تهران

همه چیز در باره کرم پودر مک

آشنایی با کرم پودر برند مک
برند مک یکی از شناخته شده ترین و محبوبترین برند های لوازم آرایشی و زیبایی در سراسر جهان است که با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت به یک برند پر طرفدار تبدیل شده است. در این مطلب سعی در معرفی و شناخت بیشتر انواع مختلف کرم پودرهای برند مک خواهیم داشت.

کرم پودر مک

برند مک یکی از برندهای معتبر و شناخته شده تولید محصولات زیبایی و آرایشی و محصول کشور آمریکاست. مک مخفف Makeup Art Cosmetics است. این برند در ابتدا صرفا برای استفاده در میکاپ هنرمندان حرفه ای تاسیس گردید اما امروزه در سراسر جهان شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. 
در سال 1984 آرتیستی به نام فرانک توسکان و یک آرایشگر به نام فرانک آنجلو در تورنتو کانادا برند مک را تاسیس کردند. برند محصولات آرایشی مک زیر مجموعه شرکت استی لادر است و هم اکنون محصولات زیبایی این برند در بیش از 105 کشور دنیا به فروش می رسد.

برند کرم پودرمک
انواع مختلف کرم پودرهای مک


آشنایی با انواع کرم پودر برند مک


کرم پودر استودیو فیکس مک

کرم پودر استودیو فیکس مک دارای ویژگی کنترل چربی پوست و پوشش دهی طبیعی آن است. کمی حالت مات گونه دارد و با دارا بودن SPF15 نقش یک ضد آفتاب را برای جلوگیری از مضرات اشعه های خورشید برای پوست ایفا می کند. قابلیت ماندگاری طولانی مدت (هشت ساعته) بدون آسیب رساندن به پوست را داراست.
از براق شدن پوست در اثر تعریق و چربی موجود در پوست جلوگیری می نماید قابلیت پوشش بالای لکه ها و برجستگی ها و فرورفتگی موجود در پوست را دارد.

کرم پودر مک
کرم پودر مدل استودیو فیکس مک


کرم پودر مخصوص صورت و بدن مک

این مدل از کرم پودر مک به دلیل داشتن بافت سبک هم قابل استفاده برای صورت و هم بدن است. استفاده از این کرم باعث زیبایی پوست می گردد و لکه های روی صورت و بدن را به طور قابل ملاحظه ای پوشش می دهد.

کرم پودر مک
کرم پودر مخصوص صورت و بدن مک


کرم پودر مک استودیو فیکس پودر پلاس

این مدل از کرم پودر مک بیشتر برای پوست های چرب مناسب است که به واسطه چرب بودنشان حالت مات خود را زودتر از دست می دهند. این کرم لک های پوستی را به طور کامل از میان برده و باعث مات شدن پوست می گردد. پوشش عیوب پوست ویژگی بارز این کرم پودر محسوب می شود.

کرم پودر مک
کرم پودر مدل استودیو فیکس پودر پلاس مک


کرم پودر مک پرو لانگویر

کرم پودر مدل مک پرو لانگویر مک دارای ماندگاری 15 ساعته هست. برای پوستهای خشک و نرمال مناسب، و لکه ها را به خوبی پوش داده و پوست را مات می کند. این کرم به دلیل ویژگی ماندگاری و پوشش دهی بالا گزینه مناسبی برای استفاده در سالن های آرایشی محسوب می شود.

کرم پودر مک
کرم پودر مدل مک پرو لانگویر برند مک


کرم پودر مک مچ مستر

کرم پودر مک مچ استر از مدلهای دارای خاصیت ضد آفتابی بالایی است که با داشتن SPF15 تا حد زیادی از پوست درمقابل اشعه های مضر خورشید محافظت می کند هم چنین از توان ماندگاری هشت ساعته روی پوست برخوردار است. کرم پودر مچ استر باعث یکدست و یک رنگ شدن پوست می شود. این کرم پودر دارای حالت مات کنندگی است و برای استفاده در پوستهای چرب و معمولی مناسب است. خاصیت مچ استر به تعویق انداختن نیاز پوست به بازسازی و تمدید کرم در پوستهای چرب است.

برند کرم پودر مک
مدل مچ مستر  کرم پودر مک


کرم پودر مک استودیو فیکس فلوبید

این نوع از کرم پودر برند مک نیز برای پوستهای چرب و معمولی مناسب است. با مات کردن پوست جلوی تعریق آن را می گیرد و مناسب برای پوستهایی که سریع چرب شده و حالت چسبناک پیدا می کنند هست. ضد تعریق بودن، داشتن SPF15، صاف و یکدست کردن پوست و پوشش عیوب پوست از جمله ویژگی های دیگر این کرم پودر هست.

کرم پودر مک
مک مدل استودیو فیکس فلوبید


کرم پودر مک استودیو اسکالپت

این نوع از کرم پودرهای مک نیز حاوی ضد آفتاب با SPF15 هستند و از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید حفاظت می کنند و مخصوص استفاده در پوستهای خشک فرموله شده اند با داشتن خاصیت آب رسانی به پوستهای خشک و حساس گزینه خوبی برای این نوع از پوستها هستند.

کرم پودر برند مک
مدل استودیو اسکالپت برند مک


کرم پودر مک مینرالایز مویسچر

داشتن SPF15، بافت نرم و سبک، ترکیبات معدنی و ویتامین ب، پوشاندن لک ها و فرورفتگی های موجود در پوست و مناسب بودن برای استفاده در انواع مختلف پوست از ویژگی های عمده این نوع از کرم پودرهای برند مک است.

کرم پودر مک
مدل مینرالایز مویسچر برند مک


مک استودیو تک

آب، مواد معدنی و پودر از ترکیبات بکار رفته در این نوع کرم پودر برند مک هست. این کرم پودر، حالت پودری دارد و دارای ماندگاری شش هفت ساعته است. به منظور استفاده از این کرم پودر بهتر است از اسفنج ها و پدهای مخصوص استفاده کنید.

کرم پودرمک
کرم پودر مک مدل استودیو تک 


کرم پودر مک استودیو واتر ویت

خاصیت ضد آفتابی این کرم پودر نسبت به بقیه بیشتر است دلیل این امر هم داشتن SPF30 برای محافظت از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید است. مناسب استفاده در پوستهای چرب بوده و باعث باز شدن منافذ پوست می شود و با استفاده مداوم منجر به از بین رفتن لک های صورت می گردد و برای درمان چین و چروک صورت نیز کاربرد دارد.

کرم پودر مک
مدل کرم پودر مک استودیو واتر ویت


کرم پودر مک مینرالایز با مواد معدنی

کرم پودر مینرالایز برند مک همانگونه که از نامش پیداست حاوی مقدار زیادی مواد معدنی در ترکیبات خود است و برای انواع مختلف پوست مناسب بوده و دارای بافت سبک و جلوه ای طبیعی روی پوست است.

کرم پودر مک
کرم پودر مک مینرالایز حاوی مواد معدنی

با توجه به محبوبیت جهانی محصولات مک بدیهی است که کرم پودر تقلبی مک در بازار لوازم آرایش زیاد باشد. برای خرید کرم پودر مک بهتر است که به لیبل آن توجه کرده و آن را از نمایندگی، فروشگاهها و داروخانه های معتبر خریداری کنید. لازم به ذکر است قیمت کرم پودر مک نسبتا بالا می باشد و در رده محصولات گران قیمت قرار می گیرند.

مطلب مفید بود؟
23
4
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی