تهران
درمان افسردگی با یوگا

افسردگی را با یوگا درمان کنید

امروزه با توجه به نوع زندگی و مشکلات پیش روی افراد، افسردگی یکی از شایع‌ترین اختلالات روانی محسوب می‌شود که تشخیص به موقع و درمان آن بسیار اهمیت دارد. یوگا ورزشی است که فواید بسیاری در کمک به درمان افسردگی دارد که در این مقاله ما حرکات و تمرینات مناسب برای افسردگی را قدم به قدم آموزش داده‌ایم.

تقویت حافظه با یوگا

برای داشتن حافظه‌ای قوی از این حرکات در یوگا غافل نشین

هنگامی که تمرینات و حرکات یوگا را انجام می‌دهید، ذهن و روان شما با هم درگیر می‌شود که همین امر موجب افزایش دقت، تمرکز و حافظه می‌شود. در این مقاله مجموعه حرکات و تکنیک‌های یوگا برای افزایش تمرکز و حافظه را قدم به قدم آموزش دادیم تا بتوانید به راحتی در منزل تمرین کنید و از فواید آن بهره‌مند شوید.

افزایش قد با یوگا

با یوگا بلند قد شوید

امروزه ثابت شده است که تمرینات یوگا بر روی افزایش قد افراد تاثیر گذار است. البته که اندازه قد افراد و میزان افزایش آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. ولی در هر صورت با انجام این تکنیک‌های خاص به سلامت روحی و جسمی می‌رسید. در این مقاله انواع حرکات مناسب یوگا برای افزایش قد را قدم به قدم آموزش می‌دهیم.

لاغری شکم با یوگا

با یوگا چربی‌های شکم را آب کنید

از جمله فواید بی‌شمار یوگا می‌توان به کاهش وزن و آب کردن چربی‌های بدن مانند شکم اشاره کرد. اما این امر در کنار رعایت یک رژیم غذایی مناسب و کم کردن کالری امکان پذیر است. در این مقاله از تیجور چندین حرکت یوگا که برای لاغری مناسب است را با عکس آموزش داده‌ایم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

یوگا برای آرامش

با این حرکات در یوگا به آرامش ذهنی و تمرکز برسید

وقتی صحبت از کاهش استرس با ورزش می‌شود، اولین تکنیکی که به ذهن می‌رسد یوگا است. با انجام چند حرکت مخصوص در یوگا می‌توانید استرس را از خود دور کنید و به یکپارچه سازی بیشتری بین ذهن و جسم برسید که در نتیجه آرامش درونی بیشتر و بهتری را دنبال خواهید کرد. پس با یوگا تا انتهای این مقاله همراه تیجور باشید.

فواید یوگا

فواید بی‌نظیر یوگا برای روح و جسم

یوگا در واقع به معنای اتحاد و یکپارچه سازی جسم و روان است. با انجام حرکات یوگا در عین حال که به لاغر شدن و کاهش وزن خود کمک می‌کنید، در کنار آن به آرامش و کاهش استرس خود نیز کمک بسیاری می‌کنید. در این مقاله حرکات اصلی یوگا را دسته بندی کردیم و به بررسی هر کدام از آن‌ها پرداختیم. همراه ما باشید.

بهبود دیسک کمر با ورزش کردن

درمان دیسک کمر با ورزش

دیسک کمر یک بیماری عضلانی می باشد که موجب می شود تا فرد در فعالیت های روزانه اش دچار مشکل شده و درد زیادی را تحمل کند. در این مقاله راه های رهایی از دیسک کمر به وسیله ورزش کردن آورده شده است.

درمان کردن واریس

درمان واریس+ تصاویر

واریس یک عارضه ی شایع عروقی می باشد که در آن رگ ها متورم می شوند و از شکل طبیعی خود خارج می شوند. این مقاله به بررسی درمان های واریس می پردازد.


درمان کردن زود انزالی

روش درمان زود انزالی در خانه

زود انزالی را می توان به عنوان یکی از رایج ترین مشکلات جنسی در مردان نام برد. در این مقاله از تی جور چند روش برای درمان و بهبود یافتن زود انزالی گفته می شود.

زانو درد

زانو درد و درمان های خانگی آن

یکی ازبیماری های افراد بزرگسال، زانو درد می باشد که به دلایل مختلفی رخ می دهد. زانو درد قابل درمان می باشد و در این مقاله از تی جور به روش های درمان آن با ورزش کردن پرداخته شده است.




رفع مشکل پای پرانتزی

درمان پای پرانتزی بدون جراحی + عکس

یکی از مشکلاتی که موجب می شود تا افراد در زندگی روزانه شان دچار مشکل شوند، عارضه ی پای پرانتزی می باشد. در این مقاله به طور کامل در مورد پای پرانتزی و درمان های خانگی آن توضیح داده شده است.