تهران

لیست کامل لوازم آرایش صورت

لوازم آرایش مخصوص صورت
اکثر خانم هایی که تازه کار هستند با لیست کامل لوازم آرایشی صورت آشنایی ندارند . همه ی لوازم آرایش صورت موجود در بازار ضروری نیستند . اما یکسری از آنها به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد بیشتری نسبت به بقیه دارند . در این جا لیست لوازم آرایشی صورت را به طور کامل به شما معرفی می کنیم .

خانم هایی که در عرصه ی آرایشگری تازه کار هستند ، ممکن است به طور کامل با لیست لوازم آرایشی صورت آشنایی نداشته باشند . هدف از استفاده لوازم آرایش ، برجسته کردن ویژگی های زیبای صورت است . هر ساله محصولات آرایشی و بهداشتی جدیدی به بازار عرضه می شوند . اما واقعا همه ی آنها ضروری نیستند . بنابراین سعی کنید بیخودی پول خود را هدر ندهید . لوازمی که می خرید بسته به نیاز و استفاده ی شما متفاوت است . با این حال ما در این مطلب لیست کاملی از لوازم آرایش صورت را برای شما فراهم آوردیم .

 

معرفی لیست لوازم آرایشی صورت
آشنایی با لیست لوازم آرایشی صورت


کرم مرطوب کننده صورت

قبل از شروع آرایش باید حتما پوست خود را از هر گونه آلودگی پاک کنید و بعد کرم مرطوب کننده مخصوص صورت بزنید . کرم مرطوب کننده آبرسان پوست صورت شماست و از پوست در برابر آسیب های حاصل از استفاده ی لوازم آرایش محافظت می کند . برخی افراد از کرم ضد آفتاب استفاده می کنند تا از پوست خود در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنند .


پرایمر

پرایمر ماندگاری آرایش شما را بالا می برد . پرایمر انواع مختلفی دارد . برای پوست های خشک از پرایمرهای آبرسان و برای پوست های چرب که منافذ بازی دارند ، از مات کننده پرایمر استفاده کنید .


کرم پودر یا کرم BB

از کرم پودر برای پوشش کل صورت استفاده می کنند . برای این که آرایش شما طبیعی تر جلوه کند ، می توانید از کرم پودرهای سبک تری استفاده کنید .


پنکیک

برای ماندگاری آرایش های روزانه از پنکیک استفاده کنید . با استفاده از پنکیک می توانید از ترشح چربی و عرق کردن پوست جلوگیری کنید . بهتر است افرادی که پوست خشکی دارند ، از پنکیک استفاده نکنند .


کانسیلر

کانسیلر نسبت به کرم پودر پوشش بیشتری دارد . از کانسیلر تنها برای محو کردن حلقه های زیر چشم ، رد جوش ها و سایر لکه های صورت استفاده کنید .


برنزر

استفاده از برنزر اجباری نیست ، اما در صورت تمایل از برنزرهای مات استفاده کنید .


رژ گونه

برای زیبا جلوه دادن گونه های خود از رژ گونه استفاده کنید . توصیه می شود که خانم های با پوست سبزه از رژ گونه های هلویی و خانم های سفید پوست از رژ گونه های صورتی استفاده کنند .


هایلایتر

هایلایترها روی صورت شما برق خاصی می اندازد که زیبایی آرایش شما را دو چندان می کند .


مداد ابرو یا سایه ابرو

توجه داشته باشید که قبل از شروع آرایش باید با استفاده از موچین و قیچی ابرو ، ابروهای خود را مرتب کنید . سپس از مداد و سایه ی ابرو برای حالت دادن و فرم دادن ابروها استفاده کنید . چون ابروهای شما را زیباتر و مرتب تر جلوه می دهد .

 

استفاده از لوازم آرایش چشم
لوازم مخصوص آرایش چشم


سایه چشم

سعی کنید از پالت های سایه استفاده کنید . چون ترکیب رنگ های جالب و بیشتری را در خود جای می دهند . هر چه رنگ های سایه طبیعی تر و خنثی تر باشد ، آرایش چشم شما نیز طبیعی تر می شود .


مداد چشم

مدادهای مخصوص چشم رنگ های مختلفی دارند . که بسته به سبک آرایش شما مورد استفاده قرار می گیرند .


خط چشم

فراموش نکنید که در ست لوازم آرایش خود حتما خط چشم داشته باشید . خط چشم رنگ های متنوعی مانند قهوه ای ، مشکی ، بژ و ... دارد و هر کدام از آنها باعث زیباتر شدن حالت چشم های شما می شوند .


فرمژه

از فر مژه برای فر کردن و حالت داده مژه های صاف و بی حالت استفاده می شود .


ریمل

ریمل مژه های شما را حالت می دهد و زیبایی آن را چند برابر می کند .


رژلب و برق لب

بهترین گزینه ها رژ لب مات ، نود و کرمی هستند . رژ لبی را انتخاب کنید ، که رنگ آن با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد .


قلم ها ، برس ها و اسفنج ها

برای زدن سایه ، کرم پودر و ... به تعدادی برس ، قلم مویی و اسفنج نیاز دارید . برس های بادبزنی ، گونه ، سایه ، محو کننده و هلالی زیر چشم بسیار پر کاربرد هستند .


تثبیت کننده آرایش

استفاده از تثبیت کننده های آرایش ، ماندگاری آرایش شما را برای زمانی که هوا گرم و مرطوب است بالا می برند و به طور کلی باعث می شوند آرایش شما برای مدتی بدون تغییر باقی بماند .


پاک کننده آرایش

آرایش داشتن آن هم برای مدت زمان طولانی به پوست شما آسیب می زند . همچنین شب ها قبل از خواب حتما باید آرایش خود را پاک کنید . شیر پاک کن و سایر محلول های پاک کننده آرایش به شما کمک می کنند تا به راحتی آرایش خود را پاک کنید .

 

لیست لوازم آرایش زنانه
لیست کاملی از لوازم آرایش زنانه

در این مطلب لیست لوازم آرایش صورت به طور کامل در اختیار شما قرار گرفت . امیدواریم این لیست راهنمای مناسبی برای خرید شما باشد .

مطلب مفید بود؟
8
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی