تهران
خودرو اجاره ای

در ایران چگونه یک خودرو اجاره کنیم

اجاره خودرو در کشور ما از گذشته رواج داشته. مردم اغلب برای لحظات و روز های خاص خود اقدام به اجاره خودرو های محبوب خود می‌کنند. در سراسر دنیا صنعت و کسب و کار اجاره خودرو مدت هاست که رونق گرفته و در حدود یک قرن است که رواج دارد. در ایران نیز این بازار رفته رفته جای خود را پیدا می کند.

ماشین های خاص

لوکس ترین خودرو های جهان را ببینیم

خودرو های لوکس بسیار زیادی توسط شرکت های مطرح جهان تا به حال طراحی و تولید شده اند. این خودرو ها که در نهایت زیبایی و امکانات ساخته می شوند بسیار خاص بوده و جزو گران قیمت ترین ماشین های جهان به شمار می‌آیند. در این مقاله به معرفی تعدادی از این خودروها خواهیم پرداخت پس باما همراه باشید.

مدل های پورش

آشنایی با مدل های پورش + تصاویر

ماشین های پورش جزو دسته ماشین های لوکس قرار می گیرد. بی شک علاقمندان بسیار زیادی به مدل های مختلف ماشین های پورش وجود دارد. در این مقاله به معرفی تعدادی از مدل های پورش خواهیم پرداخت.

جدیدترین ماشین فراری

ماشین فراری جدید به همراه عکس

شرکت فراری یکی از تولید کننده های بزرگ خودرو های لوکس در سطح جهان است. در ادامه با یکی از شاهکارهای جدید این تولید کننده خودروهای لوکس اشنا می شویم.

لامبورگینی

زیباترین ماشین های لامبورگینی + تصاویر

لامبورگینی از پر طرفدار ترین شرکت های سازنده خودرو در جهان است که طرفداران بسیار زیادی را دارد. محصولات لامبورگینی در نهایت حالت اسپورتی خود بسیار لوکس و مدرن هستند و البته ازسرعت و قدرت بسیار بالایی دارند. در این مقاله به معرفی محبوب ترین مدل های این خودرو خواهیم پرداخت.

انواع ماشین بنز

جدید ترین مدل های مختلف بنز + عکس

شرکت بنز یکی از شرکت های پرفروش با سابقه بسیار درخشان دز زمینه تولید خودرو است. بنز با عرضه ماشین های متفاوت و البته با کیفیت خود توانسته در طی این سال ها مشتریان بسیاری را برای محصولات خود جذب نماید. بنز با وجود رقبای جدی و حرفه ای خود هنوز جزو مدعیان اصلی تولیدکنندگان خودرو در جهان قرار دارد.

بوگاتی

زیباترین ماشین های بوگاتی+تصاویر

بوگاتی یکی از شرکت های معتبر تولید کننده خودرو در سطح جهان است که سالانه تعداد زیادی از ماشین های خاص خود را عرضه می‌کند. این مجموعه فرانسوی در طی سال ها فعالیت خود توانسته ماشین های حرفه ای و منحصر به فردی را تولید کند که موجب پیشی گرفتن آن از شرکت های رقیب شده است.

امکانات خودرو کوییک

ویژگی ها و امکانات خودرو کوییک

با توجه به محبوبیت فوق‌العادهٔ کراس‌ اوورها در بازارهای جهانی و به‌ تبع آن در کشورمان، بسیاری از خودروسازان با افزودن قطعاتی به هاچ‌بک‌ های خود، نمایی کراس‌ اوور مانند به آن‌ها می‌بخشند که اصطلاحاً کراس هاچ‌ بک نامیده می‌شوند و حالا سایپا نیز در کوییک همین رویه را در پیش گرفته است.