین کنید
  • برای جذب پول منطقه پولی فنگ شویی را مشخص کنید

 منطقه پول و ثروت در فنگ شویی، جنوب شرقی منزل است که به آن باگوا می‌گویند. به همین منظور توصیه شده که در فنگ شویی دکوراسیون منزل در جای خود قرار بگیرند. به این نکته توجه داشته باشید که چیدمان‌ خانه خود را با نقشه باگوا منطبق کنید. پول و ثروت زمانی جذب می‌شود که چیدمان و دکوراسیون مناسب در منطقه پول فنگ شویی قرار می‌گیرند. اگر اتاق شما رو به روی درب ورودی و یا در جنوب خانه قرار دارد، کنج سمت چپ اتاق برای منطقه پولی فنگ شویی مناسب می‌باشد. 

کنج ثروت در فنگ شویی
منطقه پولی در فنگ شویی
  • کنج ثروت را تمیز نگه دارید

از دست تمام وسایل و چیزهایی که باعث کثیفی و نامرتبی منزل می‌شود و بر فعالیت‌های روزمره فیزیکی و ذهنی اثر می‌گذارد خلاص شوید و کنج ثروت خود را تمیز نگه دارید زیرا نامرتبی و شلختگی مانع جذب انرژی مثبت و ثروت می‌شود. همه این وسایل غیر ضروری را جمع کنید و کنج ثروت را تمیز نگه دارید. به جای وسایل غیر ضروری مانند سطل زباله، وسایل شکسته و کهنه و گل‌های پژمرده یا وسایلی که یادآور ناخوشی‌ها و خاطرات بد شماست از گلدان‌ها و گیاهان رنگارنگ، تابلوهای نقاشی زیبا و کاردستی‌های هنری و تزئینی استفاده کنید تا جلوه بهتری به منزل و کنج ثروتتان بدهید و انرژی مثبت را در خانه نگه دارید و آن را جذب خانه کنید.

بهتر است از چیزهایی که باعث کسری پولتان می‌شود مثل قبض‌ها، رسید خرید کالایی که از خریدشان پشمان شده‌اید، قبض‌های پرداخت نشده و قبض پرداخت وام‌ها را از جلوی چشم دور نگه دارید تا با نگاه کردن به آنها افکارتان منفی و آزرده نشود. همیشه کمد و کشوی لباس را مرتب کنید وسایل و خوراکی‌های داخل یخچال را با نظم و مرتب بچینید، بوفه و کابینت را مرتبا گردگیری و تمیز و مرتب کنید و از شلختگی دوری کنید.

وسایلی که سال‌ها است از آن استفاده نکرده‌اید و یا وسایل شکسته را دور بریزد و وسایلی که نیاز به تعمیر دارند تعمیر کنید و بعد مکان وسایلی که دور ریخته‌اید تمیز و گردگیری کنید.

کنج ثروت در فنگ شویی
کنج ثروت را با وسایلی که انرژی مثبت میدهند پر کنید
  • از نمادهایی که تجلی ثروث است استفاده کنید

در خانه از وسایلی که نماد پول در فنگ شویی هستند استفاده کنید. مانند دفترچه حساب پس انداز، قلک، جعبه جواهرات و وسایل گران قیمت که نماد پس انداز و ذخیره پول است استفاده کنید. مثلا روی میزتان یک قلک یا جام شیشه‌ایی قرار دهید و پول خرد و سکه‌های خود را در آن بریزید. این پول‌ها را خرج نکنید و هر دفعه مقداری به پول‌های داخل آن اضافه کنید. این کار نمادی می‌شود که تجلیگر این است که شما به دنبال افزایش هر چه بیشتر پول خود هستید و به کم قانع نیستید. به جز این وسایل نماد ثروت شما می‌تواند خانه، ماشین، سفر و هر آنچه که شما در آرزوی رسیدن به آن هستید یا هر چیزی که شما را یاد پول و ثروت می اندازد باشد که می‌توانید از این وسایل نیز استفاده کنید.

