تهران

راههای لاغری سریع با ورزش

ورزش و لاغری
در این مقاله از سایت تیجور روش های متفاوت برای لاغر شدن با استفاده از ورزش کردن را برای شما آورده ایم که امیدواریم مورد استفاده ی شما قرار بگیرد.

بهترین راه برای لاغر شدن و کاهش وزن، ورزش کردن می باشد. ورزش کردن هر چند هم به مقدار کم باشد، موجب کاهش وزن و سلامتی می شود. ورزش کردن علاوه بر تاثیراتی که بر کاهش وزن و اندام مناسب دارد، باعث تاثیرات مثبت زیادی در اخلاق و روحیه ی فرد هم دارد.

در ادامه ی مقاله می توانید روش های متفاوت برای ورزش کردن و لاغری را بخوانید.

 

لاغری سریع با ورزش در خانه

حرکت ترازو

این حرکت باعث تقویت عضله های اصلی بدن می شود و همچنین بر بازو ها و لگن شما هم تاثیر می گذارد و باعث لاغری می شود. برای انجام دادن این حرکت ابتدا روی یک سطح راحت بنشینید و پاهای تان را به صورت ضربدری روی یکدیگر قرار دهید. سپس کف دست های تان را روی زمین و در کنار باسن تان قرار دهید و باسن تان را منقبض کنید. حالا سعی کنید تا با فشار دادن دست ها به زمین، کل بدن تان را از روی زمین بلند کنید. 3 نفس عمیق بکشید و سپس به حالت اول تان باز گردید. این تمرین را در سه ست انجام دهید.

ممکن است که در ابتدا بلند کردن کل بدن برای شما مشکل باشد. شما می توانید به جای بلند کردن کل بدن، اجازه دهید پاهای تان روی زمین بمانند و فقط باسن تان را از روی زمین بکنید.

 

حرکت قایق

این حرکت را هم می توان به عنوان یکی از موثر ترین حرکات و تمرین های ورزشی برای لاغری مخصوصا شکم به حساب آورد. برای انجام دادن این حرکت، ابتدا به صورت قایق نشسته و پاهای تان را روی زمین قراردهید. با خم کردن زانو ها، دست های تان را زیر آن ها قرار دهید و شانه های تان را به سمت عقب و قفسه ی سینه تان را به طرف بالا بکشید. با درگیر کردن عضلات شکم، سعی کنید تا پاهای تان را آن قدر بالا بکشید که با کف زمین موازی باشند. در این حرکت حفظ تعادل باید به کمک استخوان های باسن باشد. حالا کشش پاهای تان را بیشتر کنید و دست های تان را هم به سمت جلو بکشید. 5 الی 15 نفس عمیق بکشید و سپس دوباره به حالت اولیه تان باز گردید. این حرکت باید برای 5 مرتبه تکرار شود.

هرجای حرکت احساس ناراحتی و یا درد کردید، تمرین را تمام کنید و به حالت اولیه تان باز گردید.

حرکت قایق
لاغری سریع با ورزش های خانگی

 

حرکت اسکیت

این حرکت هم یکی از حرکت های ورزشی هوازی می باشد. در این حرکت ابتدا شما باید حالت نیمه اسکات به خود بگیرید و سپس به یک طرف خیز بردارید. حالا پای تان را روی زمین بگذارید و مجددا این حرکت را برای طرف دیگر هم تکرار کنید.

 

حرکت پل

حرکت پل یکی از راحت ترین حرکت های ورزشی است که شما می توانید بدون هیچ وسیله ای و در خانه آن را انجام دهید. برای انجام دادن حرکت پل، ابتدا به پشت دراز کشیده و زانوهای تان را خم کنید. حالا سعی کنید که باسن تان را از روی زمین بلند کنید. این حرکت باید حداقل 15 بار انجام شود.

 

حرکت اسکات

این حرکت یکی از بهترین تمرین های خانگی برای افرادی است که به تازگی شروع به ورزش کردن کرده اند. این حرکت علاوه بر لاغری، باعث فرم دهی به باسن هم می شود.

ابتدا پاهای تان را به اندازه ی عرض شانه ها (یا کمی بیشتر) باز کنید و سپس به حالتی که انگار می خواهید روی صندلی بنشینید، روی زانوهای تان خم شوید. پس از چند ثانیه به حالت اول باز گردید دوباره این حرکت را انجام دهید.

حرکت اسکات
لاغری سریع با ورزش

 

لاغری سریع با ورزش هوازی

یکی از مفید ترین ورزش های لاغری، انجام دادن ورزش های هوازی می باشد. بسیاری از مردم در مورد ورزش های هوازی و کاهش وزن و فواید آن خبر ندارند. هر یک از ورزش های هوازی فواید مخصوص به خود را دارند و برای لاغری بسیار مفید هستند. از جمله بهترین این ورزش ها می توان به پیاده روی، شنا، طناب زدن، دوچرخه سواری و پارو زدن اشاره کرد. اکثر این ورزش ها به وسایل خاصی نیاز ندارند و می توانید به آسانی آن ها را انجام دهید و لاغر شوید.

ورزش های هوازی
لاغری سریع با ورزش هوازی

 

لاغری سریع با ورزش ایروبیک

ایروبیک هم یکی از ورزش های هوازی می باشد که مورد علاقه ی بسیاری از خانم ها می باشد. این ورزش پر طرفدار، بسیار مفرح می باشد و حرکات آن با تحرک و کشش زیاد همراه هستند که موجب لاغری فرد می شوند. این ورزش حرکت های موزون و پر انرژی زیادی دارد که باعث تقویت روحیه ی شما هم می باشد. 

این ورزش باید برای 3 الی 4 بار در هفته و هر بار به مدت یک ساعت انجام شود تا فرد بتواند لاغر شود و نتیجه بگیرید.

ورزش ایروبیک
لاغری خیلی سریع با ورزش

 

مطلب مفید بود؟
5
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی