تهران

تا حالا کرم پودر گاش استفاده کردید؟

آشنایی با کرم پودر گاش
محصولات برند گاش یکی از برندهای محبوب در بازار لوازم آرایشی ایران است. گاش تولید کننده انواع مختلف لوازم آرایشی و زیبایی است که کرم پودر نیز جزئی از تولیدات آن محسوب می شود که دارای انواع و رنگ بندی های مختلفی متناسب با تناژهای پوستی گوناگون است. در ادامه به معرفی کرم پودرهای این برند می پردازیم.

کرم پودر گاش 

گاش (Gosh) برند محصولات آرایشی زیبایی تولید کشور دانمارک است که دارای سابقه فعالیتی بیش از 50 سال در صنعت لوازم آرایشی و زیبایی است و امروزه توانسته جایگاه نسبتا خوبی در این صنعت به دست آورد. محصولات برند گاش در بیش از 71 کشور جهان دارای فروش قابل توجهی هستند. محصولات این برند توام با خلاقیت طراحی و تولید شده اند و از لحاظ کیفیتی از آخرین تکنیک ها و فرمولاسیون های دنیای آرایش و زیبایی بهره می برند.

کرم پودر برند گاش
کرم پودر گاش

ویژگی های کرم پودر گاش

کرم پودرهای تولیدی این برند یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی آن محسوب می شوند که از پوشش دهی کامل و طبیعی برخوردارند و قابلیت پوشاندن تمام چین و چروک ها و جوش های موجود در صورت را دارند. در ترکیبات کرم پودرهای گاش از گلیسیرین به عنوان ماده نگه دارنده رطوبت و هم چنین تغذیه کننده پوست استفاده شده است. علاوه بر موارد ذکر شده کرمپودرهای گاش به دلیل دارا بودن از +spf10 توان محافظت از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید را نیز دارند و به عنوان یک لایه محافظ عمل می کنند.

برند گاش انواع کرم پودرهای مختلف و در بسته بندیهای متنوعی تولید و عرضه می کند که برای استفاده در پوستهای مختلف فرموله شده اند. در ادامه دو نوع از کرم پودر برند گاش را معرفی می کنیم.


کرم پودر 24 ساعته گاش 

این کرم پودر دارای تنوع در رنگبندی است و ماندگاری 24 ساعته دارد. با دارا بودن spf10 از پوست شما در مقابل امواج مضر خورشید محافظت می کند و از ایجاد لک و دچار شدن پوست به پیری زودرس پیشگیری می نماید و هم چنین پوست را در مقابل آلودگی های محیطی مصون نگه می دارد. می توانید از این کرم پودر برای زیر سازی مناسب پوست استفاده کنید. این محصول هم چنین برای استفاده در پوستهای حساس مناسب است.
کرم پودر 24 ساعته گاش با دارا بودن بافتی نرم، کرمی و سبک باعث بوجود آمدن پوششی طبیعی، یکدست، مخملی و با دوام بالا روی پوست می گردد. 

کرم پودر گاش
مدل تیوپی کرم پودر 24 ساعته گاش


کرم پودر نچرال تاچ گاش (Gosh Natural Touch Foundation)

کرم پودر مدل نچرال تاچ گاش با داشتن بافت یکنواخت و سبک به خوبی باعث پوشش دهی بر روی پوست می شود و ویتامین های موجود در ترکیبات این کرم پودر سبب تقویت شدن پوست می گردند. این محصول هم چنین از خشک شدن پوست جلوگیری می نماید و با تامین رطوبت مورد نیاز پوست به خوبی روی آن می نشیند. میزان پوشانندگی این کرم متوسط است.

کرم پودر گاش
کرم پودر نچرال تاچ گاش


کرم پودرهای برند گاش به دلیل تنوع زیاد می تواند دارای نمونه های تقلبی باشد بنابراین برای اطمینان از اصل بودن کالا می توانید خرید کرم پودر گاش را از فروشگاههای معتبر خریداری انجام دهید. کرم پودرهای برند گاش از لحاظ قیمتی نسبت به نوع آنها متغییر می باشند و حدود قیمت کرم پودر گاش نسبت به کرم پودرهای دیگر از متوسط به بالاست.
 

مطلب مفید بود؟
223
31
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی