تهران

معرفی پک کاملی از برترین محصولات آرایشی مک

لیست برترین لوازم آرایش های مک
مک یکی از برترین و محبوب ترین برندهای لوازم آرایشی در دنیاست . برند مک از دیرباز محصولات خود را به بازار عرضه می کند . محصولات مک با ماندگاری و کیفیت بالایی که دارند ، توجه بسیاری از میکاپ آرتیست ها را به خود جلب می کند و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد .

مک یکی از برترین برندهای آرایشی و بهداشتی است که شهرت آن در سراسر دنیا زبانزد است . مک از دیرباز محصولات خود را به صورت پک کامل لوازم آرایشی mac و یا به صورت تک به بازار عرضه می کند . کیفیت و ماندگاری بسیار بالای محصولات برند مک باعث شده ، مورد توجه بسیاری از میکاپ آرتیست ها ، مدل ها ، بازیگران و بسیاری از مخاطبان خود قرار گیرد . واژه MAK برگفته از عبارت انگلیسی Makeup Artist Cosmetics و به معنی زیبایی میکاپ آرتیست می باشد . شرکت مک محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله رژ لب ، رژ گونه ، کرم پودر ، خط چشم ، ریمل ، کانسیلر و ... را وارد بازار می کند . در این بخش به معرفی بهترین پک کامل لوازم آرایشی مک می پردازیم .

 

پرایمر MAC Prep+ Prime Skin Base Visage
پرایمر MAC Prep+ Prime Skin Base Visage

معرفی پرایمر MAC Prep+ Prime Skin Base Visage

این پرایمر قرمزی صورت را از بین می برد ، پوست را درخشان جلوه می دهد و باعث افزایش ماندگاری آرایش می شود . این پرایمر سریعا جذب پوست می گردد و از پوست صورت در برابر آسیب های استفاده از لوازم آرایش جلوگیری می کند . از ویژگی های مهم این پرایمر می توان به سبک و ملایم بودن آن اشاره کرد .

 

کرم پودر MAC Studio Fix Fluid Foundation
کرم پودر MAC Studio Fix Fluid Foundation

معرفی کرم پودر MAC Studio Fix Fluid Foundation

این کرم پودر لکه های روی صورت را می پوشاند ، پوست صورت را یکنواخت و صاف نشان می دهد و با مات بودن خود رنگ پوست را طبیعی جلوه می دهد . این کرم پودر چربی های اضافی را جذب کرده و به مدت 8 ساعت روی صورت بدون تغییر باقی می ماند .

 

پنکک MAC Studio Fix Powder
پنکک MAC Studio Fix Powder

معرفی پنکک MAC Studio Fix Powder

این پنکک سریعا جذب پوست صورت شده و به مدت 7 الی 8 ساعت روی صورت بدون تغییر باقی می ماند . از کاربردهای مهم این پنکک می توان به فیکس کردن آرایش اشاره کرد .

 

اسپری MAC Prep+ Prime Fix Plus
اسپری MAC Prep+ Prime Fix Plus

معرفی اسپری MAC Prep+ Prime Fix Plus

ترکیبات این اسپری مرطوب کننده از ویتامین ها  و مواد معدنی مختلفی تشکیل شده است . فیکس پلاس پوست را خنک می کند ، قرمزی روی پوست را از بین می برد ، مرطوب کننده است و نقش یک آنتی بیوتیک را دارد . از این محصول بهداشتی می توان قبل یا بعد از آرایش استفاده کرد و با تمام پوست سازگاری دارد .

 

کرم ژله ای ابروی MAC
کرم ژله ای ابروی MAC

معرفی کرم ژله ای ابروی MAC

این کرم ابرو به صورت ژله ای است و از آن برای حالت دادن و فرم دهی ابرو استفاده می کنند . کرم ژله ای ابروی مک ضد آب است و ماندگاری آن به 8 الی 10 ساعت می رسد . برای استفاده از آن می توانید از فرچه زاویه دار استفاده کنید .

 

مداد چشم MAC Powerpoint Eyepencil
مداد چشم MAC Powerpoint Eyepencil

معرفی مداد چشم MAC Powerpoint Eyepencil

این مداد پر رنگ است و از آن برای کشیدن داخل و خارج چشم استفاده می کنند . دیگر نگران ریختن مداد چشم نباشید . از ویژگی های این مداد می توان به ماندگاری 7 ساعته و ضد آب بودن آن اشاره کرد . 

 

خط چشم MAC Liquid Last Eyeliner
خط چشم MAC Liquid Last Eyeliner

معرفی خط چشم MAC Liquid Last Eyeliner

با کمک فرچه ی باریک این خط چشم می توانید انواع خط چشم ها را بکشید . از ویژگی های مهم این خط چشم می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد . البته بعد از کشیدن خط چشم باید کمی صبر کنید تا خشک شود . دیگر نگران پاک شدن یا ریختن خط چشم خود نباشید . چون ماندگاری خط چشم مک به 12 ساعت می رسد .

 

ریمل MAC Extended Play Lash
ریمل MAC Extended Play Lash

معرفی ریمل MAC Extended Play Lash

این ریمل مک ضد آب بوده و ماندگاری آن به 16 ساعت می رسد . با استفاده از این ریمل می توانید حجم مژه های خود را افزایش دهید و همچنین آنها را بلندتر جلوه دهید . اگر لنز دارید ، نگران نباشید می توانید از این ریمل استفاده کنید .

 

رژ گونه قرمز MAC
رژ گونه قرمز MAC

معرفی رژ گونه قرمز MAC

رژ گونه قرمز مک یکی از زیباترین رژگونه های آن است که مات بوده و به راحتی روی پوست می نشیند . به اندازه از این رژ گونه استفاده کنید تا صورت شما طبیعی به نظر برسد .

 

پاک کننده آرایش مک
پاک کننده آرایش MAC Gently Off Eye And Lip Makeup Remover

معرفی پاک کننده آرایش MAC Gently Off Eye And Lip Makeup Remover

پاک کننده آرایش مک دارای آب و چربی است و از آن برای پاک کردن هر نوع لوازم آرایش ، حتی لوازم آرایش ضد آب نیز استفاده می کنند . همچنین اگر پوست صورت ملتهب شده باشد ، آن را تسکین می دهد .

 

در این مطلب برترین لیست لوازم آرایش مک در اختیار شما قرار گرفت . امیدواریم این مطالب راهنمای مناسبی جهت خرید لوازم آرایشی شما از برند مک باشد .

مطلب مفید بود؟
8
3
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی