تهران

با بهترین ادکلن های زنانه آشنا شوید + عکس

معرفی بهترین ادکلن های زنانه
همه ی خانم های شیک پوش و خوش سلیقه به دنبال بهترین ادکلن های زنانه هستند که علاوه بر رایحه ی بی نظیر ، ماندگاری بالایی داشته و بوی آنها محیط اطراف را اشغال کند . در این مطلب قصد داریم که به شما بهترین عطرها و ادکلن های زنانه را پیشنهاد دهیم ، پس با ما همراه باشید .

همه ی ما می دانیم ، خریدن عطر و ادکلن زنانه امری سلیقه ای است و کار ساده ای نمی باشد . رایحه ای که عطر و ادکلن های زنانه دارد ، نشانه ی شخصیت اوست و توجه دیگران را به خود جلب می کند . برای این که بتوانیم بهترین ادکلن یا عطر زنانه را انتخاب کرده و سپس خریداری کنیم ، باید یکسری نکات را هنگام خرید رعایت کنیم . اول از همه رایحه بسیار اهمیت دارد . عطر و ادکلنی را انتخاب کنید که ساختار رایحه ی آن از گل ، میوه یا چوب تشکیل شده است و دوم میزان غلظت را در نظر بگیرید . ترتیب غلظت عطر و ادکلن از راست به چپ عبارتند از : ادوتویلت ، ادوپرفیوم و پرفیوم .

 

معرفی ادکلن زنانه Jesus Del Pozo Halloween EDT
معرفی ادکلن زنانه Jesus Del Pozo Halloween EDT

ادکلن زنانه Jesus Del Pozo Halloween EDT

در سال 1997  ادکلن HALLOWEEN توسط Max Gavarry ساخته شد . ساختار رایحه ای این ادکلن بر گفته از گل ، چوب ، اقیانوس ، صمغ و ادویه می باشد . نت های آغازی از گل بنفشه ، برگ درخت نارنج و برگ درخت موز تشکیل شده است . سپس نت های میانی زنبق دره ، گل مریم ، بنفشه ، فلفل و مگنولیا از راه رسیدند و وانیل ، بخار معطر ، چوب صندل و صمغ نیز نت های پایانی می باشند .

 

معرفی عطر زنانه Flowerbomb by Viktor & Rolf
معرفی عطر زنانه Flowerbomb by Viktor & Rolf

عطر زنانه Flowerbomb by Viktor & Rolf

این عطر جزء محبوب ترین عطرهای زنانه است . نت های ملایم Flowerbomb از گل ارکیده زنبوری ، یاس و پچولی تشکیل شده است .

 

معرفی ادکلن زنانه Azzaro Club for women EDT
معرفی ادکلن زنانه Azzaro Club for women EDT

ادکلن زنانه Azzaro Club for women EDT

این ادکلن طبع گرم و تندی دارد که برای تمام فصل ها به غیر از تابستان مناسب است . Azzaro Club به عنوان یکی از بهترین و خوشبوترین ادکلن های فرانسوی شناخته می شود . ساختار رایحه ای این ادکلن شامل چوب ، وانیل و میوه می باشد . نت های آغازی از میوه گل ساعتی و انار تشکیل شده است . سپس نت های میانی چوب کشمیر از راه رسیدند . وانیل و مشک نیز نت های پایانی می باشند .

 

معرفی ادکلن زنانه Versace Yellow Diamond Intense
معرفی ادکلن زنانه Versace Yellow Diamond Intense

ادکلن زنانه Versace Yellow Diamond Intense

این ادکلن طبع ملایم و شیرینی دارد و در ساختار رایحه ای آن از گل ها ، گیاهان معطر ، چوب ، میوه و مرکبات استفاده می شود . نت های آغازی  Yellow Diamond از نارنج ، لیمو و گلابی تشکیل شده است . سپس نت های میانی گل یاسمین و شکوفه ی پرتقال از راه رسیدند . از نت های پایانی نیز می توان چوب گایاک ، مشک و عنبر نام برد . Yellow Diamond ماندگاری بالایی دارد .

 

معرفی عطر زنانه Derek Lam 10 Crosby Silent St
معرفی عطر زنانه Derek Lam 10 Crosby Silent St

عطر زنانه Derek Lam 10 Crosby Silent St

نت های ملایم این عطر از فلورال ، مشک سفید و آکورد فلورال (گل بو) تشکیل شده است و به عنوان بهترین عطرهای زنانه شناخته می شود .

معرفی ادکلن زنانه Emper Legend Femme
معرفی ادکلن زنانه Emper Legend Femme

ادکلن زنانه Emper Legend Femme

ادو پرفیوم Legend Femme جزء جدیدترین ادکلن های زنانه است . این عطر طبع خنک و شیرینی دارد . ساختار رایحه ای آن از گل ، گیاهان معطر ، میوه ، مرکبات ، چوب ، وانیل ، خاک و زمین تشکیل شده است . نت های آغازی شامل تمشک و نارنج می باشند . سپس نت های میانی چوب صندل ، گل یاسمین و زنبق از راه رسیدند . وانیل ، عنیر مشک نیز نت های پایانی هستند .

 

معرفی عطر زنانه Juliette Has A Gun Not A Perfume
معرفی عطر زنانه Juliette Has A Gun Not A Perfume

عطر زنانه Juliette Has A Gun Not A Perfume

بهترین گزینه برای خانم هایی که به عطر و ادکلن حساسیت دارند ، Juliette Has A Gun می باشد . تنها نتی که این عطر دارد ستالوکس است . جالب است بدانید این عطر را می توانید به تنهایی و یا با سایر عطرها استفاده کنید .

 

معرفی ادکلن زنانه Emper Memories London
معرفی ادکلن زنانه Emper Memories London

ادکلن زنانه Emper Memories London

این ادکلن یک ادو پرفیوم جدید می باشد ، که طبع ملایم و شیرینی دارد . ساختار رایحه ای این ادکلن از میوه ، مرکبات ، وانیل و چوب تشکیل شده است . نت های آغازی شامل سیب و نارنج ، آلو و آناناس می باشند . سپس نت های میانی چوب صندل ، گل یاسمین و زنبق از راه رسیدند . در نهایت چوب صندل از نت های پایانی است .

 

معرفی عطر زنانه Miss Dior Blooming Bouquet
معرفی عطر زنانه Miss Dior Blooming Bouquet

عطر زنانه Miss Dior Blooming Bouquet

این عطر طبع ملایم و ماندگاری بالایی دارد . نت های Miss Dior Blooming Bouquet از گل صد تومانی ، رز صورتی ، مشک و ترنج تشکیل شده است . این عطر محدودیت سنی ندارد و همه ی خانم ها می توانند از آن استفاده کنند .

 

معرفی ادکلن زنانه Valentina Assoluto for women EDP
معرفی ادکلن زنانه Valentina Assoluto for women EDP

ادکلن زنانه Valentina Assoluto for women EDP

این ادکلن ماندگاری بالایی دارد و ساختار رایحه ای آن از خاک و زمین ، مرکبات ، گیاهان معطر و چوب تشکیل شده است . نت های آغازی شامل نارنج ، هلو می باشند . سپس نت های گل یاسمین ایتالیایی ، گل مریم و وانیل و ماداگا از راه رسیدند . در نهایت چوب سدر ، گیاه پاتچولی و اوک موس از نت های پایانی هستند .

 

در این مطلب از سایت تیجور با بهترین ادکلن های زنانه آشنا شدید . خوشبختانه امروزه انواع ادکلن های زنانه در بازار موجود است . امیدواریم که مطالب فوق شما را در تهیه ی بهترین ادکلن زنانه یاری کند .

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی