تهران
آموزش کاردستی و اریگامی برای کودکان

کاردستی با کاغذ را راحت و خلاقانه یاد بگیرید + اوریگامی

یکی از روش‌های تقویت خلاقیت در کودکان و ایجاد سرگرمی برای آن‌ها، ساخت اوریگامی و کاردستی است. اوریگامی از آن دسته سرگرمی‌های جالبی است که فقط به کاغذ نیاز است. با اوریگامی می‌توان اشکال بسیار زیبایی درست کرد که در این مقاله آموزش اوریگامی به صورت تصویری را برای شما تهیه کرده‌ایم. همراه ما باشید.

بازی دسته جمعی برای دورهمی

12 بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم کننده برای دورهمی‌ها

در دید و بازدیدهای خانوادگی و دورهی‌های دوستانه یکی از کارهایی که می‌تواند شور و نشاط همراه داشته باشد، بازی‌های دسته جمعی است. با انجام این بازی‌ها می‌توانید مدت زمانی از روزمرگی‌ فاصله بگیرید و خاطره خوبی بسازید. در این مقاله در تیجور 12 بازی هیجان انگیز و آسان را معرفی کرده‌ایم. همراه ما باشید.


سرگرمی های جالب

سرگرمی های جالب در منزل برای دوران قرنطینه

این روزها نیاز به حضور اجباری در منزل وجود دارد پس می بایست آن را به بهترین نحو سپری کنیم تا علاوه بر در امان ماندن از بیماری وقت خود را نیز هدر ندهیم. برای سرگرم شدن در منزل راه کار های زیادی وجود دارد که در این مقاله سعی کردیم تعدادی از آن ها را معرفی کنیم پس تا انتها با ما باشید

پیدا کردن همزاد

همزادت رو اینجوری پیدا کن

همزاد از قدیم در میان ملل مختلف مطرح بوده و در باب آن افسانه‌های گوناگونی بیان شده‌است. قدیم معتقد بودند که همراه با تولد هر انسانی موجودی کاملاً شبیه به او از جنس جن و پری خلق می‌شود و همگام با او رشد می‌کند و ممکن است گاهی با یکدیگر ملاقات هم داشته باشند. برای آشنایی با همزاد با ما همراه باشید

بازی کامپیوتری جدید

معرفی بهترین بازی های کامپیوتری جدید

در این مقاله در ابتدا بازی‌ هایی که قرار است که در سال 2020 منتشر شوند را به شما معرفی خواهیم کرد، ابتدا بازی که احتمال انتشار آن‌ ها وجود دارد را معرفی خواهیم کرد که قطعا این بازی GTA VI خواهد بود. با تیجور همراه باشید.

بازی اندروید

بهترین بازی های اندروید کدامند

وارد سال 2020 شدیم و بحث معرفی بازی های اندروید سال 2019 بحث داغی خواهد بود . با اینکه در حوزه بازی‌ اندروید، ماه‌ های ابتدای سال میلادی گذشته را نسبتا کم هیاهو پشت سر گذاشتیم اما 2019 کمی فرصت لازم داشت تا بازی‌های بزرگ و ارزشمندش را کم کم برای گیمرهای اندروید معرفی کند.

اثرات بازی های رایانه ای

بررسی بازی های رایانه ای،خوب یا بد

امروزه با گسترش رایانه ها در تمام ابعاد زندگی ما ،بازی ها هم از این قاعده مستثنی نماندند و دیگر خبری از بازی های پر هیجان و سرشار از تحرک نیست بازی هایی که با گذر زمان به فراموشی سپرده شدند وجای خود را به بازی های کامپیوتری داده اند .اما موضوع این است بازی های کامپیوتری خوب است یا بد؟