تهران

کرم پودر شما چه مارکی هست

آشنایی با برندهای مختلف کرم پودر
کرم پودرها توسط برندهای مختلفی در دنیا تولید و عرضه می شوند شناخت برندهای مختلف تولید کننده کرم پودر می تواند راهنمای خوبی برای داشتن یک انتخاب خوب و یک خرید مطمئن باشد. در ادامه این مطلب تیجور قصدداریم شما را با برخی از برندهای مطرح در زمینه تولید محصولات آرایشی بویژه کرم پودر آشنا نماییم.

آشنایی با برندهای مختلف کرم پودر

کرم پودرها از جمله ی لوازم آرایشی مهم هستند که بدون استفاده از آنها آرایش تکمیل نشده و جلوه زیبایی نخواهد داشت. از کرم پودرها به عنوان زیر ساز و بیس آرایش استفاده می شود. در دنیا شرکت های مختلفی در زمینه تولید محصولات آرایشی و مراقبت از پوست فعالیت می کنند که محصولات خود را با برند ها و نام های تجاری گوناگون روانه بازار مصرفی می کنند. تیجور در ادامه این مطلب تعدادی از برند های معروف و معتبر تولید کرم پودر را معرفی می کند. 


کرم پودر برند اگزوویانس 

محصولات آرایشی و مراقبت از پوست برند Exuviance بیش از یک دهه سابقه فعالیت در صنعت زیبایی دارد. این شرکت توسط دو پزشک متخصص پوست در نیوجرسی آمریکا تاسیس شد که تمرکز آن مبتنی بر تولید و ارائه محصولاتی با زمینه درمانی طبیعی و ترمیم و احیای پوست و پیشگیری از پیری زودرس می باشد. این شرکت دارای محصولات متنوعی در حوزه لوازم آرایشی و زیبایی است که کرم پودر نیز یکی از آنهاست.
برند اگزوویانس کرم پودرهای طبی مناسب برای استفاده انواع مختلف پوست تولید می کند. این کرم پودر ها، فاقد چربی Oil Free، حاوی ترکیبات ضد چروک PHA، مرطوب کننده و ضد آفتاب با SPF15، مناسب برای استفاده در انواع مختلف پوست اعم از چرب و نرمال و جوش دار، سبک و دارای قابلیت پخش آسان، مقاومت بالا در مقابل آب و تعریق، ماندگاری بالا، دارای خواص پوشانندگی کامل و طبیعی و حاوی ویتامین E می باشند.

برندهای کرم پودر
برند کرم پودر اگزوویانس


کرم پودر برند لانکوم

لانکوم برند فرانسوی متعلق به لوراآل است که انواع محصولات آرایشی و مراقبت از پوست را تولید و ارائه می کند. یکی از محصولات شناخته شده برند لانکوم کرم پودرهای آن هستند که دارای  ویژگی هایی مانند پوشش دهی بالا، ماندگاری بالا و 24 ساعته، عدم ایجاد براقیت در پوست، پوشاندن کامل معایب پوست، ایجاد پوستی مخملی، حاوی رایحه ای بسیار مطبوع، مناسب بودن برای انواع مختلف پوست ها، SPF15 به منظور محافظت از پوست در مقابل آفتاب، فاقد چربی و هرگونه مواد شیمیایی و حساسیت زا می باشند

برندهای کرم پودر
کرم پودر برند لانکوم


کرم پودر برند too faced

کرم پودرهای برند توفیسد از محصولات پرطرفدار این برند می باشند که باعث ایجاد بافت نرم و ابریشمی در پوست می شوند این مارک از کرم پودرها بافت سبک و لطیفی دارند که استفاده از آن باعث داشتن ظاهری طبیعی در فرد می شود. هم چنین این محصول دارای پمپ با کیفیتی است که منجر به استفاده و کاربرد آسان آن می گردد. از ویژگی های اصلی کرم پودرهای برند توفیسد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
پوشش دهی مناسب و یکدست، داشتن بافتی نرم و سبک، ماندگاری بالای 16 ساعت، دارای تاییدیه از طرف آزمایشگاههای پوست، تنوع در رنگ بندی، بدون ماسیده شدن و مناسب بودن برای استفاده در پوستهای خشک و حساس.

برند های کرم پودر
کرم پودر برند توفیسد


برند کرم پودر رمی رز

رمی رز (Remi Roos)یک برند ایتالیایی تولید کننده  محصولات آرایشی و مراقبت از پوست هست. کرم پودرهای تولیدی این برند دارای کیفیت بالایی هستند. بافت سبک و نرمی دارند. در عین حال از خاصیت پوشش دهی بالایی برخوردارند از ویژگی های کرم پودرهای برند رمی رز ضد تعریق و ضد آب بودن، پوش دهی یکدست و عالی، ماندگاری بالا، با خاصیت ایجاد نمای مات برای پوست، حاوی آنتی اکسیدان و افزایش شادابی و لطافت پوست را می توان نام برد. کرم پودرهای برند رمی رز هم چنین دارای رنگ بندی بوده و نیز به نسبت پوستهای مختلف انواع متفاوتی دارند.

برندهای کرم پودر
کرم پودر برند رمی رز


برند کرم پودر لورآل

اورال یا لورآل  نام شرکت فرانسوی است که با سابقه ای بیش از صدسال در حوزه تولید محصولات آرایشی و زیبایی فعالیت می کند. این برند را یک شیمیدان فرانسوی به نام شولر که ابداع کننده اولین رنگ موی شیمیایی نیز شناخته می شود تاسیس کرده که بعدها نام تجاری محصولات تولیدی خود را از نام "شرکت رنگ موی بی ضرر فرانسوی" به اورال تغییر داد. 
برند لورال کرم پودرهای متنوعی تولید می کند که هر کس می تواند به نسبت نوع و جنس پوست خود، کرم پودر مناسب پوست خود را تهیه کند. ویژگی بارز این کرم پودرها خاصیت آبرسانی آنهاست. کرم پودرهای لورآل هم چنین به خاطر تنوع رنگی که دارند به راحتی با رنگ پوست و بافت آن هماهنگ شده و رنگ دانه های ریز آنها به خوبی روی سطح پوست پخش می شوند. کرم پودرهای این برند علاوه بر داشتن قدرت پوشش دهی بالا، دارای SPF17 برای حفاظت از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید هستند.

برندهای کرم پودر
کرم پودرهای برند لورآل


کرم پودر برند مک

برند مک یکی از برندهای معروف و پرطرفدار در زمینه تولید محصولات آرایشی و زیبایی محسوب می شود. مک یک محصول آمریکایی است که انواع مختلفی از کرم پودرها را در رنگ بندیهای متنوعی ارائه می دهد. و به دلیل طیف وسیع تولیدات این برند شما می توانید نوع کرم پودر متناسب با پوست خود را به راحتی تهیه کنید. کرم پودرهای برند مک از پوشش دهی بسیار بالایی برخوردارند که استفاده از آنها منجر به یکدست شدن پوست می شود. 
کرم پودرهای مک همچنین حالت مات به پوست می دهند که این قابلیت یک ویژگی پرطرفدار درمیان بانوان است. مک به دلیل ترکیبات بکار رفته در کرم پودرهایش بخوبی این خصوصیت را بر روی چهره ایجاد می کند. مک تولید کننده کرم پودرهایی با کیفیت بسیار بالاست. 
بافت سبک، پوشانندگی بالا، ماندگاری بسیار خوب، حذف چربی های موجود در پوست، حالت نرم کنندگی و لطافت بخشی به پوست، بافت مخملی، دادن حالت مات به پوست و دارا بودن پودر مخصوص برای تنفس پوست از ویژگی های کرم پودرهای برند مک هستند.

کرم پودر
کرم پودر برند معروف مک


کرم پودر برند وت اند وایلد

وت اند وایلد یک برند آمریکایی است که در سال 1979 در شهر لس آنجلس تاسیس شده است. این برند محصولات آرایشی و زیبایی خودر را متناسب با نیاز و سلایق گروهای سنی مختلف و افراد با انواع متفاوت پوست تولید و عرضه می کند. 
این برند کرم پودرهای خود را به صورت اختصاصی برای جلوگیری از سفید شدن چهره در عکس ها فرموله و تولید کرده است. از جمله از مشخصات کرم پودرهای این برند می توان به این موارد اشاره کرد: دارای قدرت پوشانندگی متوسط رو به بالا، قیمت مناسب، دارای خاصیت فتو فوکوس، دارای بافت مایع و سبک، داشتن رایحه مطبوع، فرمولاسیون عالی، کوچک کردن منافذ پوست، مناسب برای پوستهای مختلط، چرب و نرمال، فاقد پارابن.

کرم پودر
کرم پودر های برند وت اند وایلد


کرم پودر برند Inglot 

برند اینگلوت آمریکایی یکی از شرکت های تولید محصولات آرایشی و زیبایی است که دارای فروشگاههای متعددی در کشورهایی مانند آمریکا، بریتانیا، آلمان، کانادا و ... است. بیشتر تولیدات این برند شامل لوازم آرایشی و گریم می شوند. 
کرم پودرهای این برند از طیف وسیعی از رنگ برخوردارند و شما متناسب با رنگ پوست خود می توانید کرم پودر مناسب خود را تهیه کنید.

برند های مختلف کرم پودر
کرم پودر برند اینگلوت


کرم پودر کاپرا

برند کاپرا برندی ایرانی است که در 1389 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات آرایشی و زیبایی شروع کرده است. می توان محصولات تولیدی این برند را از لحاظ داشتن کیفیت بالا با نمونه های اروپایی قابل مقایسه دانست. محصولات برند کاپرا دارای تمام مجوزهای بهداشتی هستند. این برند محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه مرغوب اروپایی تولید و عرضه می کند.
در تولید کرم پودرهای کاپرا از آب چشمه های دریایی، عصاره جوجوبا، سدیم، منیزیم، عسل و مواد تقویتی پوست و رنگدانه های سه بعدی فوتوکرومیک استفاده می شود. 
محافظت از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید، پوشش دهی بسیار قوی؛ تقویت کنندگی پوست، مناسب برای انواع مختلف پوست، دارای بافت سبک، خاصیت رطوبت رسانی فوق العاده، قابلیت جذب بسیار سریع، قیمت مناسب، بافت نرم و یکدست و فاقد چربی بودن از خصوصیات عمده کرم پودرهای برند کاپرا هستند.

برند های کرم پودر
کرم پودر برند کاپرا


کرم پودرهای برند مکسی بل

برند مکسی بل برندی کره ای است که زمینه فعالیتش تولید محصولات آرایشی و زیبایی است. محصولات این برند به واسطه کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازارهای ایرانی از جایگاه خوبی برخوردار است. این شرکت در ایران نماینده انحصاری دارد.
کرم پودرهای برند مکسی بل در انواع بسته بندیها و مناسب با انواع مختلف پوست موجود هستند و هم چنین براساس رنگ پوست نیز دسته بندی می شوند و برای هر جنس و رنگ پوستی می توان کرم پودر مناسب این برند را تهیه کرد. کرم پودرهای برند مکسی بل فاقد چربی هستند.

برندهای کرم پودر
کرم پودر مکسی بل


کرم پودر برند مکس فکتور

برند مکس فکتور توسط فردی روسی به نام مکس فاکتور تاسیس شده، محصولات تولید شده توسط این شرکت به دلیل کیفیت بالا و هم چنین به خاطر استفاده هنرمندان هالیوودی از محصولات این برند گسترش و محبوبیت قابل قبولی یافتند و بر همین اساس مکس فاکتور لقب "پدر آرایش مدرن دنیا" را  به خود اختصاص داد.
این برند معروف امروزه در سراسر دنیا نمایندگی فروش داشته و محصولاتش بیشتر شامل انواع کرم پودر، پنکیک، ریمل، رژگونه و سایر اقلام آرایشی می شود.
کرم پودرهای این برند در انواع مختلف و به منظور یک آرایش و گریم حرفه ای با استفاده از مواد معدنی تولید شده اند که بکارگیری آنها در ترکیبات این محصول باعث ایجاد بافت سبکی در آنها شده و یک آرایش یکدست و با ماندگاری بالا را برای شما به ارمغان می آورند.

برندهای کرم پودر
کرم پودر برند مکس فکتور


کرم پودر برند میبلین

برند میبلین (MAYBELLINE) یک برند شناخته شده آمریکایی است که در سال 1915 بوسیله کارآفرین 19 ساله ای بنام  Thomas Lyle Williams تاسیس شده و اولین محصول آن ریملی با نام Cake Mascara بود. 
کرم پودرهای میبلین از بافتی سبک و نرم برخوردارند و به راحتی جذب پوست شده و تمام منافذ باز آن را پوشش می دهند. کرم پودرهای این شرکت فاقد چربی و بدون عطر و اسانس هستند.

برندهای مختلف کرم پودر
کرم پودر برند میبلین


کرم پودر برند استی لادر

کمپانی استی لادر یکی از معروفترین کمپانی ها در زمینه تولید لوازم آرایشی بویژه کرم پودر است. این برند انواع مختلفی از کرم پودرها را متناسب با پوست های مختلف تولید و عرضه می کند. کرم پودرهای این برند دارای پوشش دهی فوق العاده ای هستند. برخی از کرم پودرهای تولیدی برند استی لادر جنبه درمانی برای پوستهای خشک و حساس را دارند. 
سبکی و پوشش عالی، فاقد عطر و بو اسانس بودن، داشتن SPF10 برای محافظت پوست از اشعه های مضر خورشید و ماندگاری بالا و ضد تعریق بودن از خصوصیات عمده کرم پودرهای برند استی لادر می باشند.

کرم پودر برند استی لادر
کرم پودر برند استی لادر


کرم پودرهای برند کنسی

محصولات آرایشی زیبایی کنسی با استفاده از مواد اولیه فرانسوی تولید می شوند که شرکت تولیدی آن با نام فروغ آریا گستر و کارخانه این شرکت واقع در شهر آرام سمنان است. 
کرم پودرهای کنسی علاوه بر قیمت مناسب و فاقد چربی بودن، آرایش صاف و یکدستی را  برای پوست شما به ارمغان می آورند. از ویژگی های عمده این کرم پودرها می توان به ضد آب بودن، ماندگاری بالا، داشتن ویتامین E که موجب رطوبت رسانی به پوست می گردد اشاره کرد.

کرم پودر
برند کرم پودر ایرانی کنسی


کرم پودرهای برند گاش

برند گاش یک برند دانمارکی تولید کننده محصولات آرایشی زیبایی با سابقه ای بیش از 50 سال است و امروزه به عنوان یکی از برندهای لوازم آرایشی مطرح شناخته می شود. در زمینه تولید کرم پودر، برند گاش محصولات متنوعی متناسب با انواع مختلف پوست دارد.
کرم پودرهای برند گاش علاوه بر کیفیت خوب، ماندگاری بالا، مات بودن، آبرسانی و تغذیه پوست، دارای SPF10  به منظور محافظت از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید نیز هستند، هم چنین به خاطر دارابودن گلیسیرین در ترکیبات خود، باعث مرطوب نگه داشته شدن پوست می شوند، پوشش دهی طبیعی و یکنواخت هم از جمله خصوصیات این کرم پودرها است.

برندهای مختلف کرم پودر
کرم پودر برند گاش


کرم پودر اکتی پور

برند اکتی پور محصول کشور فرانسه است که بیشتر با کرم پودرهای ضد جوش خود شناخته می شود که این کرم ها جنبه بیشتر درمانی دارند ولی در عین حال از قابلیت پوشش دهی خوبی نیز برخوردارند و با کنترل ترشح چربی در پوست به درمان آکنه و جوش ها کمک می کند. دارای تناژ رنگی و تیره برای رنگ پوست های مختلف هستند وهم چنین ویتامینه بوده و پوست را بطور کامل تغذیه می کند.

برند های کرم پودر
برند کرم پودر اکتی پور


کرم پودر درماکول

کرم پودرهای درماکول یکی از محصولات ویژه با قدرت پوشانندگی بالا در دنیا به شمار می آیند. از این کرم پودرها برای پوشش دهی به عیوب صورت بازیگران در هالییود نیز استفاده می شود. این محصول حاوی 30 گرم کرم کاور با قابلیت پوشش بسیار بالاست.
 ضد حساسیت و ضد آب بودن، داشتن 50 درصد رنگدانه برای پوشش کامل پوست، مناسب برای پوشاندن تیرگیهای موجود در زیر چشم، پوشش دهی کامل به جوش ها و کبودیها و حتی تتوها، تنوع در رنگبندی، مناسب برای استفاده در انواع پوستها و گریم حرفه ای از جمله ی ویژگی های کرم پودر برند درماکول هستند.

کرم پودر درماکول
برند کرم پودر درماکول


 

مطلب مفید بود؟
5
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی