تهران

برندهای مختلف کرم ضد آفتاب کدامند

آشنایی با برندهای مختلف ضد آفتاب
کرم آفتاب یکی از ملزومات بهداشتی و مراقبتی پوست به شمار می رود. کرم آفتاب نه تنها در روزهای گرم تابستان، بلکه در تمام فصول سال باید برای حفظ سلامت و زیبایی پوست استفاده شود. بر همین مبنا برای انتخاب بهتر و آسانتر شما عزیزان برندهای فعال در این زمینه در بازار ایران را به اتفاق هم مرور خواهیم کرد.

برندهای مختلف ضد آفتاب

کرم های ضد آفتاب یکی از لوازم آرایشی و بهداشتی مهم محسوب می شوند که استفاده از آنها به منظور جلوگیری از نفوذ اشعه های مضر آفتاب به پوست و مقابله با بیماریهای پوستی ناشی از تابش این اشعه هاست. برخلاف تصورات رایج استفاده از کرم های ضد آفتاب فقط برای فصول گرم نیست و باید در طول تمام روزهای سال از ضد آفتاب استفاده شده و تمدید شود. باید استفاده از ضد آفتاب در همه فصول سال به عنوان یک عادت روتین روزانه فرهنگ سازی شود.

کرم های ضد آفتاب
برندهای مختلف تولید کرم ضد آفتاب

برند های مختلفی در عرصه تولید کرم های ضد آفتاب فعالیت دارند. کرم های ضد آفتاب تولید شده توسط برندهای مختلف به لحاظ تفاوت در کیفیت و ترکیبات بکار رفته در آنها قیمت های متفاوتی دارند. و هم چنین کرم های ضد آفتاب در انواع گوناگون و برای پوست های مختلف به بازار عرضه می شوند. در این مقاله به بحث و بررسی در مورد برندهای مختلف فعال در عرصه تولید کرم های ضد آفتاب می پردازیم.

برند اوریاژ

نام برند اوریاژ (Uriage) از یک چشمه آب معدنی دوهزار ساله واقع در دامنه کوه های بلون  Belledone فرانسه گرفته شده است. زمان شکل گیری این برند به سال 1992 بر می گردد. این شرکت یک شرکت تولیدی محصولات مراقبتی و بهداشتی از پوست است که اساس فعالیت آن بر پایه آب معدنی است. خط تولید محصولات مراقبت پوست اوریاژ در سال 2009  در محل چشمه تاسیس شد. محصولات مراقبتی این برند از خاصیت نرم کنندگی بالایی برخوردارندو بخاطر استفاده از مواد معدنی در ترکیبات کرم های ضد آفتاب این برند استفاده از آنها باعث ترمیم و احیای پوست می شود. از ویژگی های محصولات این برند فاقد پارابن بودن و همچنین استفاده نکردن از مواد حساسیت زا در ترکیبات آنهاست که این کرم را برای انواع پوست های معمولی و حساس  مناسب می کند. این برند با داشتن بیش از سه دهه سابقه فعالیت، امروزه محصولات خود را در 70 کشور جهان عرضه می کند. و از جمله برندهایی است که همواره به دنبال استفاده از تکنولوژی های پیشرفته برای بهبود کیفیت محصولات تولیدی خود بوده است. این برند برای محصولات خود از بسته بندی های منحصر به فردی استفاده می کند. و ترکیبات استفاده شده در محصول را روی آن درج می کند و حتی برای افراد نابینا  از خط بریل روی جعبه محصول خود استفاده می کند.

برند کرم ضد افتاب
کرم ضد آفتاب برند اوریاژ

برند الارو

برند فرانسوی الارو با تکیه بر شعار "الهام بخش زیبایی" کرم های مراقبت از پوست خود را تولید می کند. حدود یک دهه از فعالیت این برند می گذرد و استراتژی الارو مبنی بر پوشش بازار های جهانی است. ضد آفتاب های Ellaro در حجم ها و SPF های مختلفی تولید می شوند و از کیفیت خوبی هم برخوردارند. شما به راحتی کرم های این برند را متناسب با پوست خود می توانید در بازارهای ایران تهیه کنید. 

برند ضد افتاب
ضد آفتاب برند الارو

برند بیودرما

بیودرما نیز یکی دیگر از برندهای فرانسوی تولید کننده محصولات مراقبت پوست و مو است. تولیدات مراقبت از پوست این برند از محبوبیت و کیفیت بالایی برخوردارند. این برند انواع ضد آفتاب مناسب برای پوست های مختلف را تولید می کند. کرم های ضد آفتاب تولید این برند فاقد چربی بوده و در مقابل تعریق مقاوم هستند. از توان پوشندگی بالا در مقابل امواج  UVA و UVB  برخوردارند و در عین حال سبک نیز هستند.

معرفی برند ضد آفتاب
کرم ضد آفتاب برند بیودرما

برند دکتر ژیلا

محصولات مراقبتی دکتر ژیلا توسط شرکتی ایرانی با نام اصلی اوندفر وان تولید می شوند. تاریخ تاسیس این شرکت به سال 1358 بر می گردد. دکتر ژیلا دارای محصولات مراقبتی متنوعی است. برند دکتر ژیلا محصولات خود را به صورت متنوع و برای همه انواع پوست تولید می کند و شما متناسب با پوست خود می توانید ضد آفتاب مناسب با پوست خود را انتخاب و تهیه کنید. این برند ضدآفتاب های خود را در طیف وسیعی از عیار حفاظتی SPF و متناسب با انواع مختلف پوستها تولید و عرضه می نماید. ضد آفتاب های این برند در دو نوع بی رنگ و رنگی به بازار عرضه می شوند. و معیارهایی که در انتخاب و خرید آنها ملاک محسوب می شوند عبارتند از: نوع پوست، آب و هوا و میزان شدت تابش نور در منطقه مورد استفاده. به خاطر ترکیباتی که این شرکت در محصولات ضد آفتابی خود بکار می برد رطوبت پوست در مواجهه با نور خورشید تا حد زیادی حفظ می شود.

معرفی برندهای ضد آفتاب
برند تولید کننده کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا

برند پریم

مارک پریم یک برند ایرانی و یکی از بزرگترین برندهای فعال در عرصه تولید محصولات مراقبتی بهداشتی است که توانسته با تولید و ارائه محصولات با کیفیت و در سطح قابل قبول، با استقبال خوبی در بازار مصرف روبه رو شود.  محصولات مراقبت پوست این برند در لابراتوار دکتر اخوی تولید می گردند. برند لاین پریم تولید کننده ی کرم ضد آفتاب با  SPF50 و دارای خاصیت جوان کنندگی مناسب برای انواع پوست، ضد آفتاب رنگی با  SPF60 و مرطوب کننده حاوی فیلتر ضد آفتاب  SPF30 است.

برند ضد آفتاب
برند ضد آفتاب پریم

برند درموبای

درموبای برند محصولات مراقبت پوست ایرانی است که محصولاتش را توسط شرکت گل بوته و از اواخر دهه 80 تولید و به بازار عرضه کرده است. ضد آفتاب های تولید این شرکت فاقد چربی بوده و براساس ادعای تولید کنندگانش توان محافظتی در برابر سه اشعه مضر خورشید یعنی  UVA و UVB و IR را دارا هستند. در ترکیبات این برند تولید کننده ی ضد آفتاب هیچ گونه اثری از کومدوژنیک که عامل جوش زا محسوب می شود وجود ندارد و همین علت این ضد آفتاب را برای  انواع مختلف پوست بخصوص پوست های چرب و مختلط مناسب می کند.

کرم ضد آفتاب
کرم فاقد چربی برند درموبای

برند لانسون

برند لانسون یک کمپانی فرانسوی است که حدود 25 سال سابقه حضور در حوزه تولید محصولات مراقبت از پوست، بخصوص ضد آفتاب دارد. بیشتر محصولات تولیدی این شرکت بالاخص ضد آفتابهایش دارای خاصیت ضد چروک می باشند و به خاطر این خصوصیت از توجه همگانی برخوردارند. ضد آفتاب های لانسون در رنگ ها و انواع مدلهای متنوع و متناسب با پوستهای مختلف تولید و عرضه می شوند و هر کس مطابق با سلیقه و نیاز خود می تواند مدل مد نظر خود را تهیه نماید. هم چنین محصولات مراقبت پوست این کمپانی به خاطر ترکیبات بکار رفته در فرایند تولید، علاوه بر داشتن قابلیت حفاظتی در مقابل خورشید، دارای خواص اصلاح کنندگی، آب رسانی و جلوگیری از پیری زودرس و ایجاد چین و چروک در پوست هستند.

کرم های ضد آفتاب
برند کرم ضد آفتاب لانسون

برند سینره

برند سینره تحت عنوان کمپانی دانش بنیان طبیعت زنده در سال 1376 تاسیس شده است.  هدف اولیه تاسیس این شرکت در راستای تولید محصولات مراقبت از پوست و مو با کیفیت بالا و با منشاء گیاهی بود. محصولات این شرکت با نام تجاری سینره عرضه می شوند. این برند با تولید و ارائه محصولات خود بخصوص ضد آفتاب با کیفیت بالا و بهترین بسته بندی، و برپایه مواد گیاهی یکی از برندهای شناخته شده و پرفروش در کشور محسوب می شود.

کرم ضد آفتاب
برند کرم ضد آفتاب سینره

برند سان سنس

در سال 1953 یک داروساز جوان بنام "جرالد اپنهایم" به اتفاق همسرش "رایی" اقدام به تاسیس شرکت تولید محصولات مراقبت از پوست با نام ایگو (ego) کردند. نخستین ضد آفتاب تولید این شرکت در سال 1988 با استفاده از تکنولوژی فیلترهای فیزیکی و جاذب های اشعه  UV به بازار عرضه شد. سان سنس عنوان تجاری شرکت ایگو برای ضد آفتاب هایش است. بنا به ادعای شرکت ایگو ضد آفتاب سان سنس  SPF50 این برند با توان محافظتی PA++ در مقابل اشعه UVA و هم چنین فاقد چربی و ترکیبات جوش زای کومدوژنیک بوده و قادر به محافظت از پوست در برابر دو اشعه  UVA و UVB است.

کرم ضد آفتاب
برند کرم ضد آفتاب سان سنس

برند لدورا

ضد آفتاب مارک لدورا یکی از کرم های محافظتی مقاوم در مقابل پرتوهای مضر خورشید است. این محصول بخاطر داشتن ترکیبات موثر توانایی محافظت از پوست در برابر اشعه های مخرب و مضر خورشید یعنی امواج UVA  و UVB را به صورت همزمان داراست و هم چنین از ایجاد آسیب های سلولی ناشی از رادیکال های آزاد و پیری زودرس پوست پیشگیری می نماید و جلوی آفتاب سوختگی و التهاب پوست را می گیرد و نیز فاقد چربی بوده و سطح پوست را دچار حالت چرب و روغنی نمی کند.

کرم ضد آفتاب
برند ضد آفتاب لدورا

برند بیزانس

مارک بیزانس  Byzance یک شرکت فرانسوی است که انحصار تولید ضد آفتاب حاوی حلال آبی بجای روغن متعلق به این شرکت است. این برند ضد آفتاب های کرم پودری خود را در دو دسته: مناسب پوست خشک و حساس، و پوستهای چرب و مختلط تولید می کند. کرم پودرهای ضد آفتاب برند بیزانس در رنگ های بژ روشن، بژ نچرال، رز بژ و بژ طلایی تولید می شوند.

کرم ضد افتاب
کرم ضد آفتاب برند بیزانس

برند سی گل

این شرکت در سال 1369 بوسیله دکتر نصرالله اخوی تاسیس شد و یک شرکت تولیدی محصولات آرایشی و بهداشتی تحت عنوان تجاری سی گل می باشد. ضد آفتاب های تولید شرکت سی گل توان سازگاری با انواع پوست ها را دارد و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند. از لحاظ قیمتی ارزان قیمت بوده ولی در عین حال کیفیت خوبی هم دارد. در آزمایشات انجام گرفته از این محصول مشخص شده که این ضد آفتاب ها هیچ گونه افزودنی که باعث برهم خوردن هماهنگی ملانین های ناحیه اپیدرم پوست شود را ندارد.

برند های ضد افتاب
کرم ضد آفتاب برند سی گل

برند مدیسان

مدیسان نام تجاری کرم های ضد آفتاب جدید شرکت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی گل افشان آرایش است. تاریخ تاسیس این شرکت به سال 1373 بر می گردد. شرکت گل افشان محصولات تولیدی خود را با برندهای ثمین، مدیلن، لامینین، مدیپن و مدیسان به بازار مصرف عرضه می کند. مدیسان نام تجاری نسبتا جدید شرکت گل افشان آرایش و برند مخصوص کرم های ضد آفتاب این شرکت می باشد.  برند مدیسان ضد آفتاب های مخصوص انواع پوست اعم از خشک، چرب و مختلط را تولید و عرضه می کند.

کرم ضد افتاب
کرم ضد آفتاب برند مدیسان

 

مطلب مفید بود؟
4
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی