تهران
درمان ترس کودک از مدرسه

راه حل روانشناسان برای درمان ترس کودک از مدرسه

در بیشتر کودکان ترس از جدا شدن از والدین به هنگام مدرسه رفتن بسیار شایع است.در قدم اول باید بدانید که مهم‌ترین نکته برای درمان این ترس این است که ترس فرزند خود را به رسمیت بشناسید و هیچ گاه به او نگویید که نباید بترسد و یا چیزی برای ترس وجود ندارد.در این مقاله روش‌های علمی برای درمان را بررسی کردیم.

ویتامین b6 و افسردگی

رابطه کمبود ویتامین B6 با خطر ابتلا به افسردگی و اضطراب

حتما اهمیت ویتامین‌های گروه B را برای بدن می‌دانید. زیر گروه‌های ویتامین B، از جمله ویتامین B6 برای سیستم اعصاب مرکزی بسیار مهم است و باعث می‌شود هورمون شادی و لذت از تعادل بهتری در بدن برخوردار باشد.از دو روش می‌توان این ویتامین را به بدن رساند. مواد غذایی و استفاده از مکمل‌های حاوی ویتامین گروه B.

قدرت ذهن

سابلیمینال چیست و آیا واقعیت دارد؟

سابلیمینال یا محرک های زیر آستانه ای پیام های مخفی هستند که ذهن افراد را تحت تاثیر قرار می دهند تا از عادات و رفتارهای همیشگی دست بردارد و وارد دنیای جدیدی با قدرت ذهنی بالا گردد که قادر باشد غیرممکن ها را ممکن سازد.

کاربرد سابلیمینال

سابلیمینال چه کاربرد هایی دارد

سابلیمینال ها یکی از روش های روان درمانی می باشند که با تاثیر بر ذهن فرد منجر به تغییراتی در رفتار، کردار، جسم و ... شخص می گردند و اگر به طور صحیح استفاده گردند نتایج مثبتی خواهند داشت. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

بیوکنزی چیست؟

بیوکنزی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

در این مقاله قصد داریم در ابتدا به بررسی بیوکنزی بپردازیم سپس در مورد صحت آن از لحاظ علمی و حقیقت داشتن آن نیز مطالبی را توضیح می دهیم. با ما همراه باشید.

هوش هشت گانه

تست هوش گاردنر چیست

تست هوش گاردنر بر اساس نظریه هوش چندگانه او طراحی شده است. این تست جنبه‌های مختلف هوش نظیر، هوش کلامی، هوش منطقی و هوش فضایی را به صورت حرفه‌ای مورد ارزیابی قرار داده و شما را با استعدادها و قابلیت‌های ذهنی خود آشنا می‌سازد و نقاط ضعف و قوت شما را نمایان می‌کند. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.