تهران

لاغری سریع شکم

چگونه سریع لاغر شویم؟
همه ی ما دوست داریم تا اندامی زیبا و خوش فرم داشته باشیم اما کار و زندگی های پر مشغله ی امروزی، ما را از این کار باز می دارد. اگر می خواهید لاغر شوید اما وقت زیادی ندارید، مطالعه ی این مقاله می تواند راهکار های مناسبی را به شما ارائه دهد.

چاقی شکم، یکی از عواملی است که باعث می شود خانم ها نتوانند لباس های مورد علاقه شان را بپوشند و مدام معذب باشند. معمولا با فرارسیدن عید و جشن عروسی ها و مناسبت ها، خانم ها به فکر لاغری و تناسب اندام می افتند. اگر شما هم مراسمی در پیش دارید که باید سریعا برای آن لاغر شوید، این مقاله را مطالعه کنید.

 

لاغری سریع شکم و پهلو در خانه

استفاده از معجون زنجبیل برای لاغری سریع

زنجبیل یکی از موادی است که باعث می شود چربی سوزی در بدن بالا برود و چربی های اطراف شکم کاهش یابد. شما می توانید طبق دستور العملی که در پایین گفته شده است، چای زنجبیل را به راحتی در خانه تهیه کنید و با نوشیدن آن به اندام دلخواه تان برسید.

برای تهیه ی این چای چربی سوز و خوش طعم، شما به این مواد نیاز دارید: نصف یک عدد آب لیمو ترش، به مقدار لازم عسل، 1 لیوان (250 میلی لیتر) آب و یک تکه متوسط ریشه زنجبیل.

ابتدا آب را داغ کنید و پیش از این که به جوش بیاید، زنجبیل را به آن اضافه کنید. سپس اجازه دهید که این محلول برای چند دقیقه بجوشد. حواستان باشد که نباید زیر آن را زیاد کنید. سپس آب لیمو ترش را به آن اضافه کنید و آن را هم بزنید. عسل در طرز تهیه این چای بستگی به سلیقه ی شما دارد و شما می توانید عسل را به آن اضافه کنید یا نکنید. این چای را باید قبل از هر وعده ی غذایی به مقدار یک فنجان بنوشید. 

چای زنجبیل
لاغری سریع با چای زنجبیل

 

مصرف معجون آب گریپ فروت و زنجبیل برای لاغری سریع

گریپ فروت یک میوه ی خوشمزه و مفید است که کالری آن هم بسیار کم است اما نقش بسزایی می تواند در کاهش وزن داشته باشد.

این معجون را می توانید به کمک 4 عدد گریپ فروت، 1 قاشق کوچک پودر زنجبیل و یک چهارم آب لیمو ترش تهیه کنید. برای تهیه ی این معجون، ابتدا آب گریپ فروت ها را بگیرید و سپس زنجبیل را به آن اضافه کنید. در صورتی که دوست دارید، می توانید آب لیمو ترش را هم به آن اضافه کنید. 

این معجون باید صبح ها به صورت ناشتا میل کنید.

نوشیدن چای سبز برای کاهش چربی های اطراف شکم

نوشیدن چای سبز هم یکی از روش های سریع برای کاهش چربی های دور شکم و لاغری به شمار می رود. چای سبز با تاثیر بر روند هضم غذا، باعث می شود تا شما بتوانید به آسانی و سلامتی وزن کم کنید. شما می توانید چای سبز را از عطاری ها تهیه کنید و آن را به همراه کمی زنجبیل دم کنید و روزانه به مقدار 2 لیوان از این چای بنوشید.

 

لاغری سریع شکم و پهلو با دستگاه

بسیاری از دستگاه های بدنسازی هم به شما کمک می کنند تا بتوانید سریعا وزن تان را کم کنید و چربی های اطراف شکم تان را هم کاهش دهید. این دستگاه در ادامه معرفی شده اند.

 

استفاده از دستگاه قایقرانی

درست است که کار با این دستگاه در ابتدا کمی گیج کننده و مشکل است، اما با تمرین و یادگیری آن، شما می توانید به راحتی چربی های اطراف شکم تان را با آن کاهش دهید. 

این دستگاه با درگیر کردن ماهیچه ها باعث می شود که شما یک تمرین کاردیوی بسیار خوب را داشته باشید و حسابی چربی  بسوزانید.
 

دستگاه قایقرانی
تاثیر دستگاه قایقرانی بر لاغری

 

استفاده از دستگاه الپتیکال

این دستگاه علاوه بر سادگی که دارد، باعث می شود که چربی سوزی در شما بیشتر و بهتر انجام شود. این دستگاه با مجبور کردن شما به پیاده روی سریع، باعث می شود تا ضربات قلب شما افزایش یابد. 

توجه داشته باشید که بهتر است کمی مقاومت دستگاه را افزایش و به آن مقداری شیب بدهید. همچنین در هنگام تمرین کردن، دسته های آن را با دست های تان محکم فشار دهید.

دستگاه الپتیکال
تاثیر دستگاه الپتیکال بر لاغری

 

استفاده از دستگاه دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت، یکی از بهترین و موثر ترین دستگاه هایی است که به شما در کاهش چربی و لاغری کمک می کند. رکاب زنی در این دستگاه دشوار می باشد اما اگر بتوانید به طور مناسب به ریه ها و پاهای تان فشار وارد کنید، مطمئن باشید که می توانید چربی سوزی خوبی داشته باشید. 

بهتر است برای چربی سوزی هر چه موثر تر، در حالت ایستاده رکاب بزنید چرا که این حرکت باعث می شود تا بزرگترین گروه عضلانی بدن یعنی ساق های پا درگیر شوند و عمل چربی سوزی و لاغری به خوبی انجام شود.

دوچرخه ثابت
تاثیر دوچرخه ثابت بر لاغری

 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی