تهران
کلاب هاوس چیست

هر آنچه که باید درباره کلاب هاوس و دعوت نامه آن بدانید

احتمالا این روزها نام کلاب هاوس (clubhouse) را زیاد شنیده‌اید. کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی است که در آن می‌توانید در اتاق‌های مجزا به گفتگو بنشینید. در حال حاضر این برنامه فقط برای کاربران آی او اس (آیفون) در نظر گرفته شده که باید برای استفاده از آن دعوت نامه داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید.

محصولات جدید اپل+عکس

محصولات جدید اپل ۲۰۲۰

هر ساله شرکت اپل محصولات جدید خود را در قالب گوشی، آیپد و اپل واچ به دوستداران خود ارائه می‌دهد. معرفی این محصولات در برنامه‌ای آنلاین صورت می‌گیرد که تمامی علاقمندان در هر جای دنیا می‌توانند به صورت زنده این برنامه را ببینند. برای آشنایی کامل با محصولات 2020 شرکت اپل همراه تیجور باشید.

گلکسی نوت 20 اولترا

پرچم دار جدید سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا+عکس

سامسونگ در چند روز گذشته از گوشی جدیدش به اسم های گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا رونمایی کرد که این گوشی توانست طرفداران زیادی را به دست بیاورد، در ادامه شمارا با این گوشی فوق العاده بیشتر آشنا میکنیم.

ترفند های ویندوز 10

ترفند های جذاب و جالب ویندوز 10

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که ویندوز خود را سفارشی سازی کنید و یا تکنیک های مخفی ویندوز را یادبگیرید . مایکروسافت در ویندوز 10 قابلیت ها و ترفندهایی تعبیه کرده است که مطمئنا از آن بی خبرید. با تیجور همراه باشید و با ترفند های جذاب و جالب ویندوز 10 آشنا شوید.

افزایش سرعت ویندوز

چگونه سرعت ویندوز را افزایش دهیم

برای هر یک از شما سرعت بالای ویندوز از اهمیت خاصی برخوردار است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی اوقات سرعت ویندوز به طرز عجیبی پایین میآید و باعث کُندی در اجرای برنامه ها میشود. معمولا کاربران به فکر اضافه کردن حافظه رم و یا خرید هارد SSD میشوند که بسیار هزینه بر است.

خرید لپ تاپ

در خرید لپ تاپ به چه نکاتی دقت کنیم

سازندگان لپ‌ تاپ همگی دارای شرکت‌ های بزرگ و معتبر هستند، پس برای تولید یک لپ تاپ، صرف نظر از سرمایه، نام تجاری شرکت خود را زیر سوال نمیبرند. در نتیجه تمام مدل‌ هایی که در بازار وجود دارد از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند اما این مقاله به شما کمک خواهد کرد انتخابی با توجه به نیازهای خود انجام دهید.

بررسی گوشی شیائومی

گوشی شیائومی خوبه؟

قیمت گوشی شیائومی در مقایسه با گوشی های برندهای دیگر مناسب تر هستند. مدل های مختلف گوشی های شیائومی در سال های اخیر عرضه شده اند که هریک ویژگی های مختص به خود را دارند. اما سوال این است که آیا گوشی شیائومی خوب است؟ و کارایی مطلوب را دارد یا خیر. برای بررسی این موضوع با ما همراه باشید.

انواع خدمات گوگل

گوگل چه خدماتی به ما می‌دهد

گوگل ابزارها و خدمات زیادی را برای کاربران خود عرضه کرده است که هریک از آن ها به گونه ای دسترسی به اطلاعات موجود در اینترنت را آسان تر کرده و کار ما را راحت تر می‌کنند. از نمونه های معروف این خدمات می‌توانیم به موتور جستجوی گوگل اشاره کنیم. برای آشنایی با خدمات گوگل در این مقاله همراه ما باشید.

پیام رسان های مطرح دنیا

آشنایی با نرم افزارهای معروف پیام رسان

استفاده از پیام رسان ها همواره در حال افزایش است. تا به حال نرم افزارهای پیام رسان زیادی تولید شده اند اما آنچه نرم افزار های پیام رسان درجه یک را از بقیه جدا می‌کند عواملی مانند سرعت انتقال پیام و امنیت اطلاعات آن هاست. در این مقاله به بررسی انواع پیام رسان های مطرح دنیا می‌پردازیم.

اصول ساخت انیمیشن

برای ساخت یک انیمیشن چکار کنم

تولید یک انیمیشن با کیفیت و حرفه‌ای نیازمند مهارت در استفاده از ابزارهای مربوط به این حوزه و داشتن ذوق و ایده‌های هنری می‌باشد پس برای انیماتور شدن می‌بایست مهارت‌های خاصی را آموخت. ما در این مطلب به معرفی انیمیشن و چگونگی ساخت آن به روش گام به گام و اصولی خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

سلامت باطری لپ تاپ

چطور سلامت باطری لپ تاپ مون رو چک کنیم

عملکرد باتری لپ تاپ ممکن است به مرور زمان کم شود. زمانی که وضعیت باتری لپ تاپ کنترل شود دوام آن بیشتر میشود. اگر لپ تاپ شما نهایتا 15 دقیقه شارژ نگهداری میکند، زمان آن فرارسیده یک باتری جدید تهیه کنید یا با استفاده از ابزارها و برنامه ها عملکرد و سلامت باتری لپ تاپ را بالا ببرید. با ما همراه باشید.

هدست ،هندزفری،هدفون

در باره هندزفری هدست هدفون بیشتر بدانیم

داشتن یک خرید خوب و رضایت بخش می تواند تبدیل به یک دغدغه شود اگر نسبت به قابلیت ها و نقاط ضعف و قوت کالای مورد نظر آگاهی کافی نداشته باشیم.انتخاب و خرید انواع هندزفری،هدفون و هدست نیز از این قاعده مستثنی نیست در این مقاله اطلاعاتی در خصوص این ابزارهای صوتی شامل هندزفری،هدفون و هدست ارائه میشود.