فنگ شویی ثروت
نمادهای تجلی ثروت

نمادهای مهم در فنگ شویی ثروت

یکی دیگر از نمادهای مشهور فنگ شویی کشتی ثروت است. توی این کشتی باید از سکه‌ها، جواهرات گران قیمت و طلا پر شود. اعتقاد به این کشتی در حالی که ماهی یک سکه، طلا و یا هر چیز گران‌بهای دیگری به آن اضافه کنید، باعث افزایش پول شما می‌شود. کشتی ثروت در فنگ شویی باید در قسمت کنج ثروت قرار بگیرد جوری که از درب ورودی این کشتی نمایان باشد. می‌توانید از پول هر کشوری برای پر کردن آن استفاده کنید. این کار جوری است که انگار شما ثروت تمام کشورها را یک جا جمع کرده‌اید.

نکته مهم این است هیچ گاه کشتی را خالی در معرض دید قرار ندهید که نماد تهی و خالی بودن باشد و هرگز آن را در اتاق خواب و آشپزخانه که دید به آن کمتر است قرار ندهید.

منطقه پولی فنگ شویی
کشتی ثروت

با استفاده از گل ثروت را جذب کنید

گل‌ها زیبا هستند و شانس و خوشبختی فراوانی با خود می‌آورند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که از تصاویر گل‌ها، گل‌های طبیعی یا مصنوعی و یا ابریشمی در جایی که هستید استفاده کنید و گل‌های سرخ و بنفش را در نقطه‌ی ثروتمند منزلتان قرار بدهید. به یاد داشته باشید گل‌های خشک شده در فنگ شویی نمادی از مرگ و تباهی هستند بنابراین استفاده از گل‌های خشک شده را فراموش کنید.

گلدان ثروت در فنگ شویی
گلدان گل‌های سرخ و بنفش برای جذب پول

با استفاده از گیاهان ثروت را جذب کنید (گیاهان جذب ثروت)

گیاهانی که برگ‌هایی سکه‌ای شکل دارند مانند: دیفن باخیا، یشم یا لوناریا را در منزل برای کسب ثروت نگهداری کنید. گیاهان جذب ثروت عبارت‌اند از: سانسوریا، کراسولا درختی (یشم)، درخچه پاچیرال، سرخش، کوردلین، شبدر زینتی و شمعدانی هستند.
برای افزایش تاثیر در کسب ثروت با گیاهان از آن‌هایی که گل‌های قرمز و یا بنفش دارند استفاده کنید و استفاده از گیاهان سفت و خاردار را فراموش کنید. بامبو در فنگ شویی به خاطر رشد زیادی که دارد نمادی از خوش اقبالیست که به طور معمول آن را در گلدان‌هایی شیشه‌ای قرار می‌دهند، با این حال اگر خواستید بامبو را داخل گلدان سرامیکی قرار دهید یک سکه فلزی در گلدان بیندازید. هشت عدد ثروت است پس بامبویی که هشت ساقه دارد را در گلدان بگذارید. گیاهان ثروتمند می‌توانند شما را هم ثروتمند کنند.

فنگ شویی گلدان
گلدان گیاه دیفن باخیا در فنگ شویی ثروت

با استفاده از نمادهای مربوط به آب ثروت را جذب کنید

از دیرباز آب را به عنوان نمادی باستانی که با ثروت ارتباط داشته می‌شناسند. پیشنهاد ما این است که یک آب نما به عنوان نماد ثروت در خانه قراردهید و اطمینان حاصل کنید که نور به خوبی از آن انعکاس یابد. عده‌ای هم عقیده دارند که گذاشتن مجسمه‎ی اژدها در کنار سمبل آب می‌تواند موجب جذب ثروت گردد. در صورتی که امکان قرار دادن آب نما را در منزل ندارید می‌توانید از تصاویر آب‌های روان چون آبشار یا رود خروشان در منزل استفاده کنید. 
نکاتی که لازم است یادآور شویم :

  • اطمینان حاصل کنید که آب درون آب نما ثابت و راکد نشده باشد.
  •  از گذاشتن تصاویر مربوط به طوفان‌های مخرب اجتناب کنید.
  • از سمبل آب در اتاق خواب استفاده نکنید چون ممکن است بر وضعیت اقتصادی شما تاثیر منفی بگذارد.

آنچه به شما پیشنهاد می‌کنیم:
آکواریومی که از سمبل ماهی‌های اورانا (در فنگ شویی ماهی اورانا نمادی از ثروت لایتناهی است) یا اژدها در آن به کار رفته است را در جنوبی‌ترین قسمت منزل و یا مقابل درب ورودی قرار بدهید. بنابر یک باور قدیمی ماهی اورانا سبب خوش شانسی می‌شود و کسب روزی از منابع جدید را به همراه می‌آورد. درباره‌ی آکواریم نیز اطمینان حاصل کنید که آکواریوم بزرگ و تمیز باشد و اکسیژن به طور مناسب در آن رفت و آمد داشته باشد. به ماهی‌‌ها به موقع غذا بدهید و آن‌ها را سالم و شاد نگهدارید.

 فنگ شویی ثروت
آکواریوم در فنگ شویی

گلدان ثروت در فنگ شویی

گلدان ثروت از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین نمادهای مهم در فنگ شویی است که قدمت آن به چین باستان می‌رسد. یکی از گلدان‌های جذب ثروت گلدان کریستالی است. کریستال لیمویی در فنگ شویی نمادی است که به جذب ثروت معروف است. می‌توانید در کنج ثروتتان از درخت جواهرات که در آن سنگ‌های کریستال لیمویی، مروارید، مرجان، یاقوت بنفش، مروارید یا عقیق به کار رفته است و یا از سنگ پیریت که نماد دیگری از جذب ثروت است استفاده کنید و آن‌ها در دید قرار دهید تا با دیدن آن همواره به فکر پس انداز پولتان باشید.

گلدان ثروت در فنگ شویی
گلدان ثروت در فنگ شویی

گندم در فنگ شویی

سعی کنید در خانه تصویر خوشه‌زار گندم یا گلدان گل گندم قرار دهید. گندم نماد رزق و روزی و فراوانی ثروت است. می‌توانید آن را در اتاق مطالعه یا روی کابینت آشپزخانه قرار دهید تا با دیدن آن سرشار از انرژی مثبت شوید. 

اصول فنگ شویی گلدان در خانه

چینش گلدان در فنگ شویی دارای اهمیت بسیاری است. درست و صحیح چیدن آن در جذب ثروت تاثیر بسیاری دارد و باعث ایجاد شانس و حس خوب در زندگی می‌شود. مهم‌ترین عاملی که در تولید انرژی مثبت گلدان تاثیر می‌گذارد شادابی و طراوت آن است. مثلا اگر گیاهی برگ‌هایش زرد شده باشد یا پژمرده باشد تاثیر منفی گذاشته و انرژی بدی را ساطع می‌کند.

از گیاهانی استفاده کنید که هوا را نیز تصفیه می‌کنند مانند: نخل اریکا ، پوتوس، سرخس ، آگلونما و... و همچنین از گیاهان بامبو و پاچیرا استفاده کنید که نماد شانس و پول هستند. گیاهان را می‌توانید در هر جایی از خانه قرار دهید مثلا: منطقه شرقی که کنج سلامتی و خانواده، منطقه جنوب شرقی که کنج پول و فراوانی، منطقه جنوبی که کنج اعتبار و شهرت است قرار دهید.

گندم در فنگ شویی
اصول فنگ شویی گلدان در خانه

مجسمه فیل در فنگ شویی

در برخی کشورها مثل تایلند و هند فیل حیوان مقدسی است. فیل نماد وفاداری، طول عمر، شکوه و اقتدار است که باعث جریان انرژی مثبت می‌شود. فیل در ایران نماد ثروت است. اینکه مجسمه فیل با خرطوم رو به بالا باشد ثروت خوبی را به ارمغان می‌آورد و همچنین نشانه خبرهای خوب است که باید پشت به درب ورودی و رو به داخل خانه قرار گیرد. 
اگر خرطوم فیل رو به پایین باشد نمایان‌گر دفاع و حمله است که باید آن را به سمت خروجی خانه قرار داد. اگه روی خرطوم رو به بالای فیل سکه قرار داشته باشد نماد ثروت است که باید در جنوب شرقی و یا جلوی در قرار بگیرد و پشت آن به در باشد که ثروت را از خارج خانه به داخل خانه روانه کند. البته مجسمه فیل نماد بعضی چیزهای دیگر مانند باروری، قدرت، خرد، حفاظت از خانه و ارتقا و موفقیت شغلی نیز است. 

مجسمه فیل در فنگ شویی
مجسمه فیل در فنگ شویی

 

مطلب مفید بود؟
169
12
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی