تهران

در مورد کرم ضد آفتاب بیودرما بیشتر بدانیم

معرفی برند ضد آفتاب بیودرما
کرم های ضد آفتاب برای مراقبت و محافظت از پوست در مقابل پرتوهای فرابنفش خورشید هستند. انتخاب و خرید کرم ضد آفتاب خوب و متناسب با پوست اهمیت بالایی دارد. در مطلب پیش رو به بررسی کرم ضد آفتاب بیودرما خواهیم پرداخت.

در مورد کرم ضد آفتاب بیودرما بیشتر بدانیم

بیودرما یک برند فرانسوی با بیش از 40 سال سابقه در حوزه تولید تخصصی محصولات مراقبت از پوست و مو است. این برند کرم های ضد آفتاب متناسب با انواع پوست را تولید می کند و یکی از برندهایی است که محصولات آن از محبوبیت و کیفیت قابل قبولی برخوردار است. ضد آفتاب های بیودرما فاقد چربی هستند و در مقابل تعریق هم مقاومت خوبی دارند. قابلیت پوشش دهی بالا و سبک بودن از جمله ویژگی های کرم ضد آفتاب بیودرماست که مورد استقبال مصرف کنندگان آن قرار گرفته است.
کرم های اصل بیودرما به صورت اورجینال و تحت عنوان تجاری شرکت بیودرما (BIODERMA) عرضه می شوند و با نام کشور سازنده فرانسه ارائه می گردند. محصولات این شرکت از توان محافظتی بالایی در مقابله با پرتوهای مضر UVA  وUVB  خورشید برخوردارند و وجود کمپلکس مخصوص محصولات این برند باعث محافظت عمقی آنها از پوست می شود و از پوست در برابر پیری و ایجاد چین و چروک و لکهای پوستی حفاظت می نماید.

کرم های ضد آفتاب برند بیودرما مخصوص پوست های خشک

در صورتی که پوست شما خشک است باید از ضد آفتاب های مخصوص پوست های خشک استفاده نمایید. در افرادی با پوست خشک امکان ایجاد چین و چروک زودرس به نسبت افراد با پوست های معمولی و چرب بیشتر است. کرم ضد آفتاب فتودرم مکس تولید بیودرما یک انتخاب مناسب برای پوست های خشک است که در دو عیار حفاظتی SPF100  و SPF50 و به صورت رنگی عرضه می شود. این کرم باعث فعال شدن دفاع طبیعی پوست شده و باعث حفظ پوست از تهدید به تخریب سلولی و پیری زودرس می گردد. ضد آفتاب فتودرم مکس بیودرما در تیوپ های پلاستیکی با حجم 40 میل ارائه می شوند. از ویژگی های بارز این کرم ضد آفتاب می توان به ضد آب بودن، ضد حساسیت، ماندگاری بالا و بدون مواد نگهدارنده و اسانس بودن آن اشاره کرد.

برند بیودرمای
کرم ضد آفتاب بیودرما مخصوص پوست های خشک

کرم ضد آفتاب بیودرما مخصوص پوست های چرب

ضد آفتاب فتودرم مکس آکوا فلوئید (Photoderm max aquafluide) با SPF50 گزینه خوبی برای پوست های چرب محسوب می شود. از خصوصیات دیگر این کرم ضد آفتاب می توان فاقد اسانس بودن، مقاومت در برابر آب، مناسب برای پوستهای حساس به تابش نور خورشید، مناسب پوست های رنگ روشن و لک دار، فاقد چربی و مات بودن را نام برد.

برند بیودرما
کرم ضد آفتاب فتودرم مکس آکوا فلوئید

کرم ضد آفتاب برند بیودرما اسپات

همانگونه که اشاره شد شرکت بیودرما به تولید تخصصی محصولات مراقبت از پوست و مو معروف است و در همین راستا کرم ضد آفتاب فتودرم اسپات را مخصوص پوست هایی با لک و تیرگی تولید کرده است. محافظت کامل در مقابل اشعه های مضر خورشید از خصوصت بارز این کرم است. هم چنین با فعال نمودن سیستم دفاع طبیعی پوست، از آن در برابر تخریب سلول ها جلوگیری می کند. به کاربردن ترکیب ضد لک در کرم فتودرم اسپات از جمله ویژگی های منحصر به فرد آن است. با استناد به گفته های بیودرما با استفاده فقط 4 روز از کرم فتودرم اسپات تولید ملانین تا حدود 41% کاهش پیدا می کند که این امر به نوبه ی خود باعث درمان و پیشگیری از پر رنگ شدن لک های قهوه ای پوست می گردد. هم چنین این کرم به دلیل دارا بودن خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی باعث کاهش التهاب و قرمزی پوست ناشی از تابش نور خورشید می شود. این ویژگی ها کرم ضد آفتاب فتودرم اسپات را به یک گزینه خوب و مناسب برای پوست های چرب که مستعد بروز آکنه هستند، تبدیل می نماید. از جمله ویژگی های این کرم می توان به فاقد عطر و اسانس بودن، ضد آب بودن، نداشتن مواد مضر نگه دارنده اشاره نمود.

برند ضد افتاب بیودرما
کرم ضد آفتاب بیودرما اسپات

کرم ضدآفتاب رنگی بیودرما

اگر می خواهید از ضد آفتابی با پوشش بالا در حد کرم پودر استفاده کنید یا آن را به عنوان بیس و پایه آرایش قرار دهید می توانید از کرم های ضد آفتاب بیودرما استفاده نمایید این کرم دارای رنگ بژ بوده و با هر نوع پوستی متناسب است.

برند بیودرما
ضد آفتاب رنگی بیودرما

کرم ضد آفتاب رنگی بیودرما SPF50

کرم ضد آفتاب AR  Photoderm بیودرمای رنگی با SPF50 از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و برای انواع مختلف پوست اعم از خشک، چرب و حساس مناسب است. از ویژگی های این کرم  جلوگیری از قرمزی پوست در اثر تابش نور خورشید، ضد آب بودن، فاقد عطر و اسانس، محافظت پوست در مقابل پرتوهای UVA  و UVB خورشید، فعال کردن سیستم دفاع طبیعی پوست برای جلوگیری از رسیدن آسیب های سلولی به آن و مبارزه با چین و چروک و پیری زودرس پوست را می توان ذکر کرد. محصول مورد نظر در تیوپ 30 میلی ارائه می گردد.

برند بیودرما
ضد آفتاب بیودرما Photodrem AR

ضد آفتاب برند بیودرما SPF100

کرم های ضد آفتاب شرکت بیودرما در سه نوع SPF متفاوت تولید و ارائه می شوند. SPF30، SPF50، SPF100. سری محصولات برند بیودرما که با فرمولاسیون SPF100 تولید شده اند عبارتند از:  فتودرم مکس لایت (Photoderm max lait) فتودرم مکس فلوئید (Photoderm max fluide) فتودرم مکس (Photoderm max creme). همه ضد آفتاب های بیودرما در تیوپ های پلاستیکی با حجم 40 میل تولید و عرضه می شوند و فقط کرم ضد آفتاب فتودرم مکس لایت 100 با حجم 30 میل تولید می شود.

در پایان لازم است اشاره کنیم که قیمت کرم ضد آفتاب بیودرما با توجه به تنوع آن با در نظر گرفتن نوع پوست و کاربرد آن متفاوت است و می توانید آن را از برخی داروخانه های معتبر تهیه نمایید.

مطلب مفید بود؟
333
45
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی