تهران

در مورد کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا بیشتر بدانیم

آشنایی با کرم ضد افتاب برند دکتر ژیلا
ضد آفتاب ها برای مصون نگه داشتن پوست از پرتوهای مضر فرابنفش خورشید تولید شده اند. برای اینکه پوست خود را از آسیب های ناشی از تابش نور آفتاب و پیامدهای آن حفاظت کنیم باید آگاهی نسبی در رابطه با برند های تولید کننده ضد آفتاب داشته باشیم در این مطلب به معرفی ضد آفتاب برند دکتر ژیلا خواهیم پرداخت.

در مورد کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا بیشتر بدانیم

این روزها برندهای زیادی در حوزه تولید و عرضه کرم های ضد آفتاب فعالیت دارند و این امر کار انتخاب و خرید این کرم ها را با دشواری روبرو کرده است برای رفع این دغدغه مناسبترین راه بالابردن سطح اطلاعات از برندهای مختلف تولید کننده ضد آفتاب است در این مقاله از سری مقالات مربوط به بحث کرم های ضد آفتاب در مورد برند دکتر ژیلا بحث خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

برند ضد افتاب دکتر ژیلا
ضد آفتاب برند دکتر ژیلا

معرفی برند دکتر ژیلا

محصولاتی که با عنوان تجاری دکتر ژیلا در بازار ارائه می شوند، بوسیله شرکت ایرانی با نام شرکت ایران آوندفر تولید می شوند. شرکت اوندفر وان جزء آن دسته از شرکت هایی است که در کشور در میان ده شرکت برتر قرار دارد. تاریخ شکل گیری این شرکت به سال 1358 بر می گردد که مدیریت آن در سال 1365 تغییر کرد و انقلاب عظیم در محصولات این شرکت نیز در همین سال بر پایه (خواص ضد آفتاب برای پوست) شکل گرفت. این شرکت  تولیدکننده محصولات بس، دکتر ژیلا، ایروکس، ساین اسکین، پین رست، سی فور، ژیوانا و آوند می باشد.

محصولات تولیدی دکتر ژیلا

محصولات موجود در بازار با نام تجاری دکتر ژیلا از تنوع بالایی برخوردارند و با قاطعیت می توان گفت که همه نوع محصولات مراقبت از پوست در میان محصولات تولیدی دکتر ژیلا در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارد و شما متناسب با نوع پوست خود می توانید آنها را تهیه کنید.

ضد آفتاب های برند دکتر ژیلا

کرم های ضد آفتاب برند دکتر ژیلا در طیف وسیعی از SPF ها تولید و عرضه می شوند و این تنوع برای رفع نیاز انواع پوست ها بوجود آمده است. کرم های ضد آفتاب دکتر ژیلا از دو نوع رنگی و بی رنگ هستند و نکته ای که باید در خصوص خرید این ضد آفتاب ها مورد توجه قرار گیرد انتخاب کردن نوع مناسب آن مبتنی بر نوع پوست، نوع آب و هوا و میزان شدت و حدت تابش نور خورشید در منطقه مورد استفاده از ضد آفتاب است. در ترکیبات بکار رفته در تولید کرم های ضد آفتاب دکتر ژیلا موادی استفاده می شود که موجب حفظ رطوبت پوست در مواجهه با نور خورشید و حرارت می گردد. در ادامه مطلب به معرفی چند نمونه از ضد آفتاب های برند دکتر ژیلا خواهیم پرداخت.

معرفی برند دکتر ژیلا
کرم های ضد آفتاب برند دکتر ژیلا

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا با SPF63

کرم ضد آفتاب SPF63 برند دکتر ژیلا  یک گزینه خوب و مناسب برای کسانی است که در پی ضد آفتابی سبک و با مقدار محافظتی بالا در مقابل اشعه های مضر خورشید هستند. ضد آفتاب یاد شده با داشتن یک فرمولاسیون غنی و بخصوص، از امکان استفاده برای انواع مختلف پوست برخوردار است. و به دلیل دارا بودن SPF63 از قابلیت بالایی برای محافظت از پوست در برابر امواج مضر خورشید برخوردار است. این ضد آفتاب هم چنین برای اشخاصی که از لیزر پوست استفاده کرده اند و می بایستی از ضد آفتاب های قوی استفاده کنند می توانند این کرم را با راحتی خیال مورد استفاده قرار دهند. در ساخت کرم ضد آفتاب SPF63 از ویتامین ها، عصاره های گیاهی و انواع روغن ها که نرمی و لطافت را برای پوست شما به همراه دارد استفاده شده است. و این ترکیبات می توانند رطوبت پوست شما را در مقابل نور خورشید حفظ کنند. این کرم برای انواع مختلف پوست مناسب بوده و هیچ گونه التهاب و و قرمزی روی پوست ایجاد نمی کند هم چنین باعث کاهش عرق پوست میشود و خاصیت ضد چروک داشته و از پیری زودرس پوست پیشگیری می نماید.

برند دکتر ژیلا
کرم ضد آفتاب spf63 برند دکتر ژیلا

کرم ضد آفتاب SPF95 دکتر ژیلا

ترکیبات استفاده شده در این نوع از کرم های ضد آفتاب برند دکتر ژیلا مورد تایید FDA است. این کرم به دلیل داشتن  SPF بالا از مقاومت بیشتری در مقابل اشعه های مضر خورشید برخوردار است. کرم مورد بحث کاملا بی رنگ بوده و می تواند هم مورد استفاده آقایان باشد و هم بانوان. به خاطر قدرت جذب بالای کرم پس از استفاده هیچ گونه احساس چسبندگی و سنگینی ناشی از کرم را روی پوست احساس نخواهید کرد. کرم ضد آفتاب SPF95 برند ژیلا از ایجاد چین و چروک و در نتیجه پیری زودرس پوست جلوگیری می نماید و نرمی و لطافت به پوست می دهد و مناسب برای انواع پوست حتی پوستهای تحت درمان و حساس است.

معرفی برند دکتر ژیلا
ضد آفتاب spf95 دکتر ژیلا

کرم ضد آفتاب SPF50 دکتر ژیلا

این کرم با جذب بالا یک کرم ضد آفتاب فوق العاده است و دارای سه عملکرد اساسی روی پوست است.

  • حفاظت از پوست در مقابل پرتوهای مضر خورشید.
  • ممانعت از پیری زودرس پوست به دلیل وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی در آن.
  • محافظت از پوست در برابر آلودگی ها.

چون این کرم از چندین خاصیت برای پوست برخوردار است از آن به عنوان یک کرم ضدآفتاب مولتی-پروتکس هم یاد می شود. هم چنین این کرم ضد حساسیت و ضد تعریق بوده و ایجاد التهاب و قرمزی روی پوست نمی کند.

برند ضد افتاب دکتر ژیلا
کرم ضد آفتاب مولتی پروتکس دکتر ژیلا

کرم ضد آفتاب مخصوص پوست چرب برند دکتر ژیلا

برای پوست های چرب، کرم ضد آفتاب فاقد چربی با SPF30 را ارائه کرده است. این کرم هم به صورت رنگی و هم بدون رنگ تولید شده و برای جلوگیری از ایجاد آکنه و جوش در پوست های چرب گزینه مناسبی است. از ویژگی های دیگر این کرم می توان به ضد حساسیت بودن آن، مات کنندگی پوست، ضد چروک بودن و نرمی و لطافت حاصل از استفاده از این کرم در پوست اشاره کرد.

برند دکتر ژیلا
کرم ضد آفتاب فاقد چربی دکتر ژیلا

قیمت کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا با وجود کیفیت بالا و تنوع زیاد آن بسیار مناسب می باشد و باتوجه به اینکه  یک برند داخلی است می توانید به راحتی کرم های اصل این شرکت را از داروخانه ها و فروشگاههای معتبر تهیه کنید.

مطلب مفید بود؟
14
2
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی