تهران

در مورد کرم ضد آفتاب الارو بیشتر بدانیم

معرفی برند کرم ضد آفتاب الارو
استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب یکی از برنامه های روتین مراقبت از پوست است. امروزه بازار خرید و فروش کرم های ضد آفتاب از تنوع زیادی برخوردار است و برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. برای داشتن انتخاب و خرید کرم ضد آفتاب مناسب، باید نسبت به برندهای تولید کننده این محصولات آشنایی داشته باشیم.

کرم ضد آفتاب الارو 

الارو - Ellaro - یک برند متولد شده در فرانسه است که  در سال 2007 در شهر آنژه کشور فرانسه تاسیس گردید و در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست با شعار " الهام بخش زیبایی "  و با استفاده از بهترین مواد اولیه فعالیت دارد. الارو بیش از یک دهه سابقه تولید محصولات مراقبت از پوست را دارد و استراتژی راهبردی الارو پوشش بازارهای جهانی بوده که در راستای همین راهبرد کارخانه هایی در کانادا و سوئیس تاسیس کرده است.

این برند با توجه به کیفیت بالای محصولاتش در ایران طرفداران زیادی دارد و محصولات الارو جزء محصولات حرفه ای محسوب می شوند و در طیف وسیعی در انواع متنوع برای سازگاری با پوست های مختلف به بازارهای جهانی تولید و عرضه می شوند. کرم های ضد آفتاب الارو دارای تنوع در حجم و SPF ها هستند و اکثر ضد آفتاب های تولید این برند چندکاره می باشند و افراد می توانند بسته به نوع پوست خود  کرم مناسب خود را تهیه نمایند. ضد آفتاب های الارو از سطح پوشش دهی بالایی برای پوست برخوردارند. هم چنین به دلیل کیفیت بالا برای پوستهای حساس هم عملکرد خوبی دارند و ایجاد حساسیت نمی کنند.

برند الارو
ضد آفتاب الارو

راه های تشخیص ضد آفتاب اصل الارو از نوع تقلبی آن

به دلیل محبوبیت برند الارو در ایران امکان سوء استفاده و وجود کرم های تقلبی زیاد است. بنابراین با توجه به اطلاعاتی که در ذیل ذکر می شود می توان به تشخیص اصل یا تقلبی بودن کرم پی برد:

روی بدنه کرم های ضد آفتاب الارو برچسبی که شماره رنگ کرم را نشان بدهد درج نشده است.

ضد آفتاب های برند الارو که از پوشش بالایی برخوردارند فقط در  SPF25 و SPF30 و SPF50 موجود می باشند.

در نوع تقلبی کرم ضد آفتاب الارو عبارت  all skin types با قسمت لبه تیوپ کرم دارای فاصله زیادی است که در کرم های اصل این گونه نیست.

درب تیوپ کرم ضد آفتاب با SPF50 در نوع اصل آن بزرگ بوده و درب تیوپ کرم در SPF30 و SPF25 کوچکتر است.

کرم ضد آفتاب  SPF50 الارو از حیث رنگ های موجود تحت عنوان  Tinted fence و Tinted Claire عرضه شده است.

 

انواع کرم ضد آفتاب الارو

ضد آفتاب الارو با پوشش کرم پودر SPF25

این ضد آفتاب الارو دارای پوششی برابر با کرم پودر است. و به خاطر داشتن بافت سیلیکونی حالت ابریشمی در پوست ایجاد می کند. همچنین این ضد آفتاب از دوام و ماندگاری بالایی بر روی پوست برخوردار بوده و رطوبت طبیعی پوست را حفظ می نماید. میزان بالای حفاظت از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید و داشتن فیلترهای پیشرفته UVA و UVB، ضد تعریق بودن و داشتن مقاومت در برابر آب، دارای ترکیبات هیالورونیک اسید، داشتن ویتامین E برای حفاظت از پوست در مقابل رادیکال های آزاد و آلودگی هوا، پوشش دهی بالا برای پوشاندن لک های پوستی و مناسب برای افراد با بیماریهای پوستی مانند ویتیلیگو و ...، از دیگر ویژگی های کرم های ضد آفتاب الارو است که این کرم را به عنوان گزینه مناسبی برای استفاده  مورد تایید قرار می دهد.

برند الارو
کرم ضد آفتاب الارو با spf25

ضد آفتاب فاقد چربی SPF30  الارو

این کرم ضد آفتاب برند الارو خاصیت محافظتی از پوست در مقابل پرتوهای مضر خورشید را داراست. هم چنین بخاطر داشتن سالیسیک اسید برای پوست های حساس و مستعد آکنه مناسب بوده و پوشش ماتی در پوست ایجاد می کند و از پوشش دهی بالایی در سطح کرم پودر برخوردار است. از ویژگی های دیگر این ضد آفتاب می توان به کنترل میزان چربی پوست، دوام و ماندگاری بالا، ضد تعریق و مقاوم در مقابل آب اشاره کرد.

ضد آفتاب فاقد چربی الارو
کرم ضد آفتاب فاقد چربی الارو با  SPF30
 

ضد آفتاب  SPF50 الارو

این نوع از ضد آفتاب های برند الارو هم دارای خاصیت حفاظتی از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید با استفاده از فیلترهای پیشرفته محافظتی UVA  و  UVB هستند. و بخاطر دارا بودن SebomineSB12 از خاصیت متعادل سازی پوست برخوردار بوده و از ایجاد آکنه در پوست جلوگیری می کند. دیگر ویژگی های این کرم عبارتند از: ضد التهاب و برافروختگی ناشی از تابش نور خورشید، مات کننده پوست و ریز کرن منافذ باز پوست، خواص آنتی باکتریال و حفاظت از پوست در برابر آلودگی هوا، ضد حساسیت.

کرم ضد آفتاب الارو با SPF50
کرم ضد آفتاب الارو با SPF50

 

ضد آفتاب بدون رنگ الارو

برند الارو همانند سری رنگی ضد آفتاب هایش در ضد آفتاب های بدون رنگ نیز از انواع عیار حفاظتی  SPF های مختلفی استفاده کرده و به لحاظ کیفی و حفاظتی تفاوتی با نوع رنگی آن وجود ندارد و وجه تمایز آنها فقط رنگ آنهاست. کرم های ضد آفتاب بدون رنگ الارو همانند نوع رنگی، برای انواع مختلف پوست تولید و عرضه می شوند.

کرم ضد آفتاب بدون رنگ الارو
کرم ضد آفتاب بدون رنگ الارو

علاوه بر ضد آفتاب های رنگی و بدون رنگ الارو ضد آفتاب های ضد لک الارو نیز وجود دارند که قابلیت آن در کاهش انواع کک و لک هایی با منشا جای جوش، نور خورشید، بالا رفتن سن و بارداری آن را از سایر محصولات الارو متمایز کرده است.

 ضد لک الارو
 ضد لک الارو

قیمت ضد آفتاب الارو با عنایت به اینکه یک محصول وارداتی است و با در نظر گرفتن نوسانات ارز و وجود انواع تقلبی آن قیمت ثابتی ندارند و باید برای اطمینان خاطر و خرید مطمئن از فروشگاههای معتبر خرید کنید.

مطلب مفید بود؟
32
6
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی