تهران

لیست پرفروش ترین لوازم آرایشی لانکوم

خرید لوازم آرایشی لانکوم
برند لانکوم متعلق به یک شرکت فرانسوی است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد . در سال 1964 شرکت لانکوم توسط شرکت معروف دیگری به نام لورئال خریداری شد . به همین دلیل لانکوم از زیرمجموعه های لورئال شناخته می شود .در اینجا با پرفروش ترین لیست لوازم آرایشی لانکوم آشنا شوید.

لانکوم یکی از معروف ترین شرکت های فرانسوی تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد . از جمله فعالیت های این شرکت می توان به تولید لوازم آرایش ، عطر و ادکلن ، ساخت محصولات مراقبت از پوست و رنگ مو اشاره کرد . در سال 1935 شخصی به نام آرماند پتیژن شرکت لانکوم را تاسیس نمود . سپس در سال 1964 شرکت لورئال آن را خرید . به همین دلیل لانکوم را از زیرمجموعه های شرکت لورئال می شناسند . دفتر مرکزی برند لانکوم در شهر زیبای پاریس است . امروزه محصولات این شرکت به صورت پک کامل لوازم آرایشی لانکوم و یا به صورت تک در سراسر دنیا به فروش می رسد . در ادامه ی این بخش قصد داریم تا شما را با پرفروش ترین محصولات و لوازم آرایش لانکوم آشنا کنیم .


معرفی محصولات مراقبت از پوست برند لانکوم

متخصصان پوست در کنار آرایشگران ماهر محصولات مراقبت از پوست لانکوم را تولید می کنند . بسیاری از پزشکان برای درمان بیماری های پوستی بیماران خود محصولات لانکوم را تجویز می کنند . افزایش کیفیت محصولات مهم ترین هدف شرکت لانکوم است . برند لانکوم برای از بین بردن چین و چروک ، بر طرف کردن لکه های پوست و تولید ضد آفتاب های موثر و قوی تصمیم گرفت ، سرم هایی به نام Dreamtone بسازد . این سرم ها در سه رنگ روشن ، ملایم و تیره به بازار عرضه می شوند تا با رنگ پوست های مختلف سازگاری داشته باشند .

 

معرفی سرم‌ Dreamtone لانکوم
معرفی سرم‌ Dreamtone لانکوم

سرم‌ Dreamtone 

این سرم دارای ویتامین E و فرولیک اسید است . ترکیبات این سرم باعث رفع خستگی می شود ، کدرشدگی های پوست را از بین می برد ، از پوست شما در مقابل اشعه های خطرناک محافظت می کند و پوست شما را سالم و درخشان می سازد .

 

معرفی سرم ژنیفیک لانکوم
معرفی سرم ژنیفیک لانکوم

سرم ژنیفیک Advanced Youth Activating Serum 

این سرم پوست شما را شفاف ، زیبا و براق می کند و باعث جوان سازی پوست شما می شود . کافی است 7 روز به طور مدام از این سرم استفاده کنید .

 

معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی لانکوم

برند لانکوم محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیتی را نیز به بازار عرضه می کند .

 

معرفی کرم پودرهای لانکوم
معرفی کرم پودرهای لانکوم

کرم پودر

لانکوم کرم پودرهای متنوعی مانند :
Teint cushion
 Teint 24 Hour Long Wear Foundation 
Foundation Stick
Nude Miracle 
و Teint Visionnare Foundation به بازار عرضه می کند ، تا برای هر نوع و رنگ پوست مناسب باشد .

 

معرفی ریمل هیپنوز لانکوم
معرفی ریمل هیپنوز لانکوم

ریمل هیپنوز

ریمل هیپنوز از پرفروش ترین ریمل های لانکوم است . این ریمل مژه ها را بلندتر و پرپشت تر جلوه می دهد . ریمل هیپنوز دارای ویتامین B5 است . بعد استفاده از این ریمل دیگر نگران ریزش و سیاه شدن زیر چشم های خود نباشید .

 

معرفی رژ لب لانکوم
معرفی رژ لب لانکوم

رژ لب

رژلب  Matte shaker Liquid lipstick از رژ لب های پرفروش برند لانکوم است که برای فصل های گرم سال (بهار و تابستان) در نظر گرفته شده است . از ویژگی های این رژ لب می توان به پیگمنت بالا ، مات و سبک بودن آن اشاره کرد . رنگ های این رژ لب ها شاد و جذاب هستند .


معرفی عطر و ادکلن لانکوم

عطرهای این برند محبوبیت بسیاری در سراسر دنیا دارد . از ویژگی های بارز عطر و ادکلن های لانکوم می توان به ماندگاری بالا ، رایحه های عالی و کیفیت بالا اشاره کرد . از پرفروش ترین عطرهای لانکوم می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

معرفی عطر میراکل Miracle Secret لانکوم
معرفی عطر میراکل Miracle Secret لانکوم

عطر میراکل Miracle Secret 

عطر میراکل طبع ملایم و شیرینی دارد و از عطرهای زنانه برند لانکوم است . نت های این عطر برگرفته از یاس ، کهربا و مگنولیا می باشد و برای فصل های گرم سال (بهار و تابستان) مناسب است .

 

معرفی عطر لا ویه بل La Vie Est Belle لانکوم
معرفی عطر لا ویه بل La Vie Est Belle

عطر لا ویه بل La Vie Est Belle

عطر لا ویه بل از عطرهای زنانه برند لانکوم است و بخاطر رایحه ی شیرینی که دارد ، برای فصل های سرد سال مناسب است . ماندگاری بالا از ویژگی های بارز این عطر است .

 

معرفی عطر تروزر میدنایت لانکوم
معرفی عطر تروزر میدنایت لانکوم

عطر تروزر میدنایت Tresor Midnight Rose

این عطر طبع خنک و شیرینی دارد و در سال 2011 به بازار عرضه شد . نت های عطر تروزر میدنایت برگرفته از رز بری ، مشک و گل سرخ می باشد . این عطر انتخاب مناسبی برای فصل های پاییز و زمستان است .

 

معرفی عطر تروزر این لاو لانکوم
معرفی عطر تروزر این لاو لانکوم

عطر ترزور این لاو Tresor In Love 

این عطر زنانه در سال 2010 تولید شد . ساختار رایحه ی آن برگرفته از گل ، میوه است . این عطر طبع خنک و شیرینی دارد . به همین دلیل برای روزهای خنک فصل بهار مناسب است .

 

معرفی عطر زنانه ترزور لانکوم
معرفی عطر زنانه ترزور لانکوم

عطر زنانه ترزور Lancome Tresor

این عطر طبع شیرینی دارد و از ماندگاری بالایی برخوردار است . نت های آغازی عطر زنانه ترزور شامل هلو ، آناناس ، گل سوسن کوهی ، گل رز ، شکوفه زردآلو ، یاس بنفش و برگاموت می باشد . نت های میانی از گل یاس ، گل رز ، گل هلی تروپ و گل زنبق تشکیل شده است . عنبر ، مشک ، وانیل ، زردآلو ، صندل و هلو از نت های پایانی آن هستند .

 

معرفی عطر لا نویی تریزوق لانکوم
معرفی عطر لا نویی تریزوق لانکوم

عطر لا نویی تریزوق Lancome La Nuit Tresor

عطر لا نویی تریزوق شیرین است و ساختار رایحه آن از میوه تشکیل شده است . ویژگی بارز این عطر ماندگاری بالای آن است و برای شب های طولانی مدت زمستانی مناسب می باشد .

 

معرفی عطر لا ویه بل لکلات لانکوم
معرفی عطر لا ویه بل لکلات لانکوم

عطر لا ویه بل لکلات La Vie Est Belle L’Éclat

لا ویه بل لکلات از عطرهای خوشبو و زنانه نسبتا جدید است و طبع شیرینی دارد . ساختار رایحه ای این عطر برگرفته از شکوفه های درخت پرتقال می باشد .

 

از آن جایی که لوازم آرایش لانکوم طرفدارای بسیاری در سراسر دنیا دارد . به همین دلیل در این مطلب پرفروش ترین لیست لوازم آرایشی لانکوم در اختیار شما قرار دادیم . امیدواریم از خواندن مطالب این بخش لذت برده باشید .

مطلب مفید بود؟
3
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی