تهران

در مورد کرم ضد آفتاب سینره بیشتر بدانیم

معرفی برند ضد آفتاب سینره
سینره یکی از این برند های ایرانی تولید محصولات مراقبت از پوست هست که در این مقاله به اختصار به شرح ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

در مورد کرم ضد آفتاب سینره بیشتر بدانیم

استفاده منظم از ضد آفتاب ها همواره مورد تاکید متخصصان پوست برای محافظت از پوست در مقابل امواج مضر نور خورشید بوده است. تنوع زیاد در برندهای تولید کننده ضد آفتاب تا حدودی باعث سردرگمی در انتخاب شما می شو.د ما در این مقاله سعی در معرفی و بررسی کرم ضد آفتاب سینره خواهیم داشت.

معرفی برند سینره

تولید و عرضه محصولات مراقبت از پوست برند سینره در سال 1376 بوسیله شرکت طبیعت زنده انجام شد. برند سینره در سال 1388 به عنوان برند برتر انتخاب گردید. استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و گیاهی و ارگانیک در تولید محصولات این برند یکی از رمزهای موفقیت این شرکت است. این شرکت علاوه برضد آفتاب در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و موی دیگری همچون شامپو، نرم کننده، کرم دور چشم و غیره نیز فعالیت دارد.

معرفی برند سینره
کرم های ضد آفتاب برند سینره

انواع ضد آفتاب های برند سینره

 

کرم ضد آفتاب رنگی سینره با SPF60+

این کرم سینره در دو رنگ مختلف و مناسب برای استفاده  پوست های چرب است. این محصول با داشتن قابلیت پوشانندگی قوی مانند یک سد دفاعی مانع نفوذ اشعه های مضر UV خورشید می شود. این سری از ضد آفتاب های سینره دارای مواد جاذب چربی هستند و به همین دلیل باعث مات دیده شدن پوست می شوند. این کرم یک گزینه مناسب برای پوست های چرب و مستعد آکنه محسوب می شود. ترکیبات بکار رفته در ضد آفتاب های سینره اغلب گیاهی هستند. از ویژگی های بارز کرم ضد آفتاب رنگی SPF60+ می توان فاقد پارابن بودن، مات کننده، پوشانندگی قوی، محافظت بالا در مقابل امواج UVB  و  UVA و مناسب برای پوست های چرب و مستعد آکنه را نام برد.

برند ضد آفتاب سینره
کرم ضد آفتاب رنگی سینره با SPF60+

ضد آفتاب سینره SPF40+ مخصوص آقایان

پوست آقایان بیشتر از بانوان در معرض انواع آلودگی ها و نور آفتاب و امواج مضر آن قرار دارد. بنابراین مردان نیز باید از پوست خود با استفاده از ضد آفتاب ها مراقبت کنند. سینره کرم ضد آفتاب +SPF40 خود را مختص استفاده در پوست آقایان تولید و روانه بازار مصرف کرده است این کرم علاوه بر محافظت عالی پوست در مقابل اشعه های UV خورشید، به دلیل دارا بودن عصاره مورینگا، قابلیت دفع آلودگی های محیطی را نیز دارد. این کرم از ساختار بسیار سبکی برخوردار است و به آسانی جذب پوست می شود و ضد آب، فاقد چربی و بدون رنگ است.

معرفی برند ضد آفتاب
کرم ضد آفتاب سینره مخصوص آقایان

کرم ضد آفتاب SPF50+ بدون رنگ

این نوع از کرم های ضد آفتاب تولید برند سینره را می توان یک گزینه مناسب برای پوست های چرب و مستعد آکنه دانست چون بافت بسیار سبکی دارند و سرعت جذب آنها هم بالاست. و دارای خاصیت مات کنندگی، محافظت قوی در مقابل امواج UV خورشید، کاهش احتمال ایجاد لکه های پوستی ناشی از تابش نور خورشید، جلوگیری از پیری زودرس پوست و فاقد پارابن هستند.

برند ضد آفتاب سینره
کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره spf50+

کرم ضد آفتاب رنگی سینره SPF30+

کرم ضد آفتاب سینره SPF30+ دارای قدرت پوشانندگی در حد یک کرم bb هست. این کرم مضاف بر حفاظت پوست از پرتوهای UV، باعث دفع امواج مادون قرمز خورشید نیز می شود. به همین جهت باعث پیشگیری از بروز چین و چروک و پیری زودرس پوست می گردد. این کرم دارای ویتامین E هم هست که وجود آن باعث دفع رادیکال های آزاد از پوست می شود، از دو رنگ طبیعی و بژ برخوردار است. از ویژگیهای دیگر این کرم می توان ضد التهاب و فاقد پارابن بودن، بافت سبک و دارای ترکیبات گیاهی را نام برد.

برند ضد آفتاب سینره
کرم ضد آفتاب رنگی سینره spf30+

کرم ضد آفتاب بدون رنگ سینره با SPF30+

این کرم بخاطر داشتن ترکیبات معدنی و گیاهی برای افرادی با پوست حساس مناسب است هم چنین از این کرم می توانید روی پوست کودکان نیز استفاده کنید. این محصول دارای کارایی بالا برای جلوگیری از التهاب و قرمزی پوست است. کرم ضد آفتاب فوق بخاطر دارا بودن ویتامین E باعث تامین رطوبت مورد نیاز برای پوست های حساس می شود. این کرم نیز فاقد پارابن بوده و سبک است و سریعا جذب پوست می شود.

برند ضد آفتاب سینره
کرم ضد آفتاب سینره بدون رنگ spf30+

کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره با SPF60+

کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره دارای قدرت پوشندگی بالایی برای پوست های نرمال و خشک هست. این کرم علاوه بر کارکرد اصلی خود یعنی محافظت از پوست در مقابل امواج UV خورشید، مانع ایجاد لک و کک و مک در پوست هم می شود. هم چنین ضد آب بوده و از تعریق پوست جلوگیری می نماید.

برند ضد افتاب سینره
کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره با SPF60+

کرم ضد آفتاب رنگی سینره SPF50+

نوع رنگی ضد آفتاب سینره با عیار حفاظتی 50 قابل استفاده در انواع پوست هاست و با قدرت امواج UV خورشید را جذب می کند ایجاد حس سنگینی بر روی پوست نمی کند دارای خاصیت ضد لک و فاقد چربی است.

برند ضد آفتاب سینره
کرم ضد آفتاب رنگی سینره SPF50+

ضد آفتاب های سینره از تنوع زیادی برخوردار است و با توجه به نوع پوست خود، خرید ضد آفتاب سینره را می توانید از داروخانه ها و برخی فروشگاههای معتبر از سراسر کشور تهیه نمایید. قیمت کرم ضد افتاب سینره نیز نسبت به برندهای مشابه خارجی بسیار مناسب بوده و از کیفیتی مناسبی نیز بر خوردار هستند.

مطلب مفید بود؟
4
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی