تهران

در مورد کرم ضد آفتاب لانسون بیشتر بدانیم

معرفی برند ضد آفتاب لانسون
استفاده از کرم ضد آفتاب را می توان یکی از ضرورت های مراقبت از پوست برای پیشگیری از آسیب ها و عوارض احتمالی دانست. کرم های ضد آفتاب دارای برند های مختلفی هستند که هرکدام دارای نقاط ضعف و قوت مخصوص به خود هستند در این مقاله به نقد و بررسی برند تولید کرم های ضد آفتاب فرانسوی لانسون خواهیم پرداخت.

در مورد کرم ضد آفتاب لانسون بیشتر بدانیم

پوست با قرار گرفتن در معرض نور خورشید بخصوص در فصول گرم، بیشتر دچار آسیب شده و با از دست دادن آب، حالت کشسانی خود را از دست می دهد به همین جهت نیاز به مراقبت در مقابل این امواج دارد. کرم های ضد آفتاب گزینه مناسبی برای مراقبت و محافظت از پوست در مقابل اشعه های UV خورشید که شامل UVB، UVA، UVC هستند. از میان این اشعه ها فقط اشعه UVC قادر به عبور از جو زمین نیست و توسط لایه اوزون فیلتر می شود.

یکی از برندهای تولید کننده انواع ضد آفتاب، برند لانسون است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

معرفی برند لانسون (Lanson)

برند لانسون یک برند فرانسوی فعال در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست، با سابقه فعالیت بیش از 25 سال است که با ارائه و تولید کرم های ضد آفتاب، از پیشگامان تولید ضد آفتاب هایی با خاصیت ضد چروک است و اخیرا با ارائه ضد آفتابی دارای خاصیت ضد چروک قوی، باعث ایجاد تحولی بزرگ در حوزه تولید کرم های ضد آفتاب شده است. از نکات بارز این نوع ضد آفتاب می توان به تکنولوژی برتر ساخت آن یعنی (Oil in water) اشاره کرد که از ساختاری بسیار سبک برخوردار است و مانع اکسیژن رسانی به پوست نمی شود.

ضد افتاب برند لانسون
کرم ضد آفتاب برند لانسون

کرم های ضد آفتاب لانسون

ضد آفتاب برند لانسون قادر است به خوبی از پوست در مقابل پرتوهای مضر نوع  Aو B حفاظت نماید. این کرم از محفظه تپوپی پلاستیکی با حجم 40 میلی لیتر برخوردار است و هم چنین با دارا بودن SPF50 ماندگاری بالایی هم دارد. این کرم بخاطر ترکیباتی که در آن بکار رفته است، علاوه بر محافظت از پوست در مقابل آفتاب، دارای خواصی مانند اصلاح کنندگی، تنظیم کننده سبو و آب رسانی است و از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پوست پیشگیری به عمل می آورد. ضد آفتاب های برند لانسون برای انواع مختلف پوست مناسب هستند و به این دلیل که فاقد پارابن  است و رایحه ای در آنها استفاده نشده است و قابلیت استفاده در پوست های حساس را هم دارند.

انواع ضد آفتاب های برند لانسون

کرم های ضد آفتاب لانسون با داشتن کیفیت مناسب، در رنگ ها و مدل های متنوعی تولید و عرضه شده اند و هر شخصی مطابق با سلیقه فردی و بسته به نوع پوست خود می تواند ضد آفتاب مناسب خود را تهیه نماید.

کرم ضد آفتاب رنگ بژ روشن لانسون

کرم ضد آفتاب رنگ بژ برند لانسون مناسب برای پوست های خشک و حساس است و با داشتن رنگ طبیعی و پوشش دهی بالا، باعث رفع نیاز شما به کرم پودر و پنکک و ... می شود. هم چنین این کرم از غلظت بالایی برخوردار است و به همین جهت مقدار کم آن باعث پوشش مناسب در پوست می گردد و با برطرف کردن عیوب و نواقص پوست، نقش محافظتی خود را به بهترین شکل انجام می دهد. این کرم در ترکیبات خود حاوی ویتامین E هم هست و این خاصیت باعث آب رسانی پوست و مرطوب ماندن پوست می گردد و آن را در مقابل چین و چروک و پیری زودرس حفاظت می کند. این کرم ضد آفتاب را می توان به عنوان یک کرم پودر ضد آفتاب هم دانست که با داشتن SPF50 از ماندگاری بالایی هم برخوردار است و در تیوپ 40 حجمی ارائه می شود.

برند ضد آفتاب لانسون
کرم ضد آفتاب لانسون با رنگ بژ روشن

کرم ضد آفتاب لانسون رنگ بژ صورتی

این کرم ضد آفتاب برند لانسون نیز همانند کرم پودر عمل می کند و فاقد چربی بوده و ایجاد جوش بر روی پوست نمی کند و به همین جهت مناسب برای پوست های چرب و مختلط است. این کرم چند کاره بوده و با SPF50 از قابلیت ماندگاری بالا و هم چنین از فیلترهای قوی برخوردار است که پوست را در مقابل اشعه های مضر خورشید حفاظت می نماید. از ویژگی های دیگر ضد آفتاب رنگ بژ صورتی لانسون می توان به موارد زیر اشاره کرد: وجود ویتامین E با خواص جلوگیری از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس، لایه برداری و جلوگیری از ایجاد جوش، مات و مخملی کردن پوست، دادن ظاهر طبیعی و یکدست به پوست.

برند ضد آفتاب لانسون
کرم ضد آفتاب لانسون رنگ بژ صورتی

کرم ضد آفتاب لانسون مخصوص پوست های خشک

از کرم های دیگر برند لانسون، کرم ضد آفتاب مخصوص پوست های خشک است که بخاطر داشتن ویتامین  E و گیلیسیرین و ترکیبات دیگر باعث مرطوب شدن عمیق پوست و آب رسانی به آن می شود و این خاصیت موجب می شود که با افزایش سن، حالت کشسانی پوست هم چنان حفظ شود و دچار چین و چروک کمتری شود. فیلترهای استفاده شده در این محصول از برخورد امواج  UV به پوست جلوگیری می کنند. این نوع کرم فاقد پارابن بوده و قابل استفاده برای پوست های حساس هم هست.

برند ضد آفتاب لانسون
ضد آفتاب های مخصوص پوست های خشک برند لانسون

کرم ضد آفتاب لانسون مناسب پوستهای چرب

کرم ضد آفتاب لانسون مناسب برای پوستهای چرب و مختلط است و به دلیل داشتن SPF50 از ماندگاری بالایی برخوردار است. فیلترهای استفاده شده در این نوع ضد آفتاب پوست را در مقابل دو پرتو مضر خورشید یعنی UVA و UVB محافظت می کند و مانع ایجاد چین و چروک، لک و کدری و آفتاب سوختگی در پوست می شود.  از نقاط قوت این کرم می توان به ضد تعریق بودن و ضد آب بودن، داشتن بافت مات، کنترل چربی پوست و جوش زا نبودن، خواص آبرسانی و اکسیژن رسانی به پوست و سبک و یکنواختی بر روی پوست و ماندگاری 8 ساعته اشاره کرد.

کرم ضد افتاب برند لانسون
کرم ضد آفتاب لانسون مخضوض پوست چرب

کرم ضد آفتاب برند لانسون مخصوص آقایان

کرم های ضد آفتاب برند لانسون با استفاده از فیلترهای موثر به منظور مقابله با امواج UVA  و UVB، داشتن ترکیبات ضد چروک و آبرسان های قوی مضاف بر کارکرد جلوگیری از آفتاب سوخته شدن پوست و تیره شدن آن، از بروز چین و چروک در پوست هم پیشگیری می نمایند. این محصول برند لانسون مخصوص آقایان است و در عین حالی که از اثرات مخرب خورشید بر پوست جلوگیری می کند، باعث براقی و سفیدی در پوست هم نمی شود.

برند ضد افتاب لانسون
کرم ضد آفتاب لانسون مخصوص آقایان

کرم ضد آفتاب اصل برند فرانسوی لانسون را می توان به راحتی از طریق فروشگاههای معتبر در سطح کشور تهیه کرد. قیمت کرم ضد آفتاب اصل لانسون به دلیل نوسانات دلار ثابت نبوده و هم چنین نسبت به نمونه های داخلی نسبتا گرانتر است.

مطلب مفید بود؟
185
15
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی