تهران
اسم دختر با واو

لیست کامل همه اسامی دختری که با واو شروع شود

برخی اوقات نام‌هایی به گوشمان می‌خورد که بسیار زیبا و خاص است مخصوصا نام‌ها و اسامی که با حروف خاص‌تری از الفبای فارسی شروع می‌شوند مانند "واو". نام دخترانه که با واو شروع باشد را احتمالا کمتر شنیده‌اید به همین دلیل لیست کاملی از تمامی نام‌های دخترانه که با واو آغاز می‌شوند را جمع آوری کرده‌ایم.

اسم دختر با ج

تمام اسامی دخترانه که با ج شروع می‌شود + معانی تک به تک

در تمامی فرهنگ ها و ادیان بر انتخاب نام نیکو برای فرزند تاکید شده است. نامی که علاوه بر خوش آهنگ بودن دارای معنی زیبایی نیز باشد. اگر به دنبال نامی دخترانه هستید که با ج شروع شود، در این مقاله از تیجور لیستی از اسامی دخترانه با حرف ج، به همراه ریشه و معنی آن‌ها را جمع آوری کرده‌ایم. همراه ما باشید.


کتاب دختری با هفت اسم

معرفی کتاب دختری با هفت اسم

در این مقاله شما را با کتابی آشنا می کنیم که خانم هیئون سئو لی داستان زندگی خود را در آن آورده و خواسته از کشور کره شمالی فرار کند و به کره جنوبی پناه ببرد

کتابی جذاب وفلسفی

کتاب دنیای سوفی اثر یوستین گردر

کتاب دنیای سوفی کتابی فلسفی است که علاقه مندان خاص خود را دارد ولی برای افرادی که زیاد علاقمند فلسفه نیستند هم مناسب است وبیشتر افرادی که علاقمند به کتاب خوانی هستند این کتاب جذاب را درلیست کتاب های خود قرار می دهند.این کتاب اثریوستین گردر وترجمه حسن کامشاد می باشد.

سراب

سراب

هر انسان مسافری برهنه است در کویر زندگی.

کتاب کلیدر

معرفی رمان کلیدر از محمود دولت آبادی

ایستادگی در برابر ظلم یکی از مهم ترین ارکان زندگی محسوب می شود، رمان کلیدر نوشته محمو دولت آبادی به معرفی شخصیتی شجاع و آزاده به نام گل محمد پرداخته است. در این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی رمان کلیدر، شخصیت های کلیدر، مشخصات کتاب کلیدر و بخش هایی از آن بپردازیم.

معرفی بهترین کتاب ها برای ایجاد اعتماد به نفس

معرفی چند کتاب اعتماد به نفس

خواندن برخی کتاب ها می تواند احساس عشق به زندگی و برخورداری از اعتماد به نفس بالا را در وجود آدمی نهادینه کند و فرد با تلاش و تکاپو به سوی هدف هایش پیش رفته و موفقیت را برای خود رقم بزند، با سایت تیجور همراه باشید تا شما را با بهترین کتاب های ایجاد اعتماد به نفس آشنا سازیم.