تهران

در مورد کرم ضد آفتاب پریم بیشتر بدانیم

آشنایی با برند کرم ضد آفتاب پریم
استفاده از کرم ضد آفتاب به منظور جلوگیری از عوارض تابش نور خورشید در پوست است و این کارکرد اصلی ضد آفتاب است. ضد آفتاب ها توسط شرکت های مختلفی در دنیا تولید می شوند. ایران نیز یکی از تولیدکننده های محصولات مراقبت از پوست بخصوص کرم های ضد آفتاب است که یکی از معروفترین آنها پریم می باشد.

در مورد کرم ضد آفتاب پریم بیشتر بدانیم

استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب جهت مراقبت از پوست بسیار ضروری است. کارکرد مهم ضد آفتاب ها محافظت از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید است. بنابراین باید برای انتخاب و خرید یک ضد آفتاب مناسب نسبت به برندهای مختلفی که در بازار وجود دارند اطلاعات کافی داشته باشیم تا بتوانیم یک ضد آفتاب خوب و متناسب با پوست خود را تهیه کنیم. برند پریم یکی از این ضد آفتاب هاست که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

برند ضد آفتاب پریم
کرم های ضد آفتاب برند پریم

معرفی برند پریم

پریم به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات مراقبتی پوست در ایران شناخته می شود که این محصولات توسط لابراتوار دکتر اخوی تولید و عرضه می شوند. از انواع مختلف کرم های ضد آفتاب تولید برند پریم می توان به ضد آفتاب با SPF50 که انواع مختلف آن برای پوست های متنوع و با خاصیت جوان سازی پوست تولید می شود، نوع دیگر ضد آفتاب رنگی با SPF60 و مورد دیگر مرطوب کننده پوست حاوی فیلتر ضد آفتاب با SPF30 برند پریم است.

انواع ضد آفتاب های برند پریم

کرم ضد آفتاب برند پریم برای پوست های خشک

برند پریم، کرم ضد آفتاب تولیدی خود را مخصوص پوست های خشک با SPF50 و دارای خواص جوان کنندگی و ضد چروک ارائه می کند این کرم به دلیل استفاده از عصاره تاک در ترکیبات آن بوسیله مکانسیم مشابه بوتاکس و شبه رتینوئیدی باعث شادابی و جوانی پوست می گردد. فیلتر های شیمیایی اکتینوکسات، آووبنزون، Ethylhexyl Triazone و تینوسرب اس و فیلتر فیزیکی تیتانیوم دی اکساید، جزء ترکیبات اصلی ضد آفتاب پریم با خاصیت جوان کنندگی هستند. وجود ترکیب کومدوژنیک "ستیل الکل" در این کرم ممکن است در پوستهای چرب موجب بروز آکنه شود. ضد آفتاب spf50 برند پریم در دو نوع رنگی و بی رنگ تولید شده است که برای استفاده در پوستهای خشک و معمولی مناسب است.

برند ضدآفتاب پریم
برند ایرانی ضد آفتاب پریم

در زیر به توضیح دو گونه بی رنگ و رنگی این محصول خواهیم پرداخت

کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF50 پریم با خواص جوان کنندگی

از ویژگی های این کرم می توان به حفاظت در مقابل اشعه های UVB،UVA ، IR ، چند منظوره بودن و مناسب برای استفاده در پوستهای خشک تا معمولی، ایجاد رطوبت موثر برای پوست، استفاده از عصاره انگور در آن با خاصیت ضد چروک و دارای عملکرد مشابه با بوتاکس، دارای ویتامین A، مناسب پوستهای تحت درمان برای جوانسازی با استفاده از محصولات ضد پیری اشاره کرد. این کرم ضد آفتاب با حجم 40 میل ارائه می شود.

برند ضد آفتاب پریم
کرم ضد آفتاب بیرنگ پریم مناسب برای پوستهای خشک تا معمولی

کرم ضد آفتاب رنگی جوان کننده پوست با SPF50

این کرم نیز جهت محافظت در برابر پرتوهای مضر خورشید UVB، UVA، IR ، چند منظوره و مناسب برای انواع پوست خشک و معمولی، باقابلیت ایجاد رطوبت مطلوب برای پوست، پوشش دهی مناسب برای پوستهای لک دار، حاوی عصاره انگور با خواص مشابه بوتاکس، دارای ویتامین A ، و با حجم 40 میل عرضه می شود.

برند ضد افتاب پریم
کرم ضد آفتاب رنگی برند پریم برای پوستهای خشک و معمولی

کرم ضد آفتاب برند پریم مناسب پوستهای چرب

ضد آفتاب فاقد چربی پریم با SPF60 دارای فیلترهای شیمیایی Ethylhexyl methoxycinnamate اکتینوکسات، تیتانیوم دی اکساید، 4-MBC ، Octocrylene و آووبنزن بوده و به استثناء تیتانیوم دی اکساید، تمام ترکیبات فعال موجود در کرم ضد آفتاب برند پریم از نوع فیلترهای شیمیایی امواج خورشید هستند که با جذب نور، آنرا با طول موج بالاتری ساطع می کنند. کرم ضد آفتاب پریم با  SPF60مخصوص پوستهای چرب از سه نوع (رنگ بژ، رنگ بژ روشن، برنزه) تشکیل شده که این ضد آفتابها دارای ویژگی های زیر هستند.

  • محافظ پرقدرت در مقابل اشعه های UVB ، UVA، IR
  • ضد آکنه بودن و داشتن قابلیت کنترل ترشح سبوم
  • مناسب پوست های چرب و آکنه دار مهار کننده باکتری های مولد آکنه
  • مات کننده و فاقد چربی
  • دارای حجم 40 میل

کرم ضد آفتاب پریم به دلیل فاقد چربی بودن و داشتن رنگبندی دارای طرفداران بیشتری است. چون استفاده از آن علاوه بر پوشش دهی به خاطر رنگی بودن و داشتن حالت کرم پودر، از SPF بالاتری نیز برخوردار است و برای افرادی که پوست چرب دارند و پوستشان مستعد جوش است گزینه مناسبی محسوب می شود.

برند ضد افتاب پریم
برند ضد آفتاب پریم مناسب برای پوستهای چرب

کرم های ضد آفتاب برند پریم محصول کشور ایران بوده و از کیفیت قابل قبولی برای محافظت از پوست در برابر امواج خورشید برخوردار است. اصل این محصول با توجه به اینکه تولید داخلی است در داروخانه ها و فروشگاههای معتبر به آسانی قابل تهیه است. قیمت کرم ضد آفتاب پریم نسبت به محصولات مشابه خارجی بسیار مناسب است و  می تواند گزینه خوبی برای استفاده  جهت مراقبتهای پوستی باشد.

مطلب مفید بود؟
8
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